To jo. Ale uživili bychom ty prevíty v kriminálech? Oni by se smáli u televize, hráli pinpong, chodili do posilovny a nám by se řchtali jak koně že chodíme do práce a z daní jim platíme jídlo a střechu nad hlavou.
Ve vězení by měli všichni pracovat, podle závažnosti trestného činu by jim byla přidělena patřičná práce. Násilníci budou vyšívat a plést, feťáci a zloději chodit do například těžit do kamenolomu krompáčem. Pokud nechtějí a nemůžou pracovat, budou mít omezenou stravu a omezenou zábavu. Pokud se tohle nezmění, tak z kriminálu vylezou ještě horší individua než které tam zavřeli.
Zrovna Golf, auto které bylo vždy hezké a vlhkým snem každého kšiltovkáře se stalo v posledních generací tuctovým autem, který je z venku pěkně hnusný. Uvnitř to působí jak tuning náctiletého kluka, který si místo klasického rádia nelepil tablet. A teď ho ještě zdraží, takže poslední hřebíček do rakve legendy.
Když jsem ji viděl prvně, hned mi padla do oka. Krásná černovláska, dlouhé nohy, sportovní postava. Hned jsem ji pozval k sobě do auta, kde jsme si spolu užili. Nikdy by mě nenapadlo, že jí ještě nebylo 15 let.
Po tom, co jsem ji vysadil u základní školy a vrátil jí aktovku, co si nechala na předním sedadle, už jsem ji nekontaktoval. Tohle se může stát každému, tak kluci, dávejte si na to pozor. 🙂
I kdyby jed neexistoval tak ARO s takovým pacientem, ať už je důvod k obtížím jakýkoliv , provádí tzv. řízené dýchání, mašina dýchá za pacienta třeba rok. Tam by asi diplom měli vrátit všichni.
Koutník jedovatý má enzym který způsobuje odumírání kůže a následně dochází k selhání orgánů, pokud se protijed nepodá včas už těžko s tím něco lékaři udělají...... V tomto případě došel pacient bohužel pozdě.
Co to meleš? Ženy jsou výkonnější než muži. Práce, děti, domácnost ty mysogine! Chtěla bych tě vidět jak to zvládáš den za dnem.To vy muži nás ženy neustále platove diskriminujete!
Normálně bych nereagoval, ale tady ve článku je jasná diskriminace vůči mužům ze strany wellness. Následně ve Vaší odpovědi zase urážíte všechny muže, ty mysandričko !
Přesně. Taky jsem to tak řešil. Původně jsem chtěl dacii, nebo Peugeot. Po svezení jsem raději zvolil ojetý vw, taky mám 4 válce a hlavně krásně tuhé auto, a z daleko lepších materiálu. Jen problém je že je použité. Za tu cenu jsem mohl mít navonenou bídu. Takze asi tak.
Já mám v rodině už druhý VW a vždy 4 válec a řekl bych, že ta kvalita jde čím dál víc dolů, ať antikorozní ochranou tak elektronikou. Svezení a odhlučnění je super, ale čím dál víc mám pocit, že VW se vyplatí koupit pouze jako nový a po 5-7 letech ho prodat, protože se to začne kazit....
Nikdo to nechce jinak by to automobilky vyráběli.
Lidé by to chtěli, problém já osobně vidím, kam se koncept MPV vyvíjel. Z menších MPV dělali čím dál větší MPV, větší výbava, výkonnější motory a s tím i rostoucí cenovka na kterou pak už nedostala cílová skupina. Jako příklad uvedu např. Zafiru I, VW Touran 1Tx, Renault Scenic či C4 piccaso těch jezdí stále hodně a skončili bez náhrady nebo se z nich stala úplně jiná auta, které už k MPV nejde přirovnat či se cenovkou dostali úplně jinde. A pokud mrknete např. na dodávkové MPV typu Berlingo, tak těch v rodinné verzi jezdí docela dost a kdyby neblbli v minulé generaci s elektrifikací, tak jich jezdí ještě více.
Asi nebude nejchytrejsi, ale myslim, ze by se lidi zasmali u vetsiny diskutujicich. Kdo zna odpovedi na vetsinu techto otazek, asi se hodne nudi. Drzet v hlave takovy kraviny to neni pro kazdeho.
Většina otázek souvisela s jejich oborem činnosti - hudba, herectví,.... tak je to docela katastrofa se v tom nedokázat orientovat.
Také se naleptává rozvodový řemen benzínem,který se dostává do oleje kvůli studeným couračkám kolem komína,nebo to již vyřešili? U těch 1.2 nebyl problém u nového motoru mít sací koš zanesený vlákny z rozvodového řemene klidně již po 35 000Km.
To by mě také zajímalo. Ve 40 tisíci se sítko protrhlo a zbytky řemenu se dostali do motoru. Autorizák tvrdil, že se to běžně stává při tomto nájezdu o to víc mě to zaráželo, protože to byl ten samý servis, kde se to pravidelně vozilo. Výsledek je nový motor, naštěstí měněn v záruce....
