Zrušit ČNB ,tu bandu neschopných zlodějů zavřít ! Na co si za 100 milionů najímala externí správce ?! Proč kupovali před léty miliardy eur za 27kč a pak se ho zbavovala za 25kč ?! Ta neschopnost udržet kurs a celkové hospodaření je neúnosná, hlavně že cpali cizím bankám miliardy za vklady a banky se vychloubaly polovičními úroky dané klientům z rezerv ČNB ! Vláda by měla okamžitě zasáhnout,je to stát ve státě, který táhne republiku do pekel !!
Problémy na Taxisu 13.10 2024
odpovědět
Lubomír Netík (19705) 18.10.2024 10:15:51
Na Taxisu neustále padá a končí dost koní. Bylo by i přes úpravy příkopu dobré udělat pár dalších změn. Při nájezdu koní by měli jezdci se snažit najíždět po celé šíří překážky , vést tak koně , i nejet ve velkém balíku, nechávat si odstup, prostor k odskoku na živý plot Taxisu, aby koně měli dostatečnou rychlost při skoku, a nepadali hned do příkopu za plotem, Stálo by za úvahu umístit do plotu viditelné břevno, jak navrhoval televizní expert, aby koně viděli větší překážku , většinou jen proskakují
živými ploty jako na ostatních překážkách, netuší , že za nimi je 5m díra. Dále nebylo štastné řešení doskoku navežení tmavé hlíny ,lepší by byl světlejší písek , na což poukazovali i jezdci Velké , kdy koně ztráceli orientaci pri doskoku, a nebylo by od věci zařadit podobnou překážku , jako malý Taxis před Velký, a ten posunout, nebo zařadit do poloviny závodu. Je na začátku dráhy ,kdy koně nejsou rozjetí, nemají potřebné tempo a rychlost. Ale to je na expertech dostihového spolku , zvážit úpravy .
Trenéři už měli střídat dříve tak v 60 minutě, kdy hráčům Sparty začali docházet síly. Rahmáni , Ryneš nestíhali,Laci dostal konara a kulhal, hráči začali odevzdávat balony a jen koukali po balonu a neobsazovali volné protihráče a ustupovali dozadu, kde to se štěstím odkopávali.
V druhé půli nebyli schopni založit ůtok aspon ve třech lidech, Birmančevič tam býval sám proti třem. Byla nutnost posílit střed zálohy a ve předu někoho přidat , kdo podrží balon , na Olatunjiho létaly vysoké balony bez užitku, Jen na štěstí a neschopnost soupeře vstřelit gol, nelze v dalších zápasech spoléhat. Trenér musí včas vycítit , kdy mužstvu docházejí síly, a vystřídat tzv. slabší unavené , herně vyčerpané kusy..
Se nemusíme ptát, s křížkem po funuse !!, at odpoví hned a jeho předchůdce, co zbabrali z hladovosti letiště, i Smartwings, s neschopnosti zvládnout více letů v jeden den, většinou charterové lety, o kterých se ví měsíce dopředu se zajištěním personálů , který nechtěli solidně zaplatit, tak jim utekli ! A odnesli jsme to my , klienti cestovek i normálních letů, např. neděle 28.7 v 7h ráno přílet z Antalye- Praha ,po téměř hodině , kdy čekalo 180 lidí v hale na výjezd zavazadel, vyjely vedle z gatu , kufry z čínského letadla, které přilétlo půl hodiny po nás, odpověd z informací byla , že mají přednost a že to zajištuje jiná handlingová firma !! Co z toho vyplývá ?! NESCHOPNOST MANAGEMENTU LETIŠTĚ I SMARTWINGS ! Tisíce naštvaných cestujících z důvodu zpožděných zavazadel , nebo úplně bez nich, zmatky v odletech - příletech , v odbavování, zbytečné fronty , čekání mnohdy s malými dětmi, NERVY NA POCHODU ! Doufám, že si letíště vezme z této situace výrazné poučení, a zajistí v další letní sezoně , odpovídající , rychlé a kvalitní odbavení klientů i jejich zavazadel !
