Buďme v klidu, západní tisk tvrdí, že to je bezvýznamná skupinka křováků, kteří nejdéle zítra do 9h ráno zkrachuje. A když ne v 9h ráno, tak v 11h už určitě.
Nejlidnatější země na světě, bohaté na suroviny, nejrychleji se rozvíjející ekonomiky. Ale západ má prostě pořád navrch, že?
Jasně, Rusko co cpe 40% HDP do silových složek státu?
Normální člověk, unavený normální člověk, nebo ještě lépe unavený zodpovědný člověk, po zápase v Německu přespí a jede odpočinutý druhý den domů. Nejede v noci, za deště takřka 650 km do místa svého bydliště. Myslím, že ten hotel na jednu noc by ho vyšel mnohem laciněji, než auto na podvalu směr Culka & Sadlík.
Taková monstrózní akce a neměli pro něho ani ubytování přes noc? Kolik mohl stát pokoj se snídaní, do 5000 Kč ve 4*?
RedWood materials to má pořešené 🙂 Finále je rozlišení kovů a následné zpracování. Cirkulární uzavřený řetězec 🙂 Prostě to je násobně levnější než nová těžba a to je zásadní ! Nejde jen o baterie z EV, ale o veškeré ( zejména lithiové baterie ) i z telefonů, notebooků, nářadí atd. 🙂 Na konci videa v odkazu je již rozděleno na jednotlivé kovy 🙂
Právě na konci tam mají na něčem "mixed". Nejsem proti recyklaci, jen to prostě není tak jednoduché.
Mě by spíš zajímalo, jestli to autor myslí vážně nebo si článek někdo zaplatil. Tak zaprvé - vybitá baterie je naprosto neškodná. Za druhé - obsahují především nikl a starší typy ještě kobalt. Vzácné kovy, které pak není třeba těžit. Recyklovat lze až 95% materiálů, ale chápu, že "sběrné suroviny" to neumějí. V každém případě je to vlastně poklad. Zde by se měl stát opravdu postarat o znovuvyužití těchto cenných surovin. Nejlépe ve spolupráci s automobilkami, neboť pro ně je to velmi cenný materiál, který snižuje závislost na Číně !!! 🙂 Odkaz
V té Kalifornii to zrovna taky nezpracovává běžné vrakoviště nebo sběrna surovin. Nehledě na to, že tam už mohou jet ve velkém díky milionům prodaných aut. Netuším jaká je hodnota těch vytěžených surovin, ale i kdyby toho bylo za 50 000 Kč, tak jsou u toho taky dost velké náklady na zpracování. A nemám ponětí jak dál se dá využít třeba "Hydratovaný sulfát smíšených kovů" bez nějakého dalšího chemického zpracování. Očekávám, že nakonec se to bude zpracovávat tak, že na to specializovaným firmám bude stát dávat dotace.
Je potřeba si uvědomit, že lidé, kteří takovéto věci šíří a věří jim, jsou sami nezvratným důkazem toho, že je to pravda. Mentální úroveň těchto jedinců je na nule, což je právě následek chemtrails. Měli tu smůlu, že byli zasaženi tímto cíleným útokem, a nyní je čeká dlouhé umírání. Existuje ovšem účinná obrana. Nekoukat na nebe ale spíš pod nohy.
Žít v nevědomosti je určitě hodně pohodlné... Odkaz
Tak vyvrátil jsem se hlavně s toho výsledku celé kauzy. Vzpomněl jsem si na Mandáta a jeho pokutu a stopku na dva roky, která přišla navíc téměř obratem a ne za jeden a půl roku. Přijde Vám to teď v porovnání s dopingem v Hradci jako adekvátní trest? Všichni mluví o tom jak je Český hokej plný protekce a různých "zájmů" a tohle je podle mě právě zářný příklad .
Tak pokud nevnímáte rozdíl mezi vědomým braním tvrdých drog a kontaminací doplňku stravy, pak je diskuze zbytečná.
25
Sledujících
0
Sleduje
25
Sledujících
0
Sleduje
Na to abych si kupoval nová auta nemám ani s příjmem přes milion ročně - živím děti a do nedávna jsme platil hypotéku.... Řeč byla o EV obecně - stupidní tlačení lidí do EV přes sankce uvalené na automobilky likvidují celý trh s auty i ten bazarový. Bohatší majitelé EV se už nechovají stejně jako když si kupovali benzíňáky a za pár let je s menší ztrátou poslali do bazarů a tím si mohli koupit mírně ojeté vozy i ti chudší. EV jsou tak drahé a mají tak velkou ztrátu hodnoty, že si je ti bohatší, co na ně mají nechávají déle, nebo je dojíždí až do konce životnosti - třeba AAA má teď v nabídce celých neuvěřitelných 7kusů EV 🙂 z nichž jsou navíc 3kusy jen kabelky na kolech s dojezdem kolem 250km... Na nové lidi nemají a mít nebudou a staré levné v bazarech nejsou a nebudou... Čímž jsme zpět u toho co říkám už 10let - většině lidí nejsou automobilky schopné EV prodat - lidi na ně prostě nemají a trh s ojetými v podstatě neexistuje a nebude to lepší - když už si někdo ušetří na EV, bude s ním v drtivé většině jezdit až do konce jeho životnosti... To co dělá EU je stejně stupidní, jako by nařídila, že jediné hodinky co se smí prodávat byli Rolex... a to pominu, že do Rolexek mají EV kvalitou asi tak daleko, jako od Země na Mars🙂
2 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
V áčkách mají jak vidím 209 ks a bude jich mnohem víc až dorazí tak za rok či dva od německých leasingovek.