A to je přesně to, proč vláda dopadla jak dopadla... Testování zaměstnanců ve firmách.. připravují to půl roku, vyjadřuje se k tomu kde kdo, jeden metodický pokyn stíhá druhý... a skutek utek. U nás ve firmě se testuje normálně, bez čekání na nějaké pokyny, jednou za 14 dní. Nikdo s tím nemá problém, záchyt je cca 5 lidí za těch 14 dní. Máme cca 320 zaměstnanců, strojírenská firma, 3směnný provoz. A jde to, i bez NS, bez pokynů atd... Prostě chceme, tak najdem řešení. Co našla vláda za půl roku? Prd a nic...
To se divím že nikdo neprotestuje,dokud nebude přijemnější způsob testu určitě bych byl proti.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Smutny je i nadpis- vydrzi i 200tis. To je tedy panove jizda, kam dosel nejlepsi prumysl od druhe svetove. Ja mam na aute necelych 400tis. A spojka puvodni. Jestli tedy u novych aut da max 200 mame se na co tesit( alespon ti chudsi, kteri auto drzi aby jim slouzilo a ne aby s nim byli porad v servisu).
8 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pokračoval bych dál ve čtení článku ne jen nadpis.---------😉😉😉😉😉😉Jelikož je spojka třecí součást, dochází během provozu k přirozenému opotřebení. To, jak rychle se spojka opotřebuje, ovlivňuje právě řidič. Správnými řidičskými návyky lze ale dosáhnout dlouhé životnosti spojky, klidně hodně přes 200 000 km😉😉😉😉😉😉--------------------TO JE Z TOHO ČLÁNKU
1 odpověď