většina lidí co protestovala, by dneska ty klíče raději nacpala někde jinde a někomu do zádele,dostal se k moci sám podvodní zloděj a kabátník,tak že o nějaké svobodě a demokracii se nám může jen zdát,jen se změnila dtrana ,,východ ne západ,vykořisťování zůstalo stejné
Ale přece již teoretikové marxismu-leninismu psali ve svých dílech, že zatímco v kapitalismu člověk vykořisťuje člověka, v komunismu to bude obráceně😂. V tomto punktu měli naprostou pravdu.
Je zajímavé, že jsou plný hospody lidí. Stejně tak na obědech, kolikrát si neni kde sednout....asi to tak zlý nebude.
Jak kde. Včera jsem se zastavil na meníčko na předměstí Zlína v jedné malinkaté restauraci. Bylo 13.30 a byli tam dva hosté, servírka, kuchař a pomocnice. Z 4 jídel na jídeláku zbyl pouze kuřecí řízek se salátem. K meníčku je 2dcl kohoutkové vody a ještě polévka zelná- docela studená. Bratru bez pár kaček 200. Netvrdím, že je to přestřelená cena, jen říkám, že i za tuto si mnoho lidí oběd odpustí. To např. pánské kadeřnice jsou jsou jiné kabrňačky. Tmavý, zapadlý kutloch, rozvrzané křeslo, dvoje nůžky, jeden strojek a pár hřebínků. Za 5minut 270Kč. Teoreticky vydělají ke 3000 za hodinu. Popravdě, kdo to dokáže? Mně stálo obr. centrum 7.000.000,- + nástroje, měřidla, tl.vzduch, servis, řezné kapaliny, SW , klimatizovaná dílna atd., to jsou ročně další statisíce a když kalkuluji 2000 Kč/h, tak 1/2 zákazníků padá do mdlob. Něco je špatně........
ARAMARK 😄 😄 😄 jojo máme tuhle vydařenou jídlenu v Continental Barum v Otrokovicích a jestli je pokles tak se vůbec nedivím a vím přesně čím to bude. Lidi se nechtějí nadavovat a po... hned za jídelnou. Jídlo po příspěvku od fabriky vyjde na cca 30kč a stejně tam lidi nechodí... Proč asi? Tou cenou to nebude milej a chutnej Aramarku
"V Perfect Canteen propojujeme inovativní řešení firemního stravování s úctou k tradičním kuchařským postupům a láskou ke gastronomii".🤣🤣🤣 Síť stravovaní Perfect Canteen v rukou Američanů. Hopi ji prodalo Aramarku. P.S. To je velmi logické, americká stravovací kultura a americká kuchyně je světově proslulá 🤣🤣🤣
Tak sorry, článek jsem u třetí věty: "elektromobilita je dobrá cesta. Chtěli jsme být vpředu, ale zůstali jsme v tom sami. Evropa zůstala konzervativní a nepodpořila e-mobilitu tak, jak slibovala."
přestal číst, když si chtějí lhát do kapsy, tak ať se pak nediví, že jim klesají odbyty.
Je vidět, že "pan" odborář je stejně zaslepený jako vedení jeho firmy.
Buďto si přiznají skutečnost a rychle obrátí a zatlačí na politiky (ale to musíme i my, voliči EU parlamentu), nebo končí. Bohužel, s koncem průmyslové výroby v DE bude konec i s námi :-(
Při čtení odpovědí pane odboráře jsem si kladl otázku, jaký matroš asi pán bere? Pán nějak přešel, že poslední operátor na lince v Německu bere zhruba stejně, jako tady operatér ve špitále. Je asi pravdou, že mzdové náklady ve Škodě jsou výrazně nižší než ve VW, nicméně i tak jsou vysoko nad běžnými platy ve zdejších fabrikách, včetně dodavatelů Škody. To se pak pán nebude třeba divit, že pro zaměstnance u vstřikovacího lisu dodavatele Škody s platem +/- 25000 Kč (1000€) čistého, se jeví i superlevné EVV za 699.000 Kč stále jako nedosažitelné
.
To se nám to hodovalo, když Španělé, Češi, Slováci, Poláci, Číňané atd. dotovali naše platy, dalo by se také říci. Podobně jsem se nedávno zasmál, když na FB stránce Continenatu na otázku, proč má dělňas v Otrokovicích za úplně identickou práci výrazně méně, než dělňas v Německu, bylo mu správcem odborně vysvětleno, že v Německu jsou jiné životní náklady. To je do značné míry pravda. V Německu jsou levnější energie, potraviny, nápoje, drogerie i parfumerie, ošacení i obutí, elektronika, hovory, data, stavební materiál, dovolené atp. Dražší snad jsou jen služby, ale tam máme našlápnuto a i tady je brzy doženeme. Postačilo napsat: Máme tady nižší platy, ale za to máme téměř všechno dražší.
