Vy budete nejspíš učitel že? Takové mám nejraději. U zkoušky studenty vykoupe na takové nepodstatné kravině a sám je v praxi nepoužitelný.
Učitel být nemůže, jelikož pojem přepravce neřekl správně .. nicméně terminus technikus je dán a je vhodné ho používat ve správném významu, kór pokud ho použivájí novináři, mohli použít i jiné obraty se stejným významem ...
O cem to mluvite ? Jaky furt firi ridit dopravu ? Jde jen o seznam kontaktu. Nemusi to byt primo na firu,muze to byt na vlak a je jedno,kdo ho ridi. Kazdy fira ma pred odjezdem plan trasy ktery si musi nastudovat. Tam ma i neobvykle omezeni a vyluky. Takze tam bude urcite i moznost mijeni se s vlakem. A treba pro potvrzeni mijeni se kontakt na vlak,se kterym se budu mijet. A mluvim hlavne o tech min frekventovanych tratich,kde se bud miji pravidelne nebo tam je provoz tak malej,ze se na cele trase miji jen jen jednou,jinak tam nikdo neni. Nevim,co se hned chytate trasy Praha Ostrava,ze ma mit 100 cisel. Jde videt,ze s vama nema cenu diskutovat.
Vůbec nemáte páru, jak funguje železnice ... :)
Trochu jste mne zaujal pane Lojzo Nováku. Jak ta sedim.Tak ten průser s těma důchodama za prvý způsobily předčasný důchody, kdy to běželo na internetu, jak je to výhodný, no pan Fiala a ministr Jurečka měli jiný starosti a trochu jim to uklouzlo. Teď Jurečka honí draka a tričko, který nedožene. To kdyby věděli v ocelárnách. Ale to jsme utekli od vlaků. A když nezabrzdí. Bezpečnosti lidí.
Na závěr, jednou i Vy budete starej. Šetřete u penzijních fondů. Šetřete, šetřete. Ale co našetříte.Inflace,nějaký krize. A jste tam, kde jste byl. Nechci Vám brát to nadšení a iluze.
Věřte iluzím. Přeju aby to vyšlo.
A jsme u toho, je lepší se koukat na to, že ze sklenice se už půlka vypila, nebo že mi ještě půlka zbývá? ... :)
Dobrý večer, shodou okolností jsem asi třináct let pracoval jako strojvedoucí. Těch pochybení zdaleka tolik nebylo, jakýchkoliv. No pan ministr Kupka chce budovat vysokorychlostní zcela nesmyslný tratě, když v japonsku jezdí vlaky na minutu a u nás hodina sem tam. Tak chce si ta to, v situaci kdy roste státní dluh jak letní žízeň, půjčit. Ale ony ani ty stávající tratě, kde v důsledku bezobslužnosti, prostě nejsou výpravčí a lidi, který zabezpečovali provoz. Dnes zabezpečovací systém ETCS, pozor, je drahej.Tak na vysokorychlostní tratě si půjčíme, aby vláda mohla přesunovat peníze dopravní infrastrukturou, o dálnicích radši nepsat. Ale na to aby se tratě vybavily prostě není. Jen malej cancour. Tak je to asi panu ministrovi Kupkovi jedno. Teď by trestali Bartoše, taky průser, ale ten Kupka ohrožuje životy a zdraví lidí. Proto. Jinak na rozdíl od ministrů, nikdo malým lidem a spravedlivě zodpovědnost neodpáře. To soud vyřeší.
Moc posloucháte politické debaty, poté máte názory jaké máte. Za prvé je docela rozdíl jestli jsi vláda půjčuje jen na to aby to rozdala důchodcům a kupovala si hlasy, nebo začnou financovat byť z dluhů projekty, které v budoucnu vedou ke zlepšení ekonomiky. A to doprava je vždy klíčovým aspekt všech ekonomik. Železnice je z historického hlediska zastaralá a už vůbec nefunguje z celoevropského pohledu. Naše republika je malá a ať chcete nebo ne, potřebujeme mít kvalitní a rychlou infrastrukturu napojenou na Evropu. Bez vrtek by jsme naše děti v Evropě docela znevýhodnili, dejte si to spojitosti s green dealem, kdy individuální doprava bude řekněme pro vyvolené a je třeba být na to připraven. Za panem Kupkou jde vidět snaha tlačit naši úroveň infrastruktury na vyšší úroveň a budete se možná divit do roku 2030 by měla být dle akčního plánu vybavena téměř celá železniční síť nějakou úrovní ETCS. Pokud udrží tempo a neustoupí, tak za to jednou spíše dostane metál 😉. U pana Bartoše je to obdobné .. má vizi, něco pro to dělá a to že se nepovede hned na poprvé je omluvitelné. Jinak odpovědnost je u nás přesně daná a shazování viny na "vyšší moc" je jen alibismus ...
Fira ma plan jizdy,vyluky a podobne,tak tu nerozumujte takovy blaboly. A jestli to nema,tak je to fira k nicemu.
A vy víte jestli dnes jede Franta? Pepa byl na dovolené, už se vrátil? a Lojzík ještě marodí? ... tak kdo jede v tom osobáku? že by to byl i jiný dopravce? ... a co když jede nějaký přeshraniční fíra? ... Co když mi nezvedne telefon v čas? přece vezu EC ... jen v ČR máme vydáno cca 10 000 licencí strojvedoucích ... ale dobře, pokud si budou fíři řídit dopravu ... co uděláme s výpravčím? ...
