Zase se budou vymlouvat na defekt přední gumy. Co si vzpomínám je to několikátá podobná nehoda kamionu. Pokud je prasklá přední pneu takové riziko, měla by se změnit předpisy a požadovat u kamionů na přední nápravě pneumatiky u kterých k tomu nemůže dojít. Nebo snížit povolenou rychlost kamionů tak, aby v případě defektu mohl řidič problém ustát. Kolik ještě bude potřeba mrtvých než se úřady pohnou.
Co to meleš? Asi v kamionu nikdy nesedel, viď?
Jako asi skoro každému mi vzýšení dálniční známky vadí. Ale myslím, že by vybrali mnohem víc peněz, kdyby pro kamiony zpoplatnili veškeré silnice, protože v mnoha případech mýtné brány objíždějí, jezdí po silnicích 2. třídy, někdy i 3. Tyto silnice nejsou stavěné na takovou zátěž. A ještě bych tyto silnice zpoplatnila více než samotné dálnice. Ono je bezva, když kamiony objíždí dálnici přes vesnice. Proč se dálnice staví? Asi aby se ulevilo obcím a městům, přes které vedl průtah. A dopravci si to příště rozmyslí.
Ty seš nějaká chytrá Renátko, kolik najezdíš kamionem za měsíc kilometrů? Asi moc né, viď? Ten kamion si nejezdi jen tak,potrebuje naložit, složit a firem daleko od dálnic je spousta.
14
Sledujících
0
Sleduje
14
Sledujících
0
Sleduje
Fakt? Tak nám zkuste vypsat ty brzdné dráhy.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Uplně stejný 🤣😁