Ta spalovací auta jsou zbytečně drahá proto, že jsou v nich fičury, o které nikdo nestojí.
Nejen to, ale hlavně musí firmě sanovat ta elektrická, která nepřináší potřebné marže. Pak je tu jedna otázka o které se taktně mlčí. PHM jsou všude v Evropě zatíženy nemalou spotřební daní - celkem s DPHtvoří kolem 50% z výsledné ceny. Myslí si snad někdo, že státy jen tak mávnou rukou nad tím, je by jim vypadly z rozpočtů desítky miliard? Podle údajů Generálního ředitelství cel bylo v roce 2019 inkaso spotřební daně z minerálních olejů (tedy zejména z benzinů, nafty a LPG) téměř 94 mld. Kč, což včetně 21 % DPH činí téměř 114 mld. Kč a nezanedbatelných 7,5 % příjmů státního rozpočtu.
Ještě před rokem říkal úplně něco jiného...za ten svůj plat..Normální člověk věděl už 5 let zpátky, že je to nesmysl..a že to nebude ani za dalších 10 let to co prosazoval.. a nyní pomalu otačí..to všichni vrcholoví manažeři automobilek mají tak dlouhé vedení, že nejdříve způsobí miliardvé škody a pak dělají že vlastně oni za to nemůžou, že je zákazník překvapil , že nekupuje ty jejich předražení pro lidi nepoužitelné elektrické auta.. proč automobilky platí tak nehorázné sumy manažerům, kteří vůbec nevidí potřeby normálních lidí a skáčoou na špek politikům, kteří si jezdí ve 12-válcových limuzínách a na nějaké elektro kašlou.. neuvěřitelné kam to spěje...a nyní budou fňukat, jak krachují a musí zavírat továrny a platit pokuty za emise ... který z těch manažérů se postavil čelem a řekl, že to je blbost, že je to zrujnuje... normální člověk v tom má jasno..ale oni ne a páchají dlaší škody - dále chtějí aby se sypali peníze na mrtvého koně formou dalších a dalších dotací a chtějí aby ještě do příštího roku alepson jednou zařechtal než zdechne úplně...
Moje řeč. Pokud se nepletu, jedno z prvních EV od Škody bylo Citigo a tuším, že stálo kolem 0,5mega. Úvaha asi byla ta, že EV budou vhodné nákupní tašky do města a na cestování budou spalováky. Bohužel, problémem byla cena vs užitná hodnota a dobíjecí infrastruktura. Pro běžného zaměstnance, navíc s českým platem, auto nedávalo žádný smysl. Tak se v tichosti od původního záměru upustilo a šlo se s davem. SUV- velké, těžké, ideální auto do práce, rozvoz dítek do škol, na kroužky a nákupy. Zbylá část národa používá 15-20 let staré vozy. To je ten zelený úděl?
Typická reakce šéfů evropských automobilek. Dvacet let ví, že emise poškozují životní prostředí a místo jejich snižování podváděli v testech! Dvacet let se flákali a žili z podstaty. Dnes když jim dochází čas na jejich snížení a hrozí jim za to pokuta, tak se vymlouvají na špatný prodej elektromobilů. Je zajímavé, proč jim teda klesá zájem i o spalováky. Přitom mohli snižovat emise i bez elektromobilů, na svých spalovácích. Třeba přechodem na nefosilní paliva. Technicky je nikdo k výrobě elektromobilů nenutil. A je zajímavé, že třeba prodej čínských elektromobilů neustále roste. Čím to asi bude.
Čím to asi bude? Možná tímto: V cenovém rozmezí od 451 900 Kč do 564 900 Kč s DPH najdete automobily Škoda Fabia s objemem motoru 999 ccm až 999 ccm o výkonu 70 kW až 85 kW. Každý rozumný automechanik Vám řekne, že přeturbovaný 3válec litrového motoru je po 60000km zralý na GO. Po 30000 se prý běžně rozpouští rozvodové řemeny atd. Ceny oprav letí nahoru, bez speciálních přípravků je stále těžší motor rozebrat. Tak pravil mechanik, co dělá roky francouzká auta. Naproti tomu mechanik od BMW řekl toto: Hlavně si nekupuj nové BMW, poslední rozumné auto bylo v roce 2015. Perfektně zde sedí následující: Funguje-li to, zdaňme to, funguje-li to stále, regulujme to, nefunguje to, dotujme to.
