Pan Wolfee nejspíš hodně dlouho neviděl kamion zevnitř ,možná nikdy , jinak by nemohl napsat takový blábol převážná většina řidičů má v kamionu naprosto čisto a nedává tam ani nářadí natož ,,petky". s naftou. Další hloupost je jak natankovat do petky naftu z děla co dává 50 litrů za minutu o průměru dvakrát větším než hrdlo petky? A že firmy nehlídají fakturaci na kartach ale jen vyhodnocují spotřebu podle dat z vozidel je naprostá hovadina , nejspíš někdo někde , ale určitě je to zanedbatelná menšina firem zrovna tak jako ti co kradou naftu ,určitě se i dnes najdou, ale ne tolik aby to vedlo ke vzniku článku o kamionacich co kradou naftu. To co tady pan Wolfee popisuje jsou jeho představy bez reálného základu
Vážený pane Kubíku pro některé situace je omluva na nic . Poučení si novináři nevezmou . V novodobé historii už nastala nejednou situace kdy novináři vysílali on-line záběry zásahu policie které sledovali i zločinci on-line takže k poučení už mělo dojít dávno. Prostě redaktor chtěl být první ostatní jsou kecy. Co kdyby na římse bylo vaše dítě a vyšinutý střelec mohl sledovat jeho pozici na telefonu jako tisíce dalších čtenářů ?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Hmm já jsem ve čtvrtek přijel 580 km do Alp tedy ne po rovině za 6.8 L na 100 km s 530xd f11. Fakt ten vývoj jde dopředu,přidat autům 600 kilo a neušetřit nic na spotřebě?
2 odpovědi