Bylo by dobré se zaměřit na to, proč jsou mladiství na úřadech práce. Myslím, že řada těchto mladistvich se nechce dále vzdělávat, přestože jejich duševní nebo fyzické schopnosti by jim takové vzdělávání umožnily. V takovém případě by jim mělo nabídnuto odpovídající vzdělávání, popř nabidnuty veřejné práce. Pokud by mladiství nic takového nepřijali, tak by nedostávali žádné sociální dávky. Je prostě třeba co nejvíce znemožnit přechod patnáctiletých po odchodu ze základní školy na úřady práce, protože se jinak z nich stanou trvale nezaměstnani.
Souhlas
Jaká??? No prostě a jednoduše JINÁ!!! Ona se každá starší generace ráda "hroutí" , co že to z těch dětí bude, když... Pokrok takové stupidní zákazy nezastaví - za našich školních let (je mi 53) nebyla spousta věci, co máme teď. Otázka je umět je využívat, aby sloužily a nedělaly z nás otroky. Kolika "reformami" prošlo školství za posledních 15-20 let? MNOHA! Proč už dávno nejsou v osnovách ty komunikační prostředky zakomponovány a využity vhodným zpúsobem? Ano, jsou chvíle, kdy ten mobil je při vyučování nevhodný, ale řešit to takto? Při docházce détí na ZŠ jsem se často rozčiloval, proč deti musí nosit tak těžké tašky - často přes 10 kilo. 3 sešity do jednoho předmétu atd - a pak se ohánime ekologií a grýndýlem -;myslíte, že to ty děti nevidí a nevnímají???To nikomu nevadí? Chtělo by to i "umravnit" požadavky vyučujících!, kdy si často myslí, že JEN ten jejich předmět je nejdůležitéjsí a NIC nejde vylepšit. JDE a hodně, je to jen a jen o domluvě a komunikaci. Ale holt někteří jsou zamrzlí v těch 70kách, bohužel... Ale doba je už hodně jinde...
Má vnučka, jde po prázdninách do 2.třídy a žádné knížky ani sešity loni neměla. Domácí úkoly - pracovní listy, které p. učitelka naskenovala, pro všechny žáky. Jinak, mobil má jen na doma a bez sim karty.
Jaká??? No prostě a jednoduše JINÁ!!! Ona se každá starší generace ráda "hroutí" , co že to z těch dětí bude, když... Pokrok takové stupidní zákazy nezastaví - za našich školních let (je mi 53) nebyla spousta věci, co máme teď. Otázka je umět je využívat, aby sloužily a nedělaly z nás otroky. Kolika "reformami" prošlo školství za posledních 15-20 let? MNOHA! Proč už dávno nejsou v osnovách ty komunikační prostředky zakomponovány a využity vhodným zpúsobem? Ano, jsou chvíle, kdy ten mobil je při vyučování nevhodný, ale řešit to takto? Při docházce détí na ZŠ jsem se často rozčiloval, proč deti musí nosit tak těžké tašky - často přes 10 kilo. 3 sešity do jednoho předmétu atd - a pak se ohánime ekologií a grýndýlem -;myslíte, že to ty děti nevidí a nevnímají???To nikomu nevadí? Chtělo by to i "umravnit" požadavky vyučujících!, kdy si často myslí, že JEN ten jejich předmět je nejdůležitéjsí a NIC nejde vylepšit. JDE a hodně, je to jen a jen o domluvě a komunikaci. Ale holt někteří jsou zamrzlí v těch 70kách, bohužel... Ale doba je už hodně jinde...
Mám vnučku, která po prázdninách jde do 2.třídy a žádné knížky, pouze pracovní listy na které vypracovávala domácí úkoly. Pracovní sešity měli žáci ve škole a je to dobře né, jako za nás.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A počkáme si na vaječnou krizi, ta následuje pár měsíců po mléčné krizi o velikonocích.
1 odpověď
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Né o velikonocích, ale ještě letos se cena vyšplhá na 100 Kč = zákaz klecových chovů asi tak.