Je to o lidech, jak tady mnozí píšou asi se spíš vyhýbá té paní, než aby nechtěl doručit ten balíček. U nás se to řeší tak že necháváme peníze ve skleničce u dveří, a kurýr nám nechá balíček taky u dveří. Funguje to už spousty let a nemáme problém s nějakým vyzvedáváním. Ale na druhou stranu k nám jezdí od každé firmy stejný kurýr už spousty let, nemá problém s tím že ho někdo napráší že udělal něco špatně.
Ano, děti a lidi by se měli očkovat proti nemocem, když je ta vakcína testovaná a odskoušená. Ale ne že se v pondělí objeví vir a v úterý je tady vakcína. Jestli tomu paní doktorka věří, tak to u mě není žádná odbornice, ale jen najatá loutka. A nebo že by to už bylo dlouho dopředu naplánované? Čas nám ukáže.
Tady je nejhorší to, že 99 % těch co tady píšou úplné nesmysly, ani neví co ta práce obnáší. Že jsou nějaké termíny dodávek, čas kdy může ten kamion jet, atd. To není jako skočit do octavky a jezdit si po ČR a nadávat na vše co zdržuje. A hlavně v ČR je díky podnikatelům špatné to, že ti kluci a holky musí jet co to dá aby si alespoň trošku vydělali, když už nejsou celý týden doma. Už jen to že jsou placení od kilometru je to co je nutí jet naplno a udělat jich za měsíc co nejvíc. A spočítejte si když chytnete kolegu co jede 80, viz griteka a skoro každý Litevec a dneska i Polák a vám to jede 90, tak jen za 10 hodin jízdy máte 100km navíc. A za měsíc? Za rok? A za mě to hlavní je dostat se z tohoto blbákova, jen co nejrychleji projet ČR, kde není žádné zázemí, parkoviště, jen represe.
Co je to za stupidní reklamu? To pan Pavel, nebo jak se ten b.b jmenoval nikdy neslyšel o nezávislém topení? Když nechám bufík hodinu topit tak mi to z ca 80 litrové nádrže vezme zhruba litr a já můžu jet dalších minimálně 800-1000 km. On když ten svůj zázrak nechá hodinu topit, tak bude rád když dojede k první nabíječce. Kor v mínus 15 jak hladí na dnešek.
Kdyby se tady práce dělala pořádně, a ne za pár let po rekonstrukci nebo výstavbě už na určitý úsek nemůžou nákladní vozidla nad 3,5 tuny a mít státní zakázky jen podojení státu, tak by se tady nemusely řešit takové kraviny. Spousta státu kterým jde o dobrou ekonomiku nemá žádné zákazy jízd, chápou že co se vyrobí se taky musí odvézt, a třeba v Beneluxu a Itálii je povolena váha tuším asi 45tun a nikdo tam nic neničí, protože mají kvalitní silnice.
10
Sledujících
0
Sleduje
10
Sledujících
0
Sleduje
Komunisti taky říkali že jim jde o lidi a kolik jich popravili a dostali bo hrobu. Radikál nikdy neřekne pravdu. Ale snad si to ti co je sem chtějí uvědomí.