Po zrušení velkého TP už ani ojetina nedává smysl. Můžete koupit těžce ojeté firemní a ani to netušíte. Nákup už pouze z blízkého okolí nebo nejraději od příbuzných. Autobazar nepřichází v úvahu. To raději půjdu a koupím auto nové. Dovoz z ciziny je rovněž velká neznámá.Hlavně z Itálie nejdou ověřit kilometry a tak hodně dovozců vozí auta pouze z Itálie.Zas mají pěkný slogan "bez soli a bez rezu".....
Ano, mám z I, bez soli a bez rezu! Určitě lepší než komplet rezavej spodek z Německa a okolí.... ,km sedí. Tuzemsko jak by smet.
Bože tak si zjistím několik STK pozpátku a je to.Jedině že by to bylo nové auto a přišlo by na první STK stočené tak potom zjistíte prd.
Je to tak. Když dovoz přijede na první evidenčku, víte prd! Protože před tou evidenčkou to je už stočeno! Může to byt třeba videt v servisce, ale většinou v takových případech je falešná, doplněná, různě upravovaná a td....
Zájem o SUV a Crossovery je samozřejmě důsledkem komické bigorexie a touhy majitele po větším autě. Zároveň trend totální dekadence zákaznického vkusu, a to jak po stránce estetiky, tak jízdních vlastností.
Kromě toho, že jsou SUV neopakovatelně hnusná (horší jsou v tomhle už jen MPV, ale ta mají alespoň praktické opodstatnění) tak všude překáží. Ať už sama sobě při parkování či manévrování na malém prostoru, tak nejčastěji vyjíždí z pruhu. Není přes ně vidět na semaforech ani dál na vozovku. Jsou nafouklá zvenčí, ale pokud jde o vnitřní prostor, často je to trapné zklamání a klasická auta jako Superb jsou na tom leckdy lépe. Původnímu smyslu offroadu se 90% SUV ani nepřibližuje, jsou jen nemotorná. Jsou nebezpečná pro ostatní účastníky provozu, při nezvládnuté zatáčce budou první na boku. Jsou těžká, doslova antiaerodynamická a aby držela rychlostně krok s klasickými vozy potřebují skoro 1,5xnásobný výkon. Navíc přišla do módy spolu s nízkoemisními požadavky a downsizingem, takže tu máme čím dál větší vehikly s čím dál menším a složitějším motorem. Spousta majitelů se ohání tím, že pro účely rodinného vozu je to nejlepší, ba jediná volba, ale to je samozřejmě nesmysl. Chápu volbu SUV pro důchodce, pěstounskou rodinu nebo člověka po totální endoprotéze, prostě lidi, co potřebují do auta nastupovat, ne nasedat. Většina majitelů SUV ale do těchto kategorií nespadá, jen jsou prostě líní, obézní, nebo mají zkrátka pocit, že zdánlivě větší je prostě lepší. Nejvíc mě ale baví ti, kteří pokládají všechny ty svoje Tucsony, Kie Sportage, Nissany Juke, Kodiaqy, Karoqy za krásná auta.
Tak mně přijde, že víc než polovina těch Vašich výčtů "negativ", jsou jen mindráky..!?
Jo a sedan.....jo? Právě to je to nejmíň praktický auto To bych zase nikdy nechtěl já, to snesu hecback aspoň, pak combi a MPV
Jel jste vůbec někdy SUV!?
Važme si svobody, kterou jsme 1989 získali, a střezme se těch, kteří nás o ní 1948 připravili a kteří se znovu derou k moci (KSČ, dnes pod názvem STAČILO). Někteří z nich přitom opět neváhají sloužit cizí moci (Rusko). Koukám na ten průvod proti pomoci Ukrajině. Vedle KSČ taky SPD, Trikolora. Samé proruské strany. Jo, za okupace se takové také našly.
To jsou kecy, hlavě že teď je to úžas pohledět na tu partu vládnoucí včetně toho z hradu!
Já bych tomu věřil, jsem dostal nabídku za 3800/MWh bez DPH od ČEZu, ale protože nejsem líný, tak jsem si sehnal za 2490/MWh bez DPH jinde.
Jo, to by tak teď souhlasilo, šlo to dolů ještě. Já mám bohužel novou sml. Od ledna a níž než cca 2700 bez daně nedával nikdo, když nemluvím o těch tzv. "bezdodavatele".
Já mám ve svém domě kondenzační kotel Junkers již od začátku. To je 20 let. A jediné co jsem za celou dobu řešil byla oprava expanzní nádoby, kterou jsem dělal minulý týden. Jinak vůbec nic. Co se týče kotle funguje naprosto super.
Mohu jen potvrdit!
25 let Junkers atmosféra, průtok ohřev, odtah turbo. Jedna závada. Nedám na něj dopustit, ale obávám se, že už brzy budu muset řešit novej a to kondenzační!?
Buď je hlupák ten topenář, nebo majitelé toho domu. Tak to dopadá, když někdo netuší, jak který systém funguje a jaké jsou nutné podmínky pro jeho využívání. A přitom je přesných informací plný internet. Teda vyjma DŘEVOSTAVITELe, tam se, kromě nesmyslných blábolů, odborných článků nedočkáte. O existenci fór, kde si své zkušenosti předávají majitelé takových či onakých systémů nemluvě. Co tak si třeba zajít na odborné přednášky o systémech vytápění apod. než se pro něco rozhodnete?
Nejspíš oba, to není normální a bez dotace a že jinak by přišli o plyn. Kotel.....!?
Co to je za nesmysl, do toho bych teda šel.... Co je komu i při dotaci po mém plyn. kotlu, který jsem si zaplatil za svoje!
Jo a samozřejmě souhlas s tou kvalitou článku!
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Je super, že se o tom aspoň mluví. Dříve se to nedělo v takové míře a většina loudů uhnula. Dnes je to i spousta tricátníků, kteří prostě neumí řídit, nemají k tomu žádný cit, vůbec nechápou, že mohou klidně někde zahnout na volném místě a pustit těch 10 aut za sebou. Je rozdíl, jestli jede děda v 80 nebo někdo s nákladem, ale aby mladí lidé už brzdilo i kamiony, to je neuvěřitelné, kam jsme se dostali. No a když musí předjíždět i cyklista, tak to je tragikomedie. A bohužel to není výjimečné.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je to z pravidla nějak tak, věkem teda si myslím, že je to různý, ale fakt hrůza, jak to bezdůvodně někteří zdržují! Ať je to město nebo mimo. Další kapitola by mohla být o odbocovani vlevo! To taky je něco, když mnozí neví, že mají stát u středu vozovky a nepřekážet....!
Úplně “nejlepší“ co jsem snad zažil, byla Autoškola v Brně, stáhlo nás to z dálnice před Brnem a po starý až do Bohunic to zdržovala jízdou cca 35km/h. Žáka neřeším, ale ten Instruktor to musel vidět, co se za ním vytvořilo za kolonu. Kašlal na to, ačkoliv si myslím, že by šlo zrychlit k těm 50ti nebo někde odbočit. Takže zralej na nakopni někam.....!
1 odpověď