může mi někdo vysvětlit, jak autoři došli k číslu 5 mil osobních aut ?
jestliže má loď 150 000 koní a osobní auto má řekněme 200, pak je to ekvivalent 750 osobních aut, námořní lodě jezdí prakticky nonstop, osobní auta řekněme 600 hodin ročně (nájezd 20 tis km) tedy námořní loď jede 14 x déle než průměrné osobní auto
tedy tato loď je ekvivalent
14 x 750 = 10 500 osobních aut. I když toto číslo vynásobíme třeba 4 x, protože nemá katalizátory atd, tak pořád jsme v nižších desítkách tisíc...
tedy ? ???
Na mazut jezdily jen namorni lode,i dnes jich hodne jezdi na naftu,paklize nemaji pracku na spaliny. Ricni lode maji diesely. Defacto stejne jako ma kamion,akorat maji marine provedeni. Rozdil je ze s jednim takovym motorem uveze treba nakladni lod stejne tun jako 40 nakladaku. Osobni lode maji moturky s mensimy vykony a minimalni spotrebou. V Praze uz je i mnoho ciste elektrickych lodi. V tom je dana firma spicka v Evrope a lode kopiruji.i v USA...
v diskuzi je "krásná" argumentace, DOL by se stavěl kvůli průmyslu a přepravě zboží, VRT bude pro osobní vlaky a průmysl v ČR končí, tedy DOL není potřeba. Pak ale ani nepotřebujeme VRT, protože stávající tratě budou volné. VRT určitě potřebujeme, jako by bylo potřebné splavnění Labe a další napojení ČR vodou do všech směrů. I na vodě se pohybují miliony turistů jen v ČR! DOL má jednu ohromnou výhodu, kterou nemá a nikdy nebude mít jiná dopravní cesta. Uměl by vyrábět el.energi, akumulovat ji atd. Proti tomu co se cpe do solárů, by stavba byla za hubičku a měla by opravu trvalý přínos.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
opravuji jak došli k 50 mil. aut ??
úplný nesmysl
1 odpověď