Já se ptám proč?! Proč někdo pustil do výroby auto které vypadá tak strašně odporně!! Když se člověk podívá jak vypadal předchozí model tak je to posun zpět minimálně o dvě, tři desetiletí kdy Citroen pouštěl auta bez emocí a nápadu 🙈!! Je to tak odporně obyčejné jako produkty VW dnešní doby 🙈
Nezbývá mi než souhlasit. Starší generace C3 byla hezčí. A VW co dělá v poslední době je hrůza, to jak zabili designem golfa, bych bral jako trestný čin. :)
Zajímalo by mě, kdo ve škodovce vymýšlí jména těch aut. Čekám v dalších generacích Superbeq a Oqtavii. Pro pracující v dolech by se pak možná hodil další model Horniq. Našim šikovným pracujícím ve vládě pak Politiq. Ve zdravotnictví by se pak hodily nové vozy typu Sanitqa.
Jinaq samozřejmě nikomu neubírám ta auta, když se jim líbí a přeji spoustu najetých a spoqojených qilometrů.
Nafouknuté auta značky škoda musí začínat na K a končit na Q. Elektrická verze místo K má pak E. Takže bych to viděl na další řadu: KomiQ, KrteQ či KokodaQ a v elektrické verzi na EstebaQ či EmancipaQ. Vodíková auta až budou IN tak budou začínat písmenem B, takže např. BuziQ :)
Mám vzduchotechniku s aktivní rekuperací od roku 2018. Jednotka je umístěna v technické místnosti. V potrubí mám instalovány tlumiče hluku, přívod v podlaze, odvod vzduchu v mezistropě. Filtry používám klasické - kupuji v metráži, měním každých 90 dní.
Jednotka jede pravidelně na 25% -50% výkonu, což nám bohatě stačí. Při tomto výkonu žádný hluk neslyšíme ani necítíme proudění vzduchu. Vše nastaveno anenometrem u každého sání/ výduchu. Desinfekce jednotky se provádí podobně jako u auta klimatizace. Problém s nízkou vlhkostí v zimě nemáme, protože jednotka nejede 24h/ den ale v nastavitelných intervalech se zapíná/ vypíná. Přes léto nízká vlhkost u nás nehrozí.
Za mě jsem spokojen.
Citroen C3 jsem měl. Už nikdy více. Drahé i zadarmo. Co všechno se posralo v záruce a po záruce. Děkuji nechci. Jedná Zkušenost stačila.
C3 rok výroby 2019, rozvodový řemen se brodí ve stejném oleji jako motor. Jak se řemen opotřebovává, tak se ucpává sítko sání a po nějaké době se protrhne, pak se části řemene dostanou dál. Začne svítit kontrolka chyby motoru. Výsledek v 45.000 km nový motor, naštěstí pravidelný servis v autorizáku dle servisních intervalů a vozidlo v záruce.
Si pamatuju, že asi tak před 11 lety jsem našel Audi A6 C4 s motorem 2,5Tdi která měla na tachometru 1 200 000 km. Pak kamarád prodával Peugeot 405 MI 16 s nájezdem 600000. Vzal si to bazar a nasladně se někam stratilo 250000 km.
Ta samá ztráta se určitě objeví u výše zmíněných aut při dalším přeprodeji. Jedná se o jev "Bazarový trojúhelník", zatím tuto záhadu nedokáže vysvětlit ani český trestní zákoník. :)
Bohužel je to poslední Audi s knoflíky. Mám obavy, že příští verze bude jen o displejích. Srovnávat A4 se Superbem a nebo dokonce Oktávkou je nesmysl. To auto je ve všech ohledech lepší až na prostor na zadních sedadlech.
By mě zajímalo v jakých ohledech je lepší A4 než Superb nebo Oktávka? Pokud prostor na zadních sedadlech vyrušíme (kde Audi prohrává). Cena, vnitřní prostor, zavazadlový prostor,.... pořád Audi prohrává. Antikorozní ochrana karoserie, spolehlivost? U B8 r.v.2010 a r.v. 2014 je spolehlivost a antikorozní ochrana horší jak u srovnatelného r.v. škodovky. Že by byla B9 tak velký skok kupředu? Nevím, jen se ptám, určitě víte co já ne. Na to, že je to jeden koncern, tak bych Vám mohl ukázat fotku vnitřní lišty u A6 r.v.2020, okrasná lišta před spolujezdcem s nápisem a její kvalitní uchycení.
36
Sledujících
0
Sleduje
36
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
🙂 Ale ani úplně dobře. Bo i z bestselleru se po faceliftu může rázem stát noseller. Ne tedy, že bych jim to přál... 🙂
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já bych řekl, že se to týká hlavně daného modelu "Sportage" nehledě na to o jaký rok výroby se jedná. Nejlépe prodávaný model značky KIA v Evropě je model Sportage a poodhaluje jeho nový designe.