Jistě chvályhodná "rekonstrukce" (či nová stavba?), ale např. nevím v co vyústí obr. 7/7.
Dlouhá chodba s kamrlíky po stranách (říkám tomu autobus), možná již ukončená výška stěn, jaký bude pohled na klenby (též pochybnost o původnosti) a krov?!
Závěr; komerce zvítězila nad historií v rukách architekta (neb, bez urážky, "jen" projektanta). Třeba se tam někdy podívám a názor změním.
Přesto díky za částečné zachování krásné zemědělské architektury.
Pane Šídlo, děkuji, perfektní komentář... Kéž by si to potentáti se sebereflexí přečetli a chytili se za nos!
Co rozkódovat třeba příště?!
Smysluplnost rozšíření D 1 a D 5 (bourání "zdravých" mostů, kapacita); již naznačená D 0 (snad nejvíce potřebný východní obchvat Phy); technický stav dálnic (opakované provádění oprav); schopnost zprůjezdnění D po nehodě; odpočívky v přírodě atd.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Lidovec Hladík: Já nic, já jen dirigent, to houslista... Tombola na volební bál se připravuje...