Výfuk a přední sedačky katastrofa, taky to vypovídá o majiteli, že tam zkrátka musí rvát tu rychlost (výfu, navýšení výkonu, sportovní sedačky) asi by se styděl jet s tím s původním motorem a interiérem, tímto jako by říkal - je to sice na první pohled obyčejná škodovka, ale jsou tu náznaky, že je extra - proč má potřebu to takto sdělovat a auto kvůli tomu kazit ?
Ale v tom videu jde úplně o jiné auto. To je nějaký mlaďoch, s tím článkem to souvisí jen tématicky.
na jednu stranu to tak je, ovšem záleží trochu i době... Myslím si, že VSka už by se nechytala... Ani jako nová, ale v podstatě všechny, které tu jsou (už jich je také minimum) jsou staré 30 lrt a více... Byť jich spousta byla pouze ve vojenských garážích...
Za svou historii však nadělala spoustu služby coby pojízdné dílny, na stavbách, atp... Škoda, že ji za celou dobu nikdo nemodernizoval... Ona ostatně celá slavná značka šla do kytek...
Tatra je už dnes bohužel záležitost kusové výroby, mnohem více se uplatňuje ve spolupráci s francouzi ve zbrojní výrobě... Na silnicích, ale ani v terénu už jich mnoho nepotkáme... I ti hasiči už přesedlali na jiná auta a tak tu dožívá Tatra v zemědělských podnicích a malých stavebních firmách bez řádného servisu udržované více méně na koleně... Nové se v podstatě neobjevují vůbec... I ti ledsáci už používají spíše Iveco, Scanie či MANy,,,
Velký omyl! Tatra je v prodejích nejvýš za posledních 20 let. Ani nestačí vyrábět. Bohužel z Tatry zbyla jen ta roura. Kabina a motor jsou DAF, převodovka ZF atd. To, že jí na silnici tolik nevidíte, je její cena. Je totiž dražší, než třeba Iveco v podobné konfiguraci.
Tak rohlík za 2,50, párek, ať nežeru za 10 + hořčice, i kdyby byla v drahém malém balení, tak 2 Kč+ ubrousek, celkem 15 Kč. Dala by se akceptovat cena, vzhledem k místu, dejme tomu 45 - 50 Kč. Za 119, ať si to nabouchají kam chtějí!!! Jednoduchá věc, nabídka a poptávka. Pokud to nikdo kupovat nebude, tak buď zlevní, nebo to zavřou!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Opět článek o velkém hnědém...
1 odpověď