Bohužel, podobná zkušenost. Firma vyhořela díky sousední, bordelářské stolárně do základu a budova šla zbourat. Zatímco Kooperativa u níž byla pořízena technologie, jednala normálně a hlavně lidsky, peníze byla snad za dva týdny na účtu, u druhé "nejmenované" se vypořádání táhlo 2 roky. Výsledek - velké kulové. Co nám na závěr likvidátor, se kterým jsme si za ty 2 roky vytvořili docela přátelský vztah řekl, to se ani nedá napsat. Vše jsem do posledního šroubku a poslední cihly pojistil u Kooperativy, ale i tak doufám, že již nikdy nebudu muset jejich služeb využít. Jak pravil jiný likvidátor: Pokud se nejedná o předem připravený pojistný podvod, vždy budete tu více, tu méně či škodný. Pojišťovny nejsou charitativní organizace, ale poměrně velmi slušně vydělávající firmy svým vlastníkům.
Japonsko a Jižní Korea se rychle zařadily mezi technologicky vyspělé země, následuje je ČLR a brzy to bude i Vietnam. Evropu brzdí byrokracie a odbory, Rusko se propadá na úroveň rozvojových zemí od doby kdy mu zastaraly technologie ukořistěné za války v Německu. Neznám v Česku domácnost kde by nějaký korejský výrobek neměli a málo se ví že Polsko kupuje korejské tanky a samohybné houfnice
Také se málo ví, že Korejcům technologická vyspělost nespadla z nebe. Např. Jihokorejská vláda čelí kritice mileniálů za návrh zákona prodlužující maximální pracovní dobu za týden na 69 hodin!!!! Jen pro srovnání, v Česku platí v základním jednosměnném provozu 40hodinový pracovní týden a EU vážně diskutuje o 35 hodinách. Jižní Korea má současný limit 52 h.. Zřejmě na starém rčení "Bez práce nejsou koláče" něco bude.
passat fakt neni lidovy a cena se prizpusobuje trhu a a no, passat vzhlůedem ke konkurenci, ma slusnou zakladni cenu.
VW je německá automobilka sídlící ve Wolfsburgu. Je členem skupiny Volkswagen Group. Její název znamená v překladu lidový vůz. --- Postavím auto pro masy. Bude dost velké pro rodinu, ale také dost malé na to, aby s ním jeden člověk mohl jezdit a starat se o ně. Bude vyrobeno z nejlepších materiálů, nejlepšími zaměstnanci, s nejjednodušší konstrukcí, kterou je moderní inženýrství schopno vymyslet. Ale bude tak levné, že každý člověk pracující za dobrý plat bude vlastnit jedno - a užívat si se svou rodinou mnoho hodin radosti pod božím širým nebem. “
— Henry Ford------Btw dělník u Forda si na toto auto vydělal průměrně za 4,5 platu, a to pomíjím fakt, že auto bylo v té době něco naprosto vyjímečné.
Předseda představenstva koncernu VW si doposud mohl ročně vydělat maximálně 12 milionů eur (285 milionů Kč) hrubého, a to po započítání všech položek včetně nároků na důchod. Podle návrhu by se měl nyní tento limit zvýšit na 15 milionů eur (356 milionů Kč). V případě řadových členů představenstva počítá návrh s nárůstem limitu na 8,5 milionu z dosavadních sedmi milionů eur ročně. Zřejmě slušnej oddíl. Já myslím, že zaměstnanci jsou v těch nejlepších rukou. Auta dělají poslední dobou skvělá a jejich EV jdou na dračku i bez dotací. Je radost, že VW ( lidový vůz) Passat lze již pořídit od 899.999,- Kč. Jak by řekl pan Bohumil Stejskal: "Toš to su klidné".
Mohu potvrdit,že to stánkaři s cenami přepískli. Byli jsme včera na zemi Živitelce a chtěli jsme si koupit pití, ledový čaj malý za 70 Kč jsem prostě nekoupila z principu. V tesku stojí 30Kč. Jinak se nám tam líbilo,ale moc dobrot jsme nekoupili, ceny byly strašné.
