Jsem taky zaměstnavatel. Sice jen pár desítek lidí, ale nevím, jak bych těm lidem dokázal dát německé mzdy. To se zase musí nechat, že Fiala má skutečně rozumový problém. Ono skutečně vyprodukovat nějakou korunu nebo naopak ty vyprodukované koruny jen nějakým způsobem čerpat je sakra rozdíl. Takže Menšíku, na šach mat to nevypadá. Vypadá to jen na skutečnou hloupost.
Rád bych věděl,jaký je rozdíl v produktivitě práce ve Škodovce a v její mateřském Volkswagenu. Pracují tam lidé, které dobře znám a mají ani ne poloviční platy.Máte snad pocit,že by vedení Volkswagenu,nechalo pracovniky Škodovky,pracovat na polovinu výkonu? Inteligenci Maláčové,vrat od garáže a Vás, bych taky radši moc nezkoumal.Možná by pro Vás, taky nedopadlo k Vaší spokojenosti,ale je to jenom odhad.
Produktivita práce v ekonomice absolutně nesouvisí s pracovním nasazením. My naopak musíme makat, aby naši kolonizátoři měli vysokou produktivitu s mírným nasazením.
Určitě dost na to, abych (zjevně) na rozdíl od spousty dalších dokázal poměřit schopnosti jednotlivých platforem vozů a nekupoval jak ichtyl za větší peníze horší auto jen proto, že je novější a kupuje ho celé okolní stádečko, ačkoliv jsou SUV hnusnější, nemotornější a s horšími jízdními vlastnostmi, než o dvě dekády starší sedany či kombíky. Kapiš? A báchorku o potřebách rodinného auta, do něhož se vejde nafukovací bazének i se skluzavkou, případně je majitel vozu ve svých čtyřiceti či padesáti letech nezpůsobilý usednout za volant klasického vozu a musí ze své lenosti nastupovat jak do autobusu, slyšet nepotřebuju. Takže ano, SUV jedině jako skutečný Offroad( což 90%SUV nesplňuje) pro obyvatele oblastí, kde to využijí, případně pro lidi zdravotně skutečně indisponované, což samozřejmě opět 90% majitelů SUV krabic nesplňuje. O EV pohonu se tu už bavit nehodlám vůbec. Komu není shůry dáno...halt si to elektro poběží koupit.
😀😀😀
Pěkně alibistický kecy. Žádnej městskej prcek. Tenhle prcek váží skoro 2 tuny. Za tyhle peníze si nikdo kromě snobáčků nekupuje auto jen do města, ale auto použitelné komplexně. A je mi úplně jedno, že třeba Vy nikdy nezavítáte na německou dálnici, kde se tou 150-170km/h jezdí plynule hodiny. Tam se totiž ukáží možnosti těch aut, možnosti technologií. Jde tu o princip, o zjevná omezení potvrzená čísly, které EV pohon oproti spalovákům prostě bez debaty přináší. Jde tu o zjevný nepoměr mezi výkonem a maximální rychlostí v porovnání EV a klasickými vozy. Jde tu o rychlostní rezervu použitelnou na dlouhý souvislý úsek, kterou má spalovák kdykoliv k dispozici. Čím více se podílí elektřina na celkovém výkonu, tím jsou ty koně slabší v otázce maximální rychlosti, protože zatímco spalovák s pitomejma 90KW je onou 170kou schopen brázdit německé dálnice třeba pět hodin v kuse, tyhle "nadupané" elektromobily chvástající se 150KW této rychlosti vlastně ani nedokáží dosáhnout a pokud ano, vydrží tak hodinu jízdy. Takže si odkryjme karty. EV se prsí zrychlením, ale jejich maximální rychlost je vzhledem k výkonu naprosto směšná, a to se nebavím o její udržitelnosti po delší dobu. A zatímco 150KW spalovák to zrychlení kolem 7 vteřin zvládne taky, EV se jeho maximální rychlosti ani nepřiblíží. To jsou holá čísla, zbytek je jen demagogie obhájců EV.
Zeptám se, kolik je vám let?
10
Sledujících
0
Sleduje
10
Sledujících
0
Sleduje
Tento komentář byl smazán uživatelem.
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A ještě k tomu levicového populismu. Na to, že je Konečná komunistka, tak může Péťovi jen tiše závidět.