Za gigantických ztrát lidských a techniky ukořistili za rok 2024 ruSSáci území této velikosti: Odkaz
To jsem střelil jen těch 4500 km čtverečních někam do území Ukrajiny, aby bylo jasno, jak moc velké území to v rámci Ukrajiny to je a jak moc je reálné, aby mělo ruSSácko šanci na Ukrajině příští rok zvítězit. Museli by dobýt takových území minimálně deset, aby Ukrajinu donutili k tomu, aby se podřídila alespoň části ruSSáckých požadavků, tedy trvalá ztráta všech oblastí, které si ruSSácko nárokuje a další ústupky.
Pár faktů pro ruSSofilní podporovatele Jindrolfa Rajchlera: Špatnou válku vede proti Ukrajině akorát ruSSácko, které si mír nepřeje, protože mír v dobrém slova smyslu je pro něj špatné řešení ve formě špatného míru. To by totiž pro ruSSácko znamenalo, že se mu Ukrajinu nepodařilo rozdrtit a její území anektovat. Jakmile by se ruSSácku podařila anexe Ukrajiny, kdy by její obyvatelstvo bylo náslině porušťováno (a ti, co by se nechtěli nechat poruštit, by čekal gulag na dálném východě), čekalo by to samé Moldávii. Jakmile by toto tuSSácko sfouklo, už by si brousilo zuby na pobaltské země. Je velké štěstí, že odklonem od russácké ropy a plynu se podařilo zařídit, že ruSSácko nebude mít tyto aktivity z čeho financovat. Bude muset financovat samo sebe z toho mála příjmů za ropu a plyn, které jim budou zbývat, aby vůbec přežilo. Asi tam budou mít i nějaký pěkný hladomor, ale to je mi úplně jedno, za něj si budou moci nadávat akorát sami sobě. Provede-li hladomor redukci obyvatel ruSS8cka třeba o pět až deset milionů, bude ruSSácko ve spirále smrti, ze které už nebude cesty zpět...
A já se nestydím napsat, že Ukrajinci válčí o dobrou věc - o vlastní nezávislost 🙂.
Titul používám jen na úřadech, hned jsou úředníci hezky úslužní, ale je jen občas u nerudných úředníků a jen pro zábavu 🙂. Pak je opravdu zábava pozorovat titulománii ve zdravotnictví. Hned se všichni div neklaní a hned je to: Pane inženýre, prosím, pane inženýre, mohl byste toto či ono 🙂🙂🙂. Na mojí námitku, že moje příjmení není Inženýr, nýbrž Pospíšil, doktoři většinou vůbec nereagují 🙂🙂🙂. A bohužel jsem se setkal s tím, že i pro některé mladé lékaře je člověk bez titulu nehodný jejich úrovně a dávají to najevo. Ne sice nějak nepříjemně, ale dávají, ta povýšenost tam v rozhovoru s nimi cítit je. Ovšem jakmile zjistí, že mám titul, tak se jak mávnutím kouzelného proutku vše mění a to nemusím být u nich v ordinaci jako pacient, ale v běžném lidském kontaktu mimo zaměstnání.
Kde oslovuji lidi titulem, je samozřejmě akademická půda, tam je to plně na místě 🙂.
Ve zdravotnictví oslovuji všechny lékaře jako doktory, ale to je pro mne spíš pracovní zařazení než akademický titul. Někteří totiž mají velký doktorát, někteří jsou docenti a sem tam mezi nimi je i profesor, ale těch moc není a zrovna ti jsou v naprosté většině lidsky natolik na výši, že jim oslovení doktore opravdu nevadí, navíc bych musel sledovat, kdo je jen doktor, kdo docent a kdo profesor. Spíš mne zajímá, kdo mezi těmi doktory je třeba primář, protože ten oddělení vede 🙂.
Problém automobilek je jiný - vyrábí se auta, která zákazníci nechtějí. Elektromobilita se musí prosadit sama, ne aby byla cíleně omezována výroba automobilů se spalovacím motorem. Řekněme, že prakticky všichni majitelé rodinného domu si elektromobil mohou zakoupit (mají pro něj vytvořeno nabíjecí místo), ale není možné jim vnucovat elektromobil, který bude stát dvojnásobek ceny jeho ekvivalentu se spalovacím motorem. Takhle to opravdu nejde. Dále je třeba respektovat, že lidé k elektromobilům mají nedůvěru, viz udávaný a skutečný dojezd, dále nutnost si plánovat cestu, pokud je třeba využit elektromobil k něčemu jinému, než je cesta do zaměstnání a cesta za nákupy, případně kratší výlety. Takže já to do budoucna vidím na čistý elektromobil jako jedno auto v rodině a to druhé bude se spalovacím motorem, ale jako hybrid, aby na delší cesty měl člověk vždy volnost a hlavně klid, na jaký byl zvyklý u automobilu se spalovacím motorem. Problém bude instalace nabíjecích míst u bytových domů, to bude na hoooodně dlouho bez ohledu na to, co chtějí a odsouhlasili si politikové... Takže městský člověk bydlící v bytovém domě bude muset mít hybridní automobil, protože mnoho z nich jezdí automobilem víceméně jen o víkendech, protože do práce jezdí hromadnou dopravou. To se bude týkat v budoucnu i mne... Jinak nemá smysl řešit Čínu, tam panují s Evropou zcela nesrovnatelné podmínky. Tam se na to, co lidé chtějí či potřebují, nijak nehledí.
