Tam, kde je přikázaný směr jízdy, se blinkr nepoužívá. Při vjezdu na kruháč, resp. po vjezdu, se vžilo pravidlo, že pravý blinkr naznačuje, že hned zase vyjedu. Bohužel to ničí dvě věci: jednak spousta řidičů nebliká vůbec a druhak existují mlhovky, které "přisvěcují" tam, kam zatočíte volantem, takže se pletou s blinkrem (i když nejsou oranžové).
Taky jedna věc některé lidi mate: kruháč často není kruhový, takže při jeho opouštění ani moc neodbočujete, ale jedete rovně. Podle základních principů byste tedy neměli dávat znamení o změně směru jízdy! A co když jsou tam dva výjezdy vedle sebe? Dnes zřizují kruhové objezdy všude možně.
Když stojím před kruháčem a už několikáté auto po sobě ke mně bez zablikání odbočí, hrozí, že ztratím nervy a prostě tam vjedu...
Umělá inteligence zatím vlastně nic "nedělá". Samozřejmě lze očekávat, že tam, kde je dnes schopná nahradit juniorské pozice, může v budoucnu nahradit i seniorské. Ale pořád nedokáže vykopat příkop, opravit splachování, natřít plot nebo usmažit koblihu. Máme smutnit po ztrátě vystavování faktur a celních deklarací? Miliony lidí dnes sedí v kancelářích u pécéčka, místo toho, aby něco rozumného dělali.
Je fajn, když jedete po kruhovém objezdu, kontrolovat, jestli tam ti, které vidíte přjíždět zprava, opravdu mají značku. To není úplně domyšlený. Ale není to jen na kruhovém objezdu. Já to řeším tak, že na to, kdo mi má dát přednost, radši moc nespoléhám. Což samozřejmě může snížit rychlost dopravy.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Řekl bych, že jsou debilové oba.