U staré verze zobrazovaly dlaždice na úvodní obrazovce všechny informace najednou, podle vybraných služeb - počet LV v katastru, doklady, bodové konto řidiče…. Teď je to zanořené v menu o dvě úrovně níž a musí se proklikat jedna služba po druhé. A to se ještě dočítám, že oblíbených položek může být jen deset. Podle mne zatím nic moc.
Když pominu všechno, co už tu zaznělo - od životnosti baterie, přes energetický mix až po nutnost každou delší cestu pečlivě plánovat od nabíječky k nabíječce. Tak je tu zase ten pohled, že od Průhonic na východ je Balkán. Ano, v Praze jsou na trafostanicích nabíječky, možná i nabíjecí pouliční lampy. Já ale bydlím v paneláku na malém městě, kde jsou celkem dvě nabíječky u nákupních center - čtyři auta naráz k nabíjení. Neumím si představit, kde bychom dobíjeli, kdybychom měli u nás všichni elektromobily.
On-line dopravní informace a aktualizace map jsou u vestavěných navigací zdarma obvykle na tři roky od koupě vozu, pak za ně automobilky chtějí nehorázné peníze s tím, že je k dispozici třeba jen jedna aktualizace map ročně. Za cenu jednoho takovéhoto ročního poplatku mohu mít doživotní licenci i na tu nejdražší placenou navigaci v mobilu. A pokud je k dispozici zrcadlení na palubním infotainmentu, je to jasná volba.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
V našem malém městě bývaly v dávných dobách dvě lékárny, dnes jich je asi deset, některé na dohled jedna od druhé a všechny prosperují. Tak nevím, co si o tom myslet.