tu nehodu zavinila policie a vina je na policistovi co řídil auto. Bůh ví jak to bylo, jestli tam vůbec to auto bylo....... každý je odpovědný za to co uděla, kdyby začali policajti mezi lidmi střílet bylo by to to samé. Kvůli malichernosti vyhasl lidský život
Kdo tu nehodu zavinil je předmětem vyšetřování, to auto policistům vjelo do cesty, když jeli pod huknou s majákama, takže jim nedalo přednost.
I přes právo přednosti v jízdě, je policie povinna zajistit bezpečnost ostatních účastníků. To se nestalo, takže jednoznačné zabití z nedbalosti a mnohonásobné ublížení na zdraví. Pěkná vizitka policejní práce!
Otázkou je, jak se zachovalo auto, kde seděla ta dívka, když projiždělo policejní auto pod majákama. Podle zákona má také určité povinnosti.
O tom ale v článku nic psáno není a jistě to bude předmětem vyšetřování.
Pokud jde o kapacitu baterie, máte naprostou pravdu. Ta nijak omezena zákonem není, a ani by to nemělo žádný smysl. Ale, ohledně "fat bike", tam si dovolím s Vámi trochu nesouhlasit. Mám čínský Duotts F26 i "český" Crussis Elargo, nebo jak se ten "zázrak" jmenuje. Crussis ovšem není "fat". Crussis už bych si v životě nekoupil, zato tu F26 už mám druhou. Jistěže "oseklou" na 25 km/h, nebojte...
Co že máte tu F26 už druhou? To asi moc spolehlivý stroj nebude, že? 😂
Prodáváme kola, občas někdo takový šílený krám přiveze na servis. Za mě je to nejvíce nebezpečné svou konstrukcí. To je tak poddimenzovaná, ošizená a nedobře vyrobená věc, až to hezké není. Nebezpečné by to bylo i bez baterek a bez motoru. Nicméně, mě překvapuje informace z článku, že vadí baterky o vysoké kapacitě...? Proč? Neuvědomuju si, že by v tom zákoně, kromě maximalní rychlosti přípomoci, maximálního výkonu motoru a toho, že to nesmí mít plyn, ale musí se šlapat, bylo nějaké omezení na velikost baterky. Když, tak mne opravte.
Autor článku, a to je bohužel velmi časté, neví o problematice elektrokol a obecně o fyzice téměř nic, proto vznikne takový paskvil, jako tento článek.
Co autor myslel pojmem "silná baterie" se asi nedozvíme, ale nejpravděpodobnější varianta je, že tím byla myšlena větší kapacita. A ta se projeví maximálně delším dojezdem. Kapacitu akumulátorové baterie u ebiku žádná legislativa neupravuje.
Měl jsem na mysli právě to nelegální odblokování, pak to s vyšší voltáží jede rychleji. Nejspíš kvůli tomu to taky zabavili...
To je pěkná bIbost. Motor i elektronika kolem je konstruována pro určité napětí, nejčastěji 36 nebo 48V. Pokud byste tam dal baterku o vyšším napětí, motor bude nadměrně namáhán a elektronika to ani nemusí vydržet. Také by nebylo možné používat původní nabíječku, takže vyšší napětí aku packu je nesmysl.
...když se rozhodnu, že odejdu do jiného státu, tak mi také nikdo nic nedá a budu muset dělat i mizerně placenou práci, abych se uživila. Budu se muset naučit jazyk, to mi nikdo nezaplatí a teprve pak někdy možná se mi podaří dostat se na vyšší úroveň. My platíme kurzy, platíme ubytování, dáváme dávky, zadarmo nemocnice, není potřeba povinné ručení. Tak kde to jsme. My jako stát se opravdu máme tak skvěle, že můžeme rozdávat ve velkém? Kdepak, nám se škrtnou všechny možné bonusy na děti, utáhnou si opasek důchodci, kteří celý život pracovali a ještě se zvýší daně, aby bylo na výše zmíněné prošustrování financí. No čekají nás skvělé časy ...
Jenže ty, když se rozhodneš odejít do jiného státu, tak to bude jenom tvoje svobodné rozhodnutí, nebudeš mít status válečného uprchlíka, protože v ČR žádná válka není.
Je v našem zájmu, aby se tady Ukrajinci rychle začlenili. Už teď na daních odvádějí více, než jsou náklady na jejich integraci.
Jo a Ukrajinci musí mít povinné ručení, to jsi si nezjistila? Ale tebe to stejně nezajímá, že?
16
Sledujících
0
Sleduje
16
Sledujících
0
Sleduje
I kdyby jim vjelo do cesty, tak to policisty nezbavuje odpovědnosti. Snad jen v případě smrti řidiče. Ale dle zprávy zemřela spolujezdkyně, která nemohla jízdu ovlivnit. Řidič policejního vozu mohl a dokonce dle zákona musí. Takže max. lze hodnotit, že oba řidiči nesou spoluvinu na smrti a ublížení na zdraví.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Míra zavinění nehody bude jistě předmětem vyšetřování. Pokud zemřela spolujezdkyně v autě, kde udělal chybu řidič, půjde vina za smrt dívky za tím řidičem, nikoliv za policií. Vše bude záležet na stanovení viníka, případně podílu viny, situace není černobílá, jak by se na první pohled mohlo zdát.