Samozřejmě,když se po delších srážkách u nás zvedne Vltava, Labe a ostatní řeky a potoky, které tam vtékají,a Němci od Děčína s Labem zažijí větší povodně než u nás. Proč k tomu dochází ? Protože náš vodohospodářský systém je sice na Vltavě zajištěn z části přehradami,alo co zbytek ? Pak je nejvíce ohrožena Praha,a od Mělníka zbytek Česka ! Potřebujeme vodu tam zadržet,ne ji nechat odtéct do Německa, než způsobí obrovské škody u nás i u nich.Jak ? Systém zavlažovacích kanálu se zadržením vody na nevyužitých pozemcích,jako to má třeba Itálie, vytvoření umělých jezer a rybníků,kde voda po opadnutí zůstane.Poté v dalších městech měsících,kdy neprší, začínáme si stěžovat a zjišťovat, že voda není, protože nám odtekla do ciziny ,do moří, část se vypařila, vsákla. A že hrozí sucho,v zimě málo sněhu v nížinách atd. Bez podobných opatření,budeme buď pod vodou ,nebo bez vody.Nádrže pod okapy to nezachrání ,svodová, splašková voda odtéká také bez užitku,max.naředí obsah v čističkách.
Odpovědět
Samozřejmě,když se po delších srážkách u nás zvedne Vltava, Labe a ostatní řeky a potoky, které tam vtékají,a Němci od Děčína s Labem zažijí větší povodně než u nás. Proč k tomu dochází ? Protože náš vodohospodářský systém je sice na Vltavě zajištěn z části přehradami,alo co zbytek ? Pak je nejvíce ohrožena Praha,a od Mělníka zbytek Česka ! Potřebujeme vodu tam zadržet,ne ji nechat odtéct do Německa, než způsobí obrovské škody u nás i u nich.Jak ? Systém zavlažovacích kanálu se zadržením vody na nevyužitých pozemcích,jako to má třeba Itálie, vytvoření umělých jezer a rybníků,kde voda po opadnutí zůstane.Poté v dalších městech měsících,kdy neprší, začínáme si stěžovat a zjišťovat, že voda není, protože nám odtekla do ciziny ,do moří, část se vypařila, vsákla. A že hrozí sucho,v zimě málo sněhu v nížinách atd. Bez podobných opatření,budeme buď pod vodou ,nebo bez vody.Nádrže pod okapy to nezachrání ,svodová, splašková voda odtéká také bez užitku,max.naředí obsah v čističkách.
KDE VŠUDE MOHOU BÝT NEVYBUCHLÉ BOMBY A JAKOU ZKÁZU NÁM SPOJENCI KE KONCI VÁLKY ZBYTEČNĚ ZPÚSOBILI ...
Pohled do jednoho policejního hlášení z té doby:
Pod č.j. 400 pres./1945 bylo uváděno mj. toto: »Po obsazení Plzně americkou armádou vznikla řada
nesnází, které se postupem času vyvinuly v problémy. Američtí vojáci obsazují samovolně opuštěné byty bez ohledu na jejich zajištění, vnikají do nich i násilím… na otevřených táborech německého vojska v okolí Ejpovic naskýtá se týž obraz. Zde byly národnímu hospodářství způsobeny milionové škody, hlavně na motorových vozidlech, na kterých se přijela vzdát německá armáda, ustupující od Prahy. Američané velkou část vozidel zničili.«
Další velký nálet spojenců postihl město 8. dubna 1945. Bylo při něm zničeno nejen nádraží,
důležitý dopravní uzel, ale v troskách skončila odhadem asi třetina Chebu. Přestože již 18. dubna
1945 překročila americká vojska u Trojmezí české hranice a do Chebu to měla jen několik desítek
kilometrů, o dva dni došlo k bombardování chrámu sv. Mikuláše v Chebu. Podle dobových svědectví
po lidech, kteří chtěli lokalizovat vzniklý požár kostela, bylo údajně stříleno z palubních zbraní bombardéry doprovázejících amerických stíhaček.
Ústí nad Labem
Koncem války bylo několikrát napadeno i Ústí nad Labem. Tak například krátce po poledni 17. dubna 1945 před 14.00 přiletělo od jihu několik bombardovacích svazů, a otočilo se nad chemičkou. Jejich cílem bylo zřejmě zničit dopravní tepny. Proto bomby dopadaly na nádraží a pozabíjely mnoho zde pracujících vězňů. Zasáhly i centrum města, zničily i početné obytné domy.
I další dubnové nálety způsobily ve městě značné materiální škody. Při nich bylo mimo železničních objektů zničeno 165 domů, těžce poškozeno 65, středně 85, lehce přes 500 objektů, podle tehdejších zpráv zahynulo asi 1200 lidí, a několik set jich bylo bez přístřeší.
Plzeň - bombardování (nejen) Škodových závodů
(tento nepřátelský akt nesmí být nikdy zapomenut)
Americký zločin - bombardování Plzně na konci války- neměl už žádný strategický význam z hlediska dokončování válečné porážky fašistického Německa. Byl to jen cílený nepřátelský záměr proti nové osvobozené Československé republice, proti její vládě a proti strategické orientaci v poválečném období.
