Na nějaké ideologické konferenci před volbami říkal PF něco ve smyslu: "Cítíte tu energii a potenciál? A to jsme jen v opozici. A co teprve s touto energií a potenciálem dokážeme udělat, až budeme vládnout..." Asi opět nelhal, jen sliboval něco, co nikdy nemohl splnit. A to podle nové hodnotové politiky přece není lež.
Spotřeba 22 kW/100 km, cena za kW na hyperchargerech je 18 Kč.Tedy 22x18 je 396 Kč/100 km, tj. 3.96 Kč/km. P.Staněk udává cenu 2,4 Kč/km, což by odpovídalo ceně 11 Kč/kW. Dle ceníku ČEZ, Eon a Pre je u nás cena 13 Kč/kW na DC nabíječkách do 50 kW....takže asi má nějakou speciální slevu a nebo Ty počty nevychází.
Jako uživatel auta na elektrický pohon si myslím, že do 7-8 let budou výhody elektromobilů tak převyšovat výhody aut na spalovací pohon, že na zákaz výroby spalováků si nikdo ani nevzpomene. Úplně stejně, jako se každý jednoho dne rozhodl, že si koupí místo tlačítkového mobilu mobil chytrý. Většina lidí totiž posuzuje technický rozvoj v přítomnosti a nedokáže si představit, co bude za 10 a více let...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Systém bude fungovat od května do října. V dubnu a listopadu si každý výrobce spotřebuje vše pro sebe a