Nikdy jsem nepochopil, proč jdou lidi po procentech. Je snad tak složité vysledovat, která potravina kolik stojí v přepočtu na měrné jednotky? Kdo se nechá balamutit procenty si nezaslouží nic než Pringles za 65,-. Tolik omílané specifikum našeho trhu je právě v tom, že si půl národa (možná víc) nedokáže říct, za kolik si tu kterou věc koupí, a za kolik si to milý obchodník může vetknout za klobouk..
Takže pro průměrného Čecha - meteorologa, by měla předpověď vypadat takto: "V oblasti XY bude v noci -16°C, jakmile skončí noc, a vysvitne Slunce, tak už je den, a pravděpodobně se oteplí až na -5°C, pokud bydlíte za kopcem na západní straně, bude u Vás trvat trochu déle, než teplota vystoupá. Nedejbože pokud bydlíte u řeky nebo rybníka, tak se na -5°C ani nedostanete. Pokud bydlíte na východní straně kopce, tak se u Vás oteplí hned po úsvitu, a je dokonce možné, že se dopoledne vyšplhá rtuť teploměru až k -3°C, u sousedova nezatepleného domu bude patrně ještě o stupeň více, vyhněte se prosím přímému kontaktu s plechovými vraty v odpoledních hodinách, pokud na ně několik hodin přes den bude svítit, mohou vás nepříjemně překvapit teplotou +4 - +8°C v závislosti na jejich barvě..
Naše školství je především zastydlé, na ZŠ funguje stále stejný způsob vtloukání často zbytečných informací biflováním, jako před 30 lety. Výjimkám čest, ale ty takřka výhradně tvoří pouze pár učitelů - srdcařů. Až některá ze škol začne stávkovat za změnu nechutně zastaralého, ubíjejícího, stereotypního způsobu vyučování a revizi osnov snad z 20. století, tak je podpořím.
Bohužel musím říct, že mě si motorkáři vychovali. Jakmile začne sezóna, ve zpětných zrcátkách je vyloženě hledám. V hustějším provozu vyloženě pustím ale maximálně dvojici strojů. Jakmile se ale začne cpát skupina třeba šesti mašin, a já bych měl držet pro motorkáře příjemných aspoň 25m odstup, tak bych musel zpomalit tolik, že pár aut za mnou už skoro stojí, a to je o průser! Víc než dvě mašiny, které chtějí jet pospolu v běžném provozu jsou bohužel velký problém. Uvědomte si laskavě, že máte mezi sebou nějakou "bezpečnou" vzdálenost, a pak nějakou bezpečnou vzdálenost chcete i po autech, když vás předjíždí plnějším provozu hodně, tak vyloženě mrvíte plynulost provozu. A to ne jenom jednou, ale pokaždé, když v tom jednom štrůdlu předjedete jeden kus auta, v řetězové reakci pak musí všichni ostatní brzdit, a každý o fous víc, než ten před ním.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Co pořád vede lidí k tomu strkat hořící nebo žhnoucí věci na vysychající dřeviny plný pryskyřice?
3 odpovědi