Trnkobraní ve Vizovicích:
Kofola čepovaná 0,5l – 65 korun
Vinea Frizzante 0,5l – 65 korun
Top Topic Malina 0,5l – 65 korun
Targa Pomeranč/citron/Tonic/růžový tonic – 60 korun
Rajec 0,75l – 60 korun
Gyros v tortile (porce) – 199 korun
Trhané maso v bagetě (porce) – 189 korun
Bavorská sekaná v bagetě (porce) – 159 korun
„Smáža“ v bulce (porce) – 139 korun
Pálavské langoše s kečupem, sýrem (porce) – 140 korun
Bramborák (100 g) – 39 korun
Sladký langoš (porce) – 145 korun
Trdelník (porce) – 100 korun
Hamburger (150 g) – 229 – 249 korun
Chléb s pomazánkou (škvarková, bůčková, tvarůžková, česneková) – 60 korun
Klobása (porce) – 120 korun
Maso z grilu (100 g) – 80 korun
Grilovaný hermelín (porce) – 120 korun
Kebab (porce) – 200 korun
Vafle se šlehačkou (porce) – 170 korun
Mnohé dohody jsou přivýdělek, další brigáda. Žádný podvod. Daně platí srážkou, neboli nepíšete pravdu. A když jsme u daní, víte, že z důchodu se u nás daně neplatí žádné? Na rozdíl třeba od Německa.
Přesně. Problém vidím u agenturních zam. Vidím např.ve skupině, jak s nimi doslova zametají u jednoho nejmenovaného globálního int.obchodu. To je na zblití a Jurečka tímto šikanuje převážně raději malé firmy, živnostníky a lidi, co místo dávek si chtějí přividělat k dúchodu, mateřské, nebo k hlavnímu platu nějakou tu tisícovku navíc. V soukromé svéře jim zadarmo nikdo nic nedá. Za to je tento stát a hlopí lidé nazývají podvodníky a zloději.
Když je obviněn předseda ANO, tak se spolustraníci postavil do řady a operují tím, že soud neproběhl, nedošlo k odsouzeni atd a Babiš je dál předsedou. Jiný člen ANO je po obvinění okamžitě vyloučen atd. Nerozumím tomu ? Proč se k obviněným strana ANO chová pokaždé jinak ? A proč tihle pokryteckou stranu bez programu volí 30% ? Zřejmě mají Češi komunistické kořeny zapuštěné hlouběji, než by kdy sami předlistopadoví komunisté doufali.
ANO není strana, ale hnutí, tudíž docela podstatný rozdíl. Něco na způsob s.r.o. Vše dobré je dílem majitele, za to špatné mohou výhradně neschopní podřízení.
Jak již jsem psal. Problém je TRAKTORISTA na MPSV který totálně zdevastoval pružné pracovní poměry – zejména dohody o provedení práce, a PROTO nejsou sezóní lidé!
Proboha PROČ by měla daná firma mít zaměstnáno např. 100 pracovníků, pokud během roku jich stačí třeba 40.
Ale kurnik na léto a jaké kolik svátky, kdy je předem JASNÉ (letadla se bookují min. půlroku dopředu!!) že bude nával, tak jen najmu 50 dohodářů ….
Bohužel pokud jím dneska podle toho hnojaře:
Hnojař je prostě HROBNÍK pružných úvazků !
Bohužel, máte 100% pravdu, podepisuji. Brigádník, pokud se jedná o "běžnou práci", většinou má priority nastavené tak, že je ochoten máknout měsíc či dva (lhostejno zda letiště či žně), ale chce také vydělat, bez ohledu na to, kolik za stejnou práci dostávají kmenoví, to je zkrátka realita.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
moderní rámcové vzdělávací programy🤣🤣🤣. Docela na RVP sedí rčení, že papír snese všechno. Dcera byla odejita z prvního stupně (učila ve 4. třídě), jelikož podle pana ředitele měla na děti vysoké nároky, např. nehodlala přijmout tvrzení žáka, že had patří mezi hlodavce, načež jí bylo ředitelem vysvětleno, že když to bude žák potřebovat, tak si to vygooglí. Holt BRNO. Takto vychováme ty budoucí držitele Nobelových cen ve vědě (nikoliv hudební atp.). Nedávno jsem četl vyprávění o životě Češky, provdané na Tchaj wanu, jak vzdělávání a studium je již od předškolního věku náročné, až tvrdé. Ano, je to ten Tchaj wan, malý ostrovní stát, na jehož čipech je životně závislá polovina planety, stát, prakticky bez surovin, na jehož moderní obráběcí stroje narazíte téměř všude.