Jestli se nic neudělá během pár let, tak už Vám ty Vaše smradlavý auta k ničemu nebudou, proto že budete řešit povodně, požáry, tornáda a budete rádi že žijete. Ovšem to se zhroutí systémy, pracovní trhy a teprve to začne, ale auta už nebudou k ničemu, snad ta elektrická která si nabijete doma ze solárů. Tak jsme to s tou přírodou dopracovali a tady se řeší jen nepodstatné kraviny. Hold blbí č.ši. Dnes stojí elektro v plné palbě tolik co benál s výbavou a automatem. Auto pořádné již skoro pod mega nekoupíte a bude hůř. Navíc bezúdržbový elektromobil se Vám zaplatí při větším nájezdu na palivu a za deset let klidně baterku použiji na fotovoltaiku a cena vozu je klidně na nule, bez ztráty. Dojezd 330 km nevyužiji, jezdím denně po okrese a nabíjím 1 až 2 x týdně, životnost baterky 160 000 záruka, jinak s 20% ztrátou klidně 300 000 km. Teď jezdím za 20 haléřů a na podzim FV a je to zdarma, ještě budete za el. rádi, ale trochu počítat. Tak že tak
Odpovědět
Jestli se nic neudělá během pár let, tak už Vám ty Vaše smradlavý auta k ničemu nebudou, proto že budete řešit povodně, požáry, tornáda a budete rádi že žijete. Ovšem to se zhroutí systémy, pracovní trhy a teprve to začne, ale auta už nebudou k ničemu, snad ta elektrická která si nabijete doma ze solárů. Tak jsme to s tou přírodou dopracovali a tady se řeší jen nepodstatné kraviny. Hold blbí č.ši. Dnes stojí elektro v plné palbě tolik co benál s výbavou a automatem. Auto pořádné již skoro pod mega nekoupíte a bude hůř. Navíc bezúdržbový elektromobil se Vám zaplatí při větším nájezdu na palivu a za deset let klidně baterku použiji na fotovoltaiku a cena vozu je klidně na nule, bez ztráty. Dojezd 330 km nevyužiji, jezdím denně po okrese a nabíjím 1 až 2 x týdně, životnost baterky 160 000 záruka, jinak s 20% ztrátou klidně 300 000 km. Teď jezdím za 20 haléřů a na podzim FV a je to zdarma, ještě budete za el. rádi, ale trochu počítat. Tak že tak
V evropě shoří víc benzínových aut než el. aut. Zatím v ČR jsem o ničem neslyšel. Jezdím za 20 haléřú, odpich, ticho, nulový servis. Po instalaci solárů na podzim to bude zadarmo. Dojezd 330 km stačí na ježdění z vesnice do okresního města. Dobít se dá všude i na 400V zásuvku, jen mít walbox sebou. Zatím 0 kč za benzín, a při větším nájezdu se zaplatí palivem a nulovým servisem, poté mohu baterii použít k soláru jako zdroj a na autě neztratím ani korunu za 10 let klidně sešrotuju. A navíc elektroauta jsou dobře vybavena, jestli koupím benál s výbavou, stojí to zhruba stejně, pod mega se benál s výbavou, automatem koupit nedá. Takže tak
Elektroauto vlastním přes měsíc, dojezd okolo 300 km, tak na ježdění po okrese do 150 km a do města z vesnice je to fajn. Dobíjím jednou za týden až dvakrát, kilometr za 20 haléřů a jak bude solár tak zdarma. Za benzín 0 Kč, spokojenost, Automat, ticho, nedá se popsat. Škoda že to už nebylo dávno, a cena jak u jiného dobře vybaveného auta, navíc na nulovém servisu a ušetřeném benzínu se ježděním zaplatí. Není problém kdekoliv dobít ze 400V zásuvky také, jen mít walbox sebou. Takže tak
Tohle auto se Vám během nájezdu 160 000 km téměř celé zaplatí. Kilometr za 25 haléřů, pokud nabíjíte doma, někde se dá zadarmo, technická bez emisí, dálnice zdarma, oleje svíčky cívky, filtry - 0 Kč. Za tuto cenu pro celoroční dojezd z domku do města a s fotovoltaikou na střeše nulové náklady. Mám dvě auta a co mám elektro tak s dieselem nejezdím, už jen kvůli tichu a automatu. Tepelné čerpadlo mi nezvedá spotřebu skoro vůbec, nefunguje jako klasická klima, mám 110 koní a to docela stačí a dojezd do města 320 km na jedno nabití, dobíjím jednou týdně. Pokles baterie 20% za 10 let. Baterii jde ještě dalších 10 let využít jako zdroj do baráku k fotovoltaice. Až bude stát benzín 80 kč, jako v beneluxu, koupí to každý rád, můj názor, a dýchat po ránu smrad v ulici , dělá taky další bonus. HOLD ASI TAK, ale to si neumí každý spočítat
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zdravím Vás, hezké video, hezké autíčko, rozšířilo můj rozhled v budoucích kandidátech. Nyní používám Renault Zoe již rok a spalovák bych už nechtěl. S našim Peugeotem v naftě už nechce nikdo jezdit. S elektrikou jezdím za 30 haléřů kilometr a nyní po spuštění fotovoltaiky jezdím zadarmo, ovšem bez nákladů na servis, garančka po 30 000 km stála 800,- Kč. Auto jsem koupil předváděčku se slevou 420 000,- Kč s nájezdem 10 000 km. Baterie má záruku 160 000 km, degradaci za 10 let o max. 20 procent. Nyní dojezd léto 330 km, zima 220 km. Baterie má vydržet v pohodě 350 000 km s menším dojezdem, takže deset let pojezdit a auto je zaplaceno na úspoře nafty a ještě vydělá přes to kolik stálo. Topení super tepelným čerpadlem, odebírá na max. tak 1 kW, v létě u klimatizace není poznat odběr a dojezd nepadá dolů. O tichosti, jízdě bez vibrací, akceleraci nejde ani mluvit. Jezdím Znojmo Ostrava s nabíjením tak 20 kW v Přerově, a na spět také, dám kafe WC občerstvení a tak mně to ani nezdržuje. Úspora na jedné jízdě skoro 1000,- Kč. Nabíječky jsou skoro co 20 km a vícero v místě, nikdy jsem nečekal a bylo prázdno, je jich zatím více než elektromobily potřebují. Hodně je jich zadarmo u restaurací, obchodních centrech. Až bude cena nafty 50-60,- Kč za litr, lidé přijdou na to, že palivo si doma nevyrobí, elektřinu ano. Jako multiplikační efekt je i to, že kdo nemá FVE má aspoň dvoutarif a to zlevní provoz domácnosti. Myslím že v uvažování jsou češi hodně pozadu za Asií a západní Evropou, tady se zatím přemýšlí hodně opožděně možná i vlivem 40 - letého syst. myšlení. Asi tak.....
5 odpovědí