Jak už jsem psal, odpustil jsem Jarkovi, byť nerad, spolupráci s StB, kdy jsem si říkal, že snad je to pravda, že nikomu neublížil. Neřešil jsem, byť opět nerad, i Puškinovu cenu, když jí tedy dostal za písničky. Ovšem jeho postoje po ruSSácké invazi na Ukrajinu, míněno tu před necelými třemi lety, to už přejít nelze. To mne u mého oblíbeného písničkáře silně zamrzelo. Tady už jde o životy a Jarek si proruSSky blábolí a je přesvědčen, že za ruSSáckou invazi na Ukrajinu mohou zejména USA. A za tu ruSSáckou invazi na Krym v roce 2014 určitě mohly také USA. Jarek je nejspíš ovlivněn tím, že dostal Puškinovu cenu přímo od Putina a nějak nemůže skousnout, že ten malý hodný strejda, který mu tu cenu dal, je akorát pěkný gauner 🙁.
Výstava fotografií pana Šibíka byla zajímavá, ale zdaleka nejlépe zachytily z mého pohledu Severní Koreu fotoaparáty našich železničních fandů, kteří se do Severní Korey dostali v rámci vlakového zájezdu z Číny a zachytili na fotografiích těžký bizár, který na fotografiích pan Šibík nemá. Samozřejmě se to týkalo zejména hromadné dopravy, ale o to více to bylo zajímavější. Například fotografie, kde jedou tramvaje vyrobené v Praze v tak otřesném stavu, že by do nich našinec asi nechtěl nastoupit, přičemž tyto tramvaje neměly dálková světla. Tato světla byla zakryta dřevěnou záslepkou a na tuto záslepku byla dálková světla domalována. Světla samozřejmě v noci nesvítila... Jeli i metrem, přičemž všichni místní"cestující" byli ve skutečnosti komparsem... V noci nešel ani proud, tak si lidé v bytech svítili svíčkou, ti šťastnější baterkou. Jízdní kolo byl tehdy tehdy majetek, který byl zhruba to samé, jako bylo u nás vlastnictví Škody Octavie. Vše zhruba před čtvrtstoletím, bylo to tehdy velmi hezky popsáno v časopisu Dráha. Samozřejmě došlo k vytvoření fotografií, které nesměly vzniknout a k jejich exportu za hranice KLDR. I bdělé oko průvodců (patrně tajných policistů) občas nebylo dostatečně bdělé. Ještě že na to tehdejší vládnoucí Kim nepřišel 🙂🙂🙂.
Ačkoliv to tak na první pohled nevypadá, ruSSáci jsou opravdu nedaleko porážky. Nyní přichází sníh a hlavně nastává ekonomický kolaps ruSSácka. Takže děs ruSSácka z toho, že prohrají, je velký. Nepočítali, že válka potrvá tři roky a oni na ní akorát prodělali kalhoty, přičemž ani po válce nebude z čeho ty kalhoty dát dohromady, protože se připravili o zákazníky v dodávkách plynu a ropy. A těžko, opravdu přetěžko v ruSSácku bude, když už dnes těžko je 🙂🙂🙂. Protože jestli dnes drží ruSSácko zbrojní výroba, tak ihned po válce už nic takového nebude možné...
Jejej, tady je zase vysoká koncentrace prokremelských dezolátů 🙂🙂🙂. Pročpak se nám tato nevzdělaná a především nevzdělatelná sebranka konečně nesebere a neodebere se natrvalo do země zaslíbené, kolem Kremlu se rozkládající, gulagy a vězeními oplývající?!? Jistě by tam o ně bylo dle jejich slov výborně postaráno, jen už jim nedochází, že by o ně bylo výborně postaráno v gulagu či ve vězení, protože ruSSáci jsou na poli vězeňství a pracovních táborů na druhé příčce hned po KLDR a pro ně je kdokoliv ze západu okamžitě podezřelý ze špionáže a vůbec jim nevadí, že je proruSSácký. Trochu v těchto disciplínách ale ruSSáci zaostávají, měli by se od KLDR zase něco nového naučit a naši prokremelští dezoláti by jistě dobrovolně a hlavně rádi podstoupili zkoušku takového dobrodiní 🙂🙂🙂. Tak šup, prokremelští dezoláti, už máte sbalený čemodan?!? Regiojet jistě rád za úhradu od našeho státu vypraví vlaky z různých míst republiky až do Kaliningradu, protože až na tamní hlavní nádraží vede kolej o rozchodu 1435 mm a s provozem v zemích bývalého CCCP má již zkušenosti. Tak to budete mít alespoň bez přesedání, protože pro vaše vyžrané pupky by byl přestup navíc kdesi na hranicích Polska a ruSSácka docela problém, mohli byste si při přestupu z normálněrozchodného do širokorozchodného vlaku zlámat nohy a pak by se vám sen o zemi zaslíbené rozplynul doslova před očima. A léčba vyžranosti, tak typické pro dezoláty a dezolátky, by pak v ozdravných zařízeních (vězení a gulagy) nemohla proběhnout 🙂🙂🙂.
Pokud budou cenovky propojeny s pokladnou, tak nelze říci ani popel. Pak už nebude kňourání důchodců, že na cenovce je něco jiného, než jim účtují. Jsou to obvykle drobné, ale jeden aktivní důchodce je schopen kvůli koruně zdržet dalších deset lidí klidně o čtvrt hodiny a vůbec mu to nepřijde divné 🙁.
9
Sledujících
1
Sleduje
9
Sledujících
1
Sleduje
Tak co, chcimíři, kdopak je ten největší válečník válkychtivý?!? No samozřejmě ruSSácko, což je jasné každému příčetnému jedinci. Jenže chcimíři buď nejsou příčetní, nebo jsou to vyčůrané kolaborantské ruSSofilcky typu Ševčík, který dělá ostudu celé VŠE.
1 odpověď