Merklová do Evropy zatáhla nepříspůsobivou lůzu, tak je správné být také bezohledný, vytáhne nůž zastřelit. Oko za oko zub za zub. Jinak se neubráníme. To je stejný jako s Putinem, na Ukrajině ničí elektrárny a to samý by měli dělat Ukrajinci, ničit elektrárny v Rusku, ať má stejný problémy. Ono když v Moskvě nebude pár dní svítit a nepojede metro tak spokojenost s válkou také také klesne.
Přes den solárem nabiju baterie a večer elektromobil. Tak již jezdím 12let. A do práce jezdím akorát za brzdové destičky a pneumatiky. Je fakt, že bych mohl jezdit na koni za seno, vodu a podkovy. Hovna použít na zahrádce. Děda jezdil bryčkou nakupovat do města a pak koně využíval k orání, hnojení, sečení, sklízení obilí a pro zábavu při plavení koní. na mlátičku a drtičku používal parní stoj, benzín a naftu vůbec nepoužíval ani nevěděl že existuje akorát petrolej do lampy na svícení i do bričky. Dožil se 102let a vůbec si nestěžoval. Elektřina byla tehdy drahá stala 4500 Kč/MWh parní lokomobila byla levnější a na topení natahaly dětcka z lesa klestí a soušky a to bylo zadarmo za to že se vyčistí les.
Jako penzista jsem si ve Vídni koupil čtyři roky starý elektromobil a jezdím s ním již sedmý rok, tudíž je starý 11 let s baterii od Elona Maska a nemám pocit že by se nějak extrémně snížil dojezd. Asi tak o 30 km za 11 let. Nabíjím ho ze soláru s baterkami takže provoz úplně zadarmo. Za tu dobu jsem vyměnil brzdové destičky a 12 V baterii která slouží jako palubní. Největší náklady jsou když jedu do myčky a to v dnešní době dělá až 150 kč cca 1x do měsíce. Je pravda auto je malé dvousedadlové a jezdím přes týden s přítelkyní jen po Praze po nákupech a o víkendu jen do okolí Prahy do lesa na houby, denně tak 50 až 100 km, 130 km jen vyjmečně. Nevím proč se stále píše o elektromobilech jak jsou nebezpečný a nikam nedojedou je to jenom o filozofii ten kdo má denní nájezd 200 až 400 km tak ať má hybrid a na dovolenou se nebudu trmácet autem, ale pojedu vlakem nebo autobusem. V podstatě nikomu do toho nekecám je to každého věc, já jsem spokojený a je to pro penzistu úžasně šetrný provoz, který nezatěžuje domácí rozpočet jak benzínové vozidlo. Kdybych najel jen 2000 km měsíčně + olej a servis tak by to asi dost stálo a toho trápení.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Doplněk, jinak je možné tahat rušičku na provaze 20m za tankem.