Autor by take mel napsat, ze temer 90% Peugeotu a Citroenu ma problem s mocovinou po par ujetych km. Momentalne na svem Rifteru, ktery ma najeto 40 tisic resim a vypada to na vymenu komplet systemu vstrikovani mocoviny. V EU uz tohle resili v Belgii, Francii, Nemecku a komise na ochranu spotrebitele doporucila autorizovanym servisum opravy provest zdarma a vyrobcum okamzitou zmenu konstrukce. Bohuzel u nas se o tomto mlci. Koupite nove auto a az pro problemu to z techniku v autorizaku zacne lezt jak z chlupaty deky, ze to meni jak na bezicim pasu. A co se pak stane? Clovek to radsi necha vyradit, nez by daval 50 tisic za opravu temer noveho auta! Kde je potom tedy ta ekologie? Proc to neni naopak tak levne, aby si to lidi nechali vymenit a byly nizsi emise? EU ma plnou hubu ekologie, ale nic pro to skutecne neudelaji.....
Ano, všechno se zdražilo, zdraží jeden, zdraží druhý. Jen pitomec to nechápe. Vy co tady nadávate tak chodíte do práce zadarmo? Řeknete si o dvě stovky na hodinu i když víte, že byste si mohli za to samé vzít tisícovku? Opravdu? Dneska má 30 tisíc i Ukrajinka co někde utírá prach, stačí jenom chtít. A 30 tisíc je v dnešní době úplné nic. Přestaňte si stěžovat, peníze mají dneska úplně jinou hodnotu. Samozřejmě samozivitelka s třema deckama byla v pr... vždycky, ale taky se to vždycky nějak udělalo. Za to dnešní doba nemůže. Může za to jen vaše hloupost naprostá.
Tak to milej pane povídejte třeba hasičům, kteří hodně let po nástupu nepřekročí částku 30 čistého.....takže máte v jednom pravdu, 3O tisíc je dnes úplné nic.
Škoda mladého života. Jak psal pán níže, nehody se děly a dít budou. Osobně mohu hodnotit ze tří úhlu pohledu. Z pohledu motorkáře, z pohledu řidiče auta a z pohledu 20 let zkušeností příslušníka hasičského záchranného sboru. Ano je spousta motorkářů, kteří si o malér neskutečně koleduje a opravdu jezdí jako čuňata. Je zároveň i spousta slušných a tak je to i mezi ridiči aut. Z motorky má člověk rozhled do aut a troufám si tvrdit, že třetina ridicu ve městě má v ruce mobil. O chování některých lidí na kruhaci ani nemluvě. Jsou schopni vám škrtat přední kolo při přejezdu z pruhu do pruhu. A schválně se někdy soustřeďte na to, když jedete dle předpisu, jak jste pro všechny ostatní účastníky provozu překážkou. Všechni se neustále za něčím ženeme. Potom stejně dotyčné dojedete na světlech. Není to o motorkářích ani plechovkarich. Je to o lidech, pokoře, respektu a ohleduplnosti.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Rozhodne neschvaluji jednani dozorcu, pokud se prokaze, ze toto skutecne provadeli. Ale take nesouhlasim s tim, aby vezeni bylo jako hotel. Obzvlast ne pro recidivisty. Mel jsem moznost v ramci sveho zamestnani nekolikrat navstivit Bory, Vezni maji svoji kapli, maji svuj akvaristicky krouzek, stolni tenis, posilovnu, knihovnu, muzou si dodelat vzdelani, na vanoce dostanou kapra s bramborovym salatem, maji kantynu kde si muzou nakupovat. To je pro nektere vlastne mozna i vic nez kdy meli. Chapu i snahu je timto napravit a proto si myslim ze tyhle podminky ano. Ale jednou a dost.