O zmíněných motorkářích a varovné fotografii v titulku bych se rád dočetl i kdo tu nehodu zavinil. A to bez ohledu na to, že v autech zemřelo víc lidí + další byly zraněný. Možná by místní přispěvatelé pochopili, že problém není v motorkách, ale ve všech zůčastněných. Stačí jen cestou do práce počítat kolikrát někdo nedá blinkr, přednost nebo telefonuje za volantem a nevěnuje se řízení.
Trochu zavádějící fakta o psychopatovi.....
Mám diagnostikovanou emocionální plochost. Jinými slovy, jsem psychopat, protože mám vypnuté emoce a nemám svědomí. Mám s tím celý život problém, protože vše analyzuji a jednám logicky a vždy s nějakým budoucím užitkem. To je v článku správně. Bohužel si autor nenašel skutečného psychopata aby porozuměl jejich myšlení a popsal povahu SOCIOPATA, který neovládá emoce, snadno projevuje emoční záchvaty vzteku a opravdu rád plodí násilí a agresi ze které bude mít užitek, nebo aby dokázal, že je on ten nejlepší a nejdůlžitěší na světě.
Psychopat nemá potřebu ubližovat, nebo být středem pozornosti. Spíše naopak. Vyhýbá se konfliktům, jedná sebevědomě a většinou i velmi přesně. Nemá emoce, tak ho nejde naštvat. Pokud má z výchovy špatné vzorce, tak je napodobuje v domnění, že se chová správně. TZN: pokud ví, že je nějaké chování špatné, tak ho nenapodobuje !!!
Bez emocí se snadněji rozhodujete a s tím souvisí i to proč jsou psychopati nejlepší vládci, manažeři a nejspolehlivější partneři...... bohužel ve vztahu neprojevují empatie a proto se jim vztahy velmi rychle hroutí.
To nebude tak uplně pravda..... Bavil jsem se někde na procházce v lese s partnerkou o tom, že dneska už piloti neřídí letaslo, ale jen kontrolují jestli autopilot dělá to co má včetně přistávání. No a při příchodu domů na mne vaskočil článek o letadle co přistálo po nějakých 35-ti letech a pak spoustu dalších na stejné téma videí, článků a reklam na letadla........ a tak jsem se kvůli jedné reklamě na FB rozhodl udělat piloťák. 😄
Ale stejně tak jsem se setkal i s jinými do té doby nevyřčenými informacemi, které mi byly následně podsouvány. Takže nějaký odposlech s klíčovýni slovy tam bude.
Westernový střelec ve videu vystřelil 5x. Bob Munden dokáže tasit a trefit za 0,02 vteřiny jeden terč (světový rekord několikrát předvedený před kamerami). Dva terče prakticky ve stejnou dobu (také předvedeno několikrát před kamerami). Stačí vyhledat video ,,Bob Munden,, Průměrný čas na rychlotasení je cca 0,15 vteřiny. Jsou různé způsoby jak vystřelit z SAA rychleji než na tomhle videu a přitom trefit terč.Třeba 3 rány za míň než 0,5 vteřiny. Howard Darby zvládne trefit 5 terčů za necelou vteřinu na tomhle videu Odkaz 1 čas cca 2:29 a pořád není tak rychlý jako Munden. Na závodech AWS jsou střelci co vystřelí za 13 sekund 22 ran ze čtyř různých zbraní včetně tasení a zasunutí zbraně a každou ranou trefí určený terč. Přesto nemusejí vyhrát závody z důvodu zaseknutí zbraně takhle rychlou střelbou. A teď z trochu jiného soudku..... Na západě tenkrát stála krabička nábojů skoro stejně jako revolver. Takže opravdu hodně málo lidí umělo střílet jako ve filmech a proto taky ti ostatní nemuseli stihnout tasit. A to nemluvím o neustálé konzumaci alkoholu. Takže za mně je tato zcéna reálná. Ani nemusím počítat s momentem překvapení když se ti dva vlevo nahoře opírali o zábradlí loktama a neměli odjištěnou zbraň v holstru pro rychlé tasení. S dostupnými střelci jste se dostali na hranici kdy se dá jen polemizovat jestli šlo ve filmu o štěstí, nebo náhodu, nebo nesmysl. Dělí vás od reality jen vteřina, která je možná jen doba reakce na pohyb ruky Harryho, který nereagoval na ,,BEEP,, ale zvolil si počátek sám.
Když čtu některý komentáře, tak přemýšlím jak se dává letadlem přednost. Až budete přistávat a vjede vám do cesty auto, tak jen zastavíte a po vyklizení ranveje letadlo odbrzdíte a pokračujete v přistávání....... Takhle má dávat přednost letadlo? Už jste to někdy řídili? Při pojíždění to chápu, ale když vidím zezhora plochu, tak nemám čas googlit jestli ta plocha je celá pro přistání, nebo jen jedna polovina a druhá je na blbnutí mladých feťáčků se sníženýma autama.
V první vteřině záznamu se rozsvítil blinkr. Na zlomku první a druhé vteřiny záznamu blinkr zhasnul a začal se objevovat motorkář. Vzhledem k tomu, že video je zkrácené, tak nevíme jak dlouho před nehodou blikal. Důležité je, že auto za ním udržovalo bezpečný odstup protože vidělo co se děje a frajer na motorce neviděl proč jede kolona pomalu, tak si honil ego. Kvůli takovým jako je on se na motorkáře kouká krz prsty. Jsem taky motorkář, a tenhle sklidil co zasel. Soud se ho zeptá proč ostatní zpomalili a jen on měl pocit že to nemá důvod.
U SAA revolverů je vidět z boku jestli je ve válci náboj. U pušky (pokud to není pákovka model 1860) vidět není. Při natáčení nejspíš mělo dojít ke střelbě a kdyby používali plynovku a měl tam ostrý náboj, tak by to někdo schytal tak i tak. Takže otázka zní: ,,Proč na natáčení filmů někdo přinesl ostré náboje?,, Nedivil bych se, kdyby to byla cílená reklama na ten film, která se vymkla z rukou. A že kule prošla jedním tělem a zastavila se až ve druhém není nic neobvyklého. Proto je na obranu vhodnější .380 než 9mm Luger. Přeci jen chcete zastavit útok a né zranit ještě 2 lidi za útočníkem!!
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To je divný, že to sypaly dva dny vkuse, když u nás na letišti máme nařízený, nakládat písek do letadel jen v pondělí a ve čtvrtek. Ůterý, středa a víkendy jsou určený pro chemtrails. ( to jsou ty chemikálie co přidáváme do paliva, aby se při teplotě spalování v motoru proměnili v ty jedy co pouštíme na ostatní lidi )
1 odpověď