A to bylo keců že neumíme odpad z plastu zpracovat a ejhle najedou je ho nedostatek. Sezname prober se...
Všimněte si že je tady spousta článků které si navzájem odporují. V tomto článku mimo jiné stojí že PET granulát vykoupí firmy z odvětví automotive a obden je tady napsáno že se auta neprodávají tolik jako dřív a výrobci ruší směny v továrnách.
Vyvoj jde neskutecne rychle dopredu. Za deset let to vse z ekektro bude uplne jinde. Proto dneska delat zavery je spatne. O nafte a benzinu je urcite rozhodnuto ze jednou zkonci ale urcovat kdy je pitomost. Kazdy by se mel rozhodnout svobodne. Jina vec je ze jezdi strasne moc aut co nesplnujou tecnickou atd. A to by se melo hodne trestat aby ti co to delaji si to rozmysleli.
Pět tisíc Ev se vyrobí v Mercedesu za týden. Tahle továrna je kapka v moři. Mnohem jednodušší a účinnější je důsledně kontrolovat tech stav stávajících aut a nevyhovující nenechat jezdit jak píšete.
Máte pravdu že emise jsou závislé na spotřebě pokud spalování probíhá správně jak má a to se na krátkých trasách s motorem co se dlouho zahřívá prostě neděje. U dlouhé cesty je to jak říkáte, ale pokud nasednete do auta a jedete 10 minut pro rohlíky do marketu kde jste hodinu a potom jedete 10 minut zpátky emise nejsou o trochu ale klidně 10x horší.
S dobrým hybridem to má právě společného víc než by se čekalo. Hybrid studený motor zatěžuje výrazně vic aby došlo k jeho zahřátí rychleji a měl tak nižší emise. Přebytečnou energii z vyšší zátěže posílá do baterie. Proto mají mild hybridy spotřebu lehce vyšší než auta bez nich, ale emise ve skutečnosti menší.
Logicky pokud víc zatížím motor tak spálí víc paliva a vzrostou emise. Možná se motor zahřeje dřív ,ale nic to nemění na to že nízký spotřeba se týká jen prvních sto kilometrů. S z praxe jezdíme 530 xd s dlouhodobou spotřebou cca 7 litrů a soused má 530e což je ve skutečnosti dvoulitr s elektromotorem a spotřebu má o litr a půl vyšší. Auto je těžší motor méně výkonný a to vede k vyšší spotřebě a emisím. Pusťte si Top Gear M3 vs Toyota Prius tam je názorný příklad. Věřte tomu najel jsem cca 1.7 mil. Km a momentálně mám spotřebu u kamionu 22.8 l
Tak tento výpočet jsem nějak nepochopil. Vy si jako myslíte že odstraněním elektropohonu a baterie v hybridu se nezvedne spotřeba? Další věc je že emise přímo nesouvisí se spotřebou, ale taky hodně s teplotou... V8 se zahřeje rychleji jak úsporný motor.
Jste úplně vedle ,spotřeba naopak přímo souvisí s emisemi . Například spálením 1 litru benzínu dojde k vyprodukování 366 g CO2. A o osmivalcich nemá smysl se bavit protože mi to nepřijde logické při debatě o hybridech.
Ono je to tak trochu jinak. Činské automobilky předpokládali, že hybridní auto bude pouze takový malý odklon a mezistupeň od EV. Když však vyhlásily, že se musí stát automobilový trh globální doménou čínských automobilek, tak zjistili že budou určité problémy ve třetím světě, pouze s prodejem EV. Proto rychle začali vyvíjet hybridní vozy a dospěly tak daleko, že vyvinuly (firmaBYD) hybridní systém označený DM-i s dojezdem 2000 km a spotřebou pouze 2,9 l benzínu na 100 km. problém nastal s baterií která musí být malá a tak měla i velmi malý dojezd a proto firma CATL začala vyvíjet tyto nové baterie. Ty naprosto změní výkonové parametry hybridních vozidel, především tím, že odlehčí hmotnost vozidla. Čína tím chce dovršit svoji dominanci ve třetím světě jak u EV , tak hybridů. Poznámka firma CATL největší a rozhodující gigant ve výrobě baterií tak splnila jeden ze svých cílů. Druhý je nynější zahájení prodeje lithiových baterií LFP s dojezdem 1000 km a dobou nabití 600 km za 15 minut. Cílem u této baterie je dobití ujetí jednoho km za jednu vteřinu. Současně a pracují a testují baterie na pevný elektrolytem s dojezdem až 1500 km. O tom je dnešní Čína a myslí to s ovládnutím celosvětové výroby automobilů do 10 let naprosto vážně.
Pokud má hybrid spotřebu 2.9 l tak není potřeba aby to byl hybrid protože normu euro 7 plní s rezervou 30% takže stačí nenamontovat elektromotor a akumulátor a spotřeba se ještě sníží . Nebo to počítám špatně ?
zrušte korunu, zaveďte euro a to se potom budou dít věci. Všechno bude muset jít dolů, protože se drahota ukáže ve své nahotě a nebude se moct odvolávat na slabou koruny. Vše by šlo krásně vidět. Cena energií, potravin, ropy, telekomunikací a dalších věcí.
Zeptejte se Slováků jak se jim všechno zlevnilo s příchodem eura
Tak předně - Nejedná se o podvod Babiše (ten celou kauzu pouze vyvolal) Obvinění se týká firmy FAU, která měla údajně podvádět na daních. A jestliže se dva obvinění chtěli dohodnout na vině a trestu, poukazuje to na to, že byli obviněni oprávněně. Zajímavé je, že se zde ale všichni "obouvají" do Babiše a né do žalované firmy, a zpackané justiční kauzy. V ní Babiš určitě prsty neměl.
A nepřipadá vám to v první řadě jako zneužití pravomoci veřejného činitele? V tomto případě dokonce desítek veřejných činitelů
Toto nemyslící zaslepená spodina nevidí a bohužel za žádnou cenu nechce vidět. Imigrant přinášející jen zlo, parazit drancující NAŠI státní kasu spolu s právničkou s pávem, bizarní ekonomkou, či bývalým směšným dvojministrem, generátorem náhodných slov, je evidentní zhoubou ČR. Jako zjevně neokrádaný důchodce mohu jen konstatovat, že pro zbytek našeho života a ku prospěchu všech následovníků se majitel firmy ANO, ani jeho lokajové, už nikdy nesmí stát součástí vlády naší krásné republiky!
Jako ateista sice určitým ostychem, ale neváhám použít slogan, k tomu nám dopomáhej Bůh. Respektive rozumní spoluobčané s dostatečným obecným rozhledem a poučením z historických souvislostí! .
Na Slávistu velice rozumný komentář. Naprosto souhlasím 👍
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Já to chápu a netvrdím, že stačí sedět hodinu a mít 3 zářezy.
Nevím, jaké náklady jsou s odstřeleným kusem.
Ale jak říkáte - je to koníček. Za 10.000 za kus. Pro mě motivující.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zkuste se zeptat kolik jich běžný myslivec, který je někde zaměstnaný za rok střelí. Kolik času s tím stráví kolik ho stojí benzín, zbraň, náboje a všechno vybavení. Ta motivace bude klesat