Bombardéry původně letící na Drážďany bombardovaly prý omylem Prahu. Útočilo 62 letounů B-17, které shodily během pouhých pěti minut přes 152 tun bomb. Zahynulo na 700 osob, zničena byla velká část benediktinského opatství Na Slovanech (Emauzy), zasažena byla ale celá oblast na pravém břehu Vltavy směrem k Vinohradům, Nuslím a Vršovicím.
České Velenice
V malém pohraničním městě České Velenice na Třeboňsku bylo koncem války velmi živo. Jelikož se zde křižovaly významné železniční tratě do Vídně, Prahy, Plzně a Lince, bylo především zdejší nádraží stále plné vojáků, zajatců i uprchlíků. Navíc ve městě fungovaly velké železniční opravny, které zaměstnávaly stovky dělníků.
První bombardéry se nad Velenicemi objevily 23. března krátce před polednem. Během
necelých dvaceti minut celkem 138 letounů B-24 Liberator 55. bombardovací perutě amerického letectva z jihoitalské základny shodilo na město kolem 2600 pum různé hmotnosti od 50 do 500 kg.
Následky byly tragické. Zahynulo kolem 1250 osob (150 místních obyvatel a přes 1100
vojáků, zajatců, dělníků i uprchlíků v transportech. Byly zcela zničeny železniční dílny i vlastní seřaďovací nádraží a zasaženo bylo i téměř 200 domů souměstí České Velenice - Gmünd.
Cheb
Americká letadla napadla 25. března 1945 Cheb a zničila i obytné domy v dnešní Žižkově, Havlíčkově, Riegrově a Palackého ulici. Při náletu bylo zabito na 800 osob, včetně mnoha politických vězňů. Americké bomby zasáhly tábor, ve kterém byli u Chebu koncentrováni. Přes 70 francouzských antifašistů a nezjištěný počet sovětských zajatců při tom zahynulo.
Jak to , že kauza končí ?! Rath doplatil pokutu, 4,5 milionu z předchozích úplatků a provizích , co měl za prokázané i neprokázané transakce, kde jako hejtman podepisoval smlouvy a dohodnuté kšefty se stavebními firmami a dodavateli. Za druhé obvinění a odsouzení dostal ze sedmi let , jen směšný jeden rok navíc , kde byl po pár letech propuštěn z fešáckého vězení, kde byl jako lékař , bez omezení svobody.A podvod s bratrem s dědictvím od otce ,s domem , byla také jedna velká prasečina, Prostě úplatky , korupce vítězí v naší justici na plné čáře , můžu vyjmenovat nejméně deset caus , a v historii po revoluci jich byly stovky . Rath měl dostat nejméně 15 let , které by ale stejně od úplatků další neodradili , prostě český národ je takový od nepaměti ...
Ten den navečer jsme šli se švagrem jen tak nalehko pro basu piva do Bahnhofu v České Lípě , restaurace, dali jsme si tam jedno od cesty , a když jsme se za hodinu vraceli , už nám byla zima ,ochladilo se tak o 20stupnů , a tu naší klubovnu, kterou jsme už nevytopili, nám mráz zatrhl, ale Silvestra jsme tam oslavili, bylo štěstí , že jsme se v noci rozešli domů , jinak jsme tam do rána zamrzli.
To se zeptejte radních Svitáka a Půty, kolik dostali za prosazení Arrivy a Landesbahn místo Českých drah , kde poté došlo zdražení jízdného o 25 procent , o zastaralých soupravách již byla řeč, 25 let jsem pracoval v železničním opravárenstsví, takže nefunkční podvozkový systém, špatná hydraulika a odpružení, motory s vysokou spotřebou nafty a nízkým výkonem a přežitým systémém ovládání. Přestavba interiéru to nezachrání , kvalita pojezdu je mizivá, proto dochází na tratích k poruchách , přehřátí , tím pádem zpoždění spojů i ujíždění těch návazných . Hlavně je i nedostatek souprav , i personálu , ted v sezoně , kdy je nejvíc turistů, nasazuje Arriva pouze dvě soupravy , které jsou přeplněné , zvlášt ve směru Ústí - Česká Lípa - St, Splavy - Doksy - ML. Boleslav - Kolín atd.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Před 20 lety bylo pozdě , e - recepty , žádanky , digitální propojení lékařů atd .. Kdepak jsou ty vyhozené miliardy za digitalizaci internetového zdravotnictví ?!!