Ani se jim nedivím. U jejich jižních bratří je usalašeno několik desítek tisíc amerických okupačních vojáků, kteří každou chvíli u hranic KLDR řinčí zbraněmi a ještě kolem dokola KLDR neustále krouží vojenské lodě a letadla USA. Snad si nemyslíte, že Američané tam jsou na parádu nebo proto aby bránili jižní čásat před napadením ze strany KLDR. Kdepak, ti číhají na vhodnou příležitost, každé zaváhání KLDR aby ji napadli a instalovali tam svou loutkovou vládu jako v mnoha dalších zemích na světě, které se nechtěly zájmům USA podřídit a měly tu čest poznat co znamená okovaná bota amerického vojáka. KLDR v podstatě nemá jinou možnost než mít silnou armádu a zbrojit jako o život. Úplně odstrašit USA od choutek útoku můžou dnes však již jen jaderné zbraně a proto si je pořídilo taky už víc zemí, včetně KLDR.
Vy, kteří voláte po privatizaci české pošty si neuvědomujete jednu věc, že po privatizaci by nový majitel výrazně okleštil hustotu sítě pošt, takže by na to doplatily možná nejen lidi v zapadlých vesničkách, ale možná vůbec ve všech vesnicích. Zůstaly by nejspíš jen poštovní úřady ve městech a budovy, pozemky, auta a zařízení vesnických pošt by bylo rozprodáno aby se novému majiteli co nejrychleji vrátily náklady koupě ČP. Nebylo by to poprvé, kdy po privatizaci nový majitel krom hlavního zdroje výroby všechno ostatní rozprodal aby se co nejvíc napakoval (viz. třeba OKD). Před časem to vládnoucí garnitura pod vedením ODS zkoušela s budějovickým Budvarem. Chtěla ho zprivatizovat a dát do rukou jeho přímému konkurentovi z USA. Dnes by už Budvar určitě neexistoval, protože americký konkurent by neváhal v likvidaci Budvaru aby si vyřešit všechny dlouholeté spory o značku. Tehdy naštěstí se tomu postavil ředitel Budvaru, který se na té lumpárně odmítl podílet. Sice ODS na něho poslala hloubkovou kontrolu, ale ta nic nenašla, na jejímž základě by vznikla nutnost privatizace. Je to jen o lidech, jací se dostanou do vedení a nynější ředitel ČP může být z hora pověřen nebo i osobně zainteresován na přivedení ČP na buben aby ji bylo nutno privatizovat (rozkrást).
Jestli se demokraté tak úporně zbavit Trumpa pár dní před koncem jeho mandátu, znamená to, že se ho demokrati velmi bojí. Trumpovi zřejmě je věrná armáda USA a její generalita. Čeho jiného by se demokrati logicky tolik báli. Lidí v ulicích, demonstrujících za Trumpa sotva, ale ozbrojená armáda, to už je jiné kafe.
Hmm, je bezpečná. Uvidíte, že politici a doktoři se budou zdráhat nechat si ji píchnout. Vakcíny se vyvíjejí celá léta a další léta jsou klinicky testovány, jestli se neobjeví nežádoucí účinky. A tady nám vnucují vakcínu, která byla vyvinuta teprve včera, bez dlouhodobých testů a prý účinkuje a je bezpečná. Dneska jsou zisky pro farmaceutické korporace přednější než zdraví i životy lidí. Pokud je ještě pravda, že AstraZeneca si vyjednala právní nepostižitelnost v případě nežádoucích účinků své vakcíny, tak je to na pováženou.
