Morces hadry, to jsou událostě. Opakovaně tu řešíte ceny, kupní sílu lidí a ostatní ptákoviny. Nikdo přece nemá povinnost kupovat a nikdo nemá povinnost pronajímat si drahý plac na trzích. Vše je dobrovolné a Vy se tu dohadujete a někteří pomalu vychloubáte, jak na to máte. Všichni víte, jak to chodí, ale lamentovat umíme skvěle. Nekažte si čas vánoční, nestojí to za to. Bohatě stačí, když si sem necháme cpát satan klause a přihlouplého draka ve svetru se svítícím vejcem. To je pro mne o dost větší úlet, než drazí prodejci. Těm nemusím dát ani kačku. Tak si užijte letošní svátky v klidu a hlavně s těmi, se kterými chcete být. Vždyť nejsou o penězích a pachuti z drahého rádobyobčerstvení, na které po novém roce ani nevzpomenete.
Svatá pravda, by děla moje babička. Byla to moudrá žena.
"Elektronické cigarety zajisté nejsou zcela neškodné, i když jejich riziko je v porovnání s kouřem minimální,“ uzavírá pro Kupi profesorka Králíková."
... a proto byla na náplně do elektronických cigaret uvalena spotřební daň s každoroční progresí v následujících letech. Prý v zájmu zdraví populace. Jak dojemné.
Autor úmyslně zamlčel nejslabší článek elektrovozu - baterii. Na kolik vás tedy vyjde její případná výměna ?
U jednoho z prvních elektromobilů na trhu, Nissanu Leaf, zaplatíte cca 200 tisíc Kč a podobně u Hyundai Kona.
Baterie od Tesly pro Model 3 vychází okolo 300 tisíc Kč a pro Model S pak je cena nastavena okolo 350 tisíc Kč.
Baterie pro Škodu Enyaq iV 80 a VW ID.4 vyjde na částku lehce přes 450 tisíc Kč, pro Citroën ë-C4 vás bude stát necelých 550 tisíc Kč. Baterie pro Audi e-tron stojí 750 tisíc Kč.
Za 6,5 roku kapacita baterie poklesne v průměru o 13,5 procenta. Ve většině komerčního použití se 80procentní kapacita baterie považuje za konec její životnosti, 10procentní degradace znamená polovinu životnosti.
Shrnuto a podtrženo - elektrovozy se stále potýkají s výraznými handikepy oproti vozům se spalovacími motory.
Jejich užitná hodnota je výrazně limitována max. nájezdem , řídkou sítí nabíjecích stanic, neznámou cenou elektřiny na té které nabíječce, dlouhou čekací dobou nabití . Dále pak vysokou pořizovací cenou e-vozu a vysokou cenou nové baterie a vysokou závislostí kapacity baterie na okolní teplotě .
Dobré pro ježdění kolem komína, nevhodné pro delší trasy a cestování.
Ve výčtu nevýhod Vám chybí mizerná síť autorizovaných servisů. I když ani autorizovaný servis si někdy nedokáže poradit s méně obvyklou vadou. Spalovák zprovozní na dojetí do servisu kutil v každé vesnici.
Tlumočím zkušenost jednoho majitele BMW na baterky:
přestalo mu fungovat AC nabíjení. V autorizovaném servisu mu řekli, že to diagnostika vyhodnotila jako vadu nabíjecího stojanu. Když jim oznámil, že neuspěl u několika různých stojanů, nabídli mu řešení pokus / omyl s úvodním odhadem nákladů 50 tis. Nakonec mu to opravil zručný amatérský nadšenec za "pakatel" - 20 tis. Stejný autor videa cestoval z Brna do Krušných hor. Aby minimalizoval počet zastávek u nabíjecích stojanů, jel s "lehkou nohou" (na D1 okolo 100 km/hod.) Ujel 800 km a za "pobyt" u stojanů zaplatil něco málo přes 1500,- Kč. K tomu musel mít na cestu nabíjecí itinerář, aby někde nezůstal viset. Tak se ptám, v čem je věc, jakou je auto na baterky, ve srovnání se spalováky výhodná? A to nezmiňuju pořizovací cenu.
Jste jen ubohý nevychovaný hulvát. Za víc mi ani nestojíte. Přesně o takových hlupácích článek pojednává. Tak si to užívejte a věžte, že lidé jako Vy mne nikdy neurazí, ani nenaštvou. Má úroveň komunikace bude o hodně jinde a proto tuto rádoby debatu s Vámi ukončím.
Škoda každé milisekundy, kterou jste věnoval psaní odpovědi. A přitom takový zkušený komentující 😉.
Jako odplatu? Ti slováci, kteří jediní to rozdělení chtěli? Ti jediní to oslavovali. Máte to nějaké pomotané. Nebyli to Češi, kdo si přáli rozdělení Československa. První s tím začal už v roce 1990 křesťanský demokrat Čarnogurský. Dnes tedy nechutná prorusská filcka.
Paní Silvie má to má v hlavě srovnané. Jen citovala Bolka Polívku a ten citát uvedla v nezkrácené podobě.
Třeba Pandořina skříňka. Zelinský si poslal prachy přes vlastní síť off shorových společností do daňového ráje. Sám se dostal nahoru za pomoci oligarchy Kolomného, kterého pak zradil.)
Bratři Surkisové (Ihor a Grigorij) by, nebýt války, museli vysvětlovat, proč třeba prachy z UEFY, určené peo ukrajinskou mládež, odklonili na své účty.
Ihor předloni v létě sebral dva své synovce a zdrhnul ve svém pancéřovaném BMV a ulitými, nezdaněnými miliardami € zrovna do Maďarska. Oficiálně majitel Dynama Kyjev, který kdysi vzal na sebe tu úplatkářskou aféru. A vlivní US společníci z jejich ukrajinsko-atlantské společnosti zajistili, že mu byl zrušen doživontní distanc a Grigorie už nikdo nevyšetřoval, takže je dál viceprezidentem UEFA. A nejspíš už zdrhnul za povedeným bratříčkem, co už taky dokázal jednou to Dynamo prohrát v kartách s mafiánskými bossy.
Ještě jedna poznámka. Pokud tyto dezinformace čerpáte pro vlastní potěšení, je to vaše věc. Pokud je ale šíříte dál do veřejného prostoru, můžete čelit trestnímu oznámení a pak budete muset dokázat pravdivost vašich tvrzení.
114
Sledujících
1
Sleduje
114
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A Kanár přiletěl z Kanárských ostrovů s nejnovějšími drby... 😄
6 odpovědí
0
Sledujících
3
Sleduje
0
Sledujících
3
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Vy už se na tu vtipnou kaši ke snídani vyprdněte. Evidentně vám nedělá dobře.