To se nám to hodovalo, když Španělé, Češi, Slováci, Poláci, Číňané atd. dotovali naše platy, dalo by se také říci. Podobně jsem se nedávno zasmál, když na FB stránce Continenatu na otázku, proč má dělňas v Otrokovicích za úplně identickou práci výrazně méně, než dělňas v Německu, bylo mu správcem odborně vysvětleno, že v Německu jsou jiné životní náklady. To je do značné míry pravda. V Německu jsou levnější energie, potraviny, nápoje, drogerie i parfumerie, ošacení i obutí, elektronika, hovory, data, stavební materiál, dovolené atp. Dražší snad jsou jen služby, ale tam máme našlápnuto a i tady je brzy doženeme. Postačilo napsat: Máme tady nižší platy, ale za to máme téměř všechno dražší.
Bohužel, podobná zkušenost. Firma vyhořela díky sousední, bordelářské stolárně do základu a budova šla zbourat. Zatímco Kooperativa u níž byla pořízena technologie, jednala normálně a hlavně lidsky, peníze byla snad za dva týdny na účtu, u druhé "nejmenované" se vypořádání táhlo 2 roky. Výsledek - velké kulové. Co nám na závěr likvidátor, se kterým jsme si za ty 2 roky vytvořili docela přátelský vztah řekl, to se ani nedá napsat. Vše jsem do posledního šroubku a poslední cihly pojistil u Kooperativy, ale i tak doufám, že již nikdy nebudu muset jejich služeb využít. Jak pravil jiný likvidátor: Pokud se nejedná o předem připravený pojistný podvod, vždy budete tu více, tu méně či škodný. Pojišťovny nejsou charitativní organizace, ale poměrně velmi slušně vydělávající firmy svým vlastníkům.
Předseda představenstva koncernu VW si doposud mohl ročně vydělat maximálně 12 milionů eur (285 milionů Kč) hrubého, a to po započítání všech položek včetně nároků na důchod. Podle návrhu by se měl nyní tento limit zvýšit na 15 milionů eur (356 milionů Kč). V případě řadových členů představenstva počítá návrh s nárůstem limitu na 8,5 milionu z dosavadních sedmi milionů eur ročně. Zřejmě slušnej oddíl. Já myslím, že zaměstnanci jsou v těch nejlepších rukou. Auta dělají poslední dobou skvělá a jejich EV jdou na dračku i bez dotací. Je radost, že VW ( lidový vůz) Passat lze již pořídit od 899.999,- Kč. Jak by řekl pan Bohumil Stejskal: "Toš to su klidné".
Tak si jedu před pár dny v předvečer pohodově po D1 a pomalu se chystám sjíždět na Kroměříž. Na světelné tabuli vidím info o odstaveném vozidle a před sebou na krajnici blikající oranžovou šipku směr vlevo. V zrcátku se objevily modře blikající černé limuzíny. Když mne míjely, mé auto se zakymácelo, jako by mne předjíždělo Pendolíno. Nevědět, že zdejší kraj navštívila právě hlava státu, jeden by si pomyslel, že prchají zločinci, co právě vykradli banku.
Malé osvěžení paměti. Rok 2021: Česká škodovka zásadně krvácí na svém největším trhu. Ne, není to v Německu a už vůbec ne v Česku. Obří propad prodejů hlásí Čína. Pokles prodejů škodovek v nejlidnatější zemi je skoro až děsivý. Před třemi lety v říši středu česká automobilka prodala 341 tisíc aut ročně a tvrdila, že v roce 2020 by jich ráda prodala až 600 tisíc. Ano, loňských prodaných necelých 23 tisíc je sice o něco méně, ale jak praví pořekadlo "Nemusí pršet, jen když kape". Odkaz
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
moderní rámcové vzdělávací programy🤣🤣🤣. Docela na RVP sedí rčení, že papír snese všechno. Dcera byla odejita z prvního stupně (učila ve 4. třídě), jelikož podle pana ředitele měla na děti vysoké nároky, např. nehodlala přijmout tvrzení žáka, že had patří mezi hlodavce, načež jí bylo ředitelem vysvětleno, že když to bude žák potřebovat, tak si to vygooglí. Holt BRNO. Takto vychováme ty budoucí držitele Nobelových cen ve vědě (nikoliv hudební atp.). Nedávno jsem četl vyprávění o životě Češky, provdané na Tchaj wanu, jak vzdělávání a studium je již od předškolního věku náročné, až tvrdé. Ano, je to ten Tchaj wan, malý ostrovní stát, na jehož čipech je životně závislá polovina planety, stát, prakticky bez surovin, na jehož moderní obráběcí stroje narazíte téměř všude.