Hamáček je členem globalistické organizace Aspen institut a plní tu její agendy. Agendy protlačované globalistickými organizacemi jsou dnes všude multikulturalismus, gender, podpora LGBT a tmavých menšin + jejich pozitivní diskriminace, podpora islámské imigrace, klimatický greténismus (po autistické Grétě). Tahle organizace rozhodně není žádným nevinným skautským oddílem, ale má s námi svoje záměry. A to spousty dalších politiků jsou jeho členy. Hamáček a další členové Aspen institutu nemají na výběr. Když už do toho spolku vlezli, musí mu sloužit. V podstatě je to to samé, jako být členem mafie. Musíte v prvé řadě sloužit organizaci, jinak špatně skončíte. Nedávno v Rusku takovým lidem zatrhli v referendu o změně ústavy možnost pracovat ve státní správě aby se už nestávalo, že krom Ruska by sloužili ještě někomu jinému
Spolupracovníkovi se před pár lety na dovolené v Chorvatsku, při průjezdu městem Omiš stalo, že se mu na Passatu elektronická brzda zablokovala na křižovatce přímo v centru města. Prostě na semaforech zastavil a už se nerozjel. Odtah do servisu odblokování a oprava ho vyšla na 7 tisíc a půl dne času. Čím víc elektronických vychytávek je v autě, tím hůř. Elektronika je nejslabším místem v autě, která ovlivňuje jeho spolehlivost nejvíce.
Můžeme být Polákům a Maďarům vděčni, že to vetovali. Peníze z té obří půjčky podle plánů bruselských byrokratů měly čerpat hlavně krachující země západní Evropy (Itálie, Španělsko) a splácet to jen východní země, které by z toho dostali jen drobky, ale pod podmínkou, že budou skákat, jak Brusel píská. Poláci a Maďaři by nedostali z toho vůbec nic. K tomu si připočtěte, že se východním zemím blíží konec pobírání dotací a stanou se jen čistými plátci do unijního rozpočtu, takže jsme měli platit tuplovaně aby pár diktátorů z Bruselu udrželo ten svůj vlhký sen čtvrté multikulturní euroříše na hliněných nohou co nejdéle pohromadě a udržela se i vysoká životní úroveň v západní části EU na úkor nás chudáků na východě. Je fakt tragédií, jak po osvobození se od diktatury Kremlu jsme se snadno dostali do bruselského diktátorského chomoutu, který je ještě mnohem zákeřnější a pro náši zemi a národ nebezpečnější.
Hmmm, prachy fuč a viník nikde. U nás naprosto normální. Taková ostravská dálnice byla zfušovaná a ošizena na materiálech, jako žádná jiná stavba v ČR a viníci jsou pořád v klidu, užívajíc si odkloněných a korupčních peněz z úplatků. Přitom nevydržela být v pořádku ani záruční dobu, pořád dokola je ji nutno opravovat a přesto je furt hrbolatá jak kopřivnický polygon na zkoušení nákladních Tater. V podstatě ta dálnice ani opravit nejde. Musela by se postavit znovu, to znamená vybagrovat špatné bobtnající podloží a navézt nové dražší, které tam původně mělo být. Prostě zbytečně vyhozené miliardy a viník nikde.
Vlhkým snem každého vládnoucího režimu bylo a je mít lidi pod absolutní kontrolou aby mohl případnou protirežimní rebelii zlikvidovat již v zárodku. A současný režim má k tomu odvěkému snu díky pokročilým technologií nejblíže. Tu šanci si režim vzít jen tak nedá. Vždyť se podívejte kolem sebe, kolik šmírovacích technologií máte všude kolem sebe, od mobilů, přes platební karty až po kamery na silnicích. A nenechte se mýlit, že je to zaváděno jen pro naše dobro a bezpečí. Je to těžce zneužíváno proti nám.
Elektromobily nikdy nebudou pro masy. Na to zapomeňte. Vládnoucí establischmenty v Evropě určitě s tím ani nepočítají, protože by jinak už s předstihem po celé Evropě ve velkém probíhaly rekonstrukce a posilování vedení a stavělo se mnoho nových elektráren. Nic z toho se neděje a v Německu se elektrárny ještě zavírají. Již dlouho tvrdím, že všechno to tažení proti autům se spalovacími motory a naopak nesmyslná podpora elektromobility má jinou skrytou agendu a to vytlačení nižších, chudších vrstev obyvatel z přeplněných silnic a dálnic Evropy. Vládnoucí establischmenty chtějí zařídit aby osobní doprava se stala výsadou jen vybraných, bohatých vrstev a chudině omezit možnosti cestovat a odkázat na veřejnou hromadnou dopravu na omezenou vzdálenost..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Že by ani ty pověstné lokomotivy nezlevnily?
1 odpověď