Jak si tak čtu komentáře, neobjevil jsem nic převratného. Jedni "ani bohovi" a druzí, jako já, "klídek, pohoda". Prostě je to podle přísloví "Proti gustu žádný dišputát". Mám celoroky Vredestein Q Pro na Vianu 639, už několikáté Vredesteiny, a jsem spokojený. Dokonce i kamarád profi řidič, když jsme před 3 týdny najeli ca. 1200 km v D po dálnicích, byl velmi překvapený, jak dobře drží a se chovají i v rychlostech 150 - 180 km/h. Ale na druhou stranu mám celoroky i na Ranger Roveru (zde Pirelli, ale skončili a přijde Vredestein), ale mám i druhou sadu kol se zimními Pirelkami. Proč? Prostě občas přijde zima i k nám a když se jezdí na hory i do ciziny pak jsou zimní fakt lepší. Ale jinak, pro většinu řidičů a podmínek v ČR jasně celoroky.
Nějak se nám tu rozmáhá takový nešvar, propagace elektro aut všeho druhu😂. Ale vážně, EA nemusím, zatím, ale pokud je někdo chce, proč ne. EA mají jeden problém, aspoň pro nás, co jsme zažili cestu ke komunismu. Jsou nám doslova násilně vnucována. Jejich prosazování mi připomíná scénku z filmu Hlava XXII kdy Yosarian sedí nahý na stromě a Milo mu dá ochutnat čoko bonbón. Yosarian ho vyplivne a že co to je? Bavlna v čokoládě odpoví Milo. Je to hnus, to nikdo nebude chtít říká Yosarian a Milo nato praví: "Budou muset". Tak nějak mi to přijde s "elektrifikací" vozového parku. Ale rozumím tomu, že ve velkých městech EA mohou zlepšit ovzduší. Dobře, ale neotravujte nás z venkova a všechny, co o tohle nemají zájem, prostě nechte nám svobodu se rozhodnout. Kdo nejde s námi, jde proti nám jsem už zažil. Děkuji už nechci.
Je možné, že z Česka jsou Rába quelle nejblíže, ale my z Moravy to máme nejblíže do Mošoně, 18 km z hranice SK/H🤔😂, popř. Lipódu, 17 km východně z Mošoně. navíc netřeba DZ neb hned za bývalým hr. přechodem je sjezd z dálnice a těch 18 km do lázní po staré hlavní cestě se dá zvládnout.😊 Ty Lázně Lipód jsou méně známé, ale hl. v létě využijete velkou travnatou plochu s mnoha stromy. Takové to "válení se u vody".
UvL je jen ne moc inteligentní politička, která přivedla Bundeswehr téměř ke kolapsu (aby to dokončila její nástupkyně) a byla Němci vykopnuta směrem vzhůru. Takovým u nás na Moravě říkáme hlupaňa. Bohužel tato má funkci a je tak nebezpečná. Opravdovým zeleným darebákem je Frans Timmermans. možná si někteří vpomenete, jek ho chtěli ua předsedu EK, ale byl moc levicový a zelený, tak zvolili "figurku". Jelikož volby do EP byly teď, je do příštích vymalováno. Jedině, že by se občané EU vzbouřili a šli do ulic, ale to by museli ve většině zemí, ne jen ve Francii. U nás? Pochybuji.
Pan autor je zjevně neznalý vývoje předpisů. Říká se tomu též slaboduchý. Nějak mu unikla informacem, že kat musely mít auta již od poloviny ´90 let, přičemž platnost norem EURO je následující: Euro 2 - 1996. Euro 3 - 2000. Euro 4 - 2005. Euro 5 - září 2009, E 5a 2011, E 5b 2013, E 6b 2015, E 6c 2018, E 6d 2021. tož tak. Průměrné stáří vozu v ČR zas takový problém evidentně není. Tedy pro běžné občany. Pro EKOhujery je to katastrofa. Jenže lidi na nová či zánovní auta nemají a též je nechtějí, pro jejich komplikovanost a tím i náchylnost k poruchám, i když malým. Navíc v nových vozech jste trvale sledováni a omezováni na osobní svobodě. Ne děkuji nechci, ikdyž bych na ně měl.
My měli okolo a za barákem spoustu plnokmenů nejen jabloní. Teď jsem jen tak z hlavy napočítal nejméně 12 druhů jabloní. Všechna jména si už nepamatuju, ale můj nejoblíbenější byl Malináč. Stromek se dá koupit i teď. Ale jinak byly mezi nimi též ty druhy, co zmiňujete v komentářích jako Matčino, Ontário, Jadrničky, Strimky, Žňovky (žlutá skorá) a druhé skoré červené atd. Úžasná jablka na kdeco. Jedny na jídlo hned, jiná na zimu, jiná na mošt či následně jablečné víno či ještě následně kalvados.👍 Úroda byla vždy ve výšce,😂 takže od dětství jsem byl zvyklý lézt na žebř aspoň 6m nebo lépe 8m. Samozřejmě dřevěný, jak jinak.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pěkně napssanné. Prostě nenutit nikoho ke koupi něččeho, co nechce.