Dobrý večer. Nějak to nezvládaj. Tratě od rakouska. Asi je něco blbě. Vysokorychlostní tratě. Není schopen zvládnout ani ty starý. Neměl by tedy odstoupit, než nadělá víc škody? Skoro mluvka.Pan ministr Kupka.
Takže když způsobíte nehodu, ... vy přece nic ... to ministr, prezident, .... mimozemšťani?
Vlak na Sokolovsku zastavil několik desítek metrů před protijedoucím osobákem
---------------------------
Dobře to dopadlo, management ČD si může vyplatit prémie. A kámošům z ODS taky něco. SPOLU sobě a je to.
Paní Romana se jistě teď s uspokojením sama chválí, jak užasne trefný komentář napsala ... gratuluji ... ;-)
Neznám přesné okolnosti, jak získá fíra "papíry" potřebné k řízení vlaku. Jestli to udělali podobně jako je to v současnosti se získáním "papírů" skupiny D - na autobus, tak se nedivím, že je na železnici tolik průserů.
Dělal jsem za ČSSR papíry na autobus Bylo mi 27 let. Skupinu "C" jsem měl od 18 let. Musel jsem doložit nejméně dvouletou praxi v řízení vozidel "C", nemít záznam v EKŘ - o jízdě pod vlivem a o větším průseru. Potvrzení od lékaře bylo též nutné.
V současnosti stačí ve 24 letech udělat řídičák sk. "B" . Předtím adept nemusí mít jakýkoliv papíry. (Ani na kolo 🙂 ) A s "mokrým " řidičákem "B" a se žádostí potvrzenou lékařem jde do Autoškoly a může začít dělat papíry "D" na autobus. Bez jakékoliv praxe. 🙁
Dříve autobusáci patřili k elitě mezi řidiči. V této době každou chvíli čtu, nebo dávaj v TV, jak policie chytla nalitého ( či zdrogovaného ) autobusáka. Je to hnus velebnosti. 🙁
i) D1 : věk 21 let, podmínka sk. B
motorová vozidla, jejichž délka nepřesahuje 8 metrů, s více než 8, ale nejvýše 16 místy k sezení kromě místa řidiče, ke kterým smí být připojeno přípojné vozidlo o největší povolené hmotnosti nepřevyšující 750 kg,
j) D : věk 24 let, podmínka sk. B
motorová vozidla s výjimkou vozidel uvedených v písmeni i) s více než 8 místy k sezení kromě místa řidiče, ke kterým smí být připojeno přípojné vozidlo o největší povolené hmotnosti nepřevyšující 750 kg,
– D opravňuje také k řízení vozidel zařazených do skupiny D1
Vyhláška č.16/2012 Sb. a rovnou i Směrnici EP 2007/59/ES a můžete studovat, ať víte ... ;-)
Není pravda. Budete dělat údržbu, zapomenete zapnout zabzař apod. Jinak 40km/h je u mnohatunového kolosu katastrofa. Nebudu zde vypisovat podrobnosti, ale ty nehody i při ETCS měly katastrofální následky a úmysl to nebyl. K čemu vám je znát rychlost a brzdící procento, když v létě je úplně jiné než na mokré či podemleté koleji? Toto už ETCS neřeší. Samozřejmě jsem pro něj, jen říkám opatrně, nelze na něj spoléhat. Selský rozum, zkušenosti a maximální znalost předpisů jsou základ.
Právě že selský rozum vůbec ...
Vlakový zabezpečovač nakrmíte daty o hmotnosti , brzdících schopnostech vlaku. Počítač na stroji ve spolupráci s traťovou částí vám bude modelovat brzdnou křivku a to v podstatě s dost velkou rezervou. Systém v každý okamžik ví , kde se.navhazite. Bude vám hlídat, jestli k místu kde máte zastavit, nejedete moc rychle, tak že nemáte dost brzdících procent vlak zastavit. Nejdříve vás upozorní , potom sám zasáhne do brzdění. Pokud vypočítá, že už nestačí jen zpomalit, zasáhne maximálním způsobem. Vypustí vzduch z potrubí zajišťující brzdění vlaku, dojde k náběhu rychlobrzdy. Připomínám s rezervou. System totiž vidí, jak daleko má vlak ještě postavenou vlakovou cestu nebo místa omezení a to tuším až 10 nebo 12 km dopředu.
až 32km ale SŽ předává informaci na DMI jen cca 7-8km dopředu.
Vážení, naše země má na tak 500km a jedno město vedle druhého, takže 300km/h je podle mě zbytečnost, navíc je to samozřejmě jen další podpora Prago- a Brno-centralizmu, protože to samozřejmě nikde stavět nebude. Takže těch 500 nebo 1000km rychlodráhy bude jen pro pár vyvolených měst, třeba 10? Obrovská chyba byla postavit novou D1 se dvěma pruhy. Některé tratě by se měly zrušit, máme nejvyšší hustotu kolejí na světě.
K čemu vám bude šesti a více proudá dálnice, když za pár let bude osobní automobilová doprava jen pro vyvolené ... ;-)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Česká Eleanor .. 🙂 jen je to ženská, chce být hranatá a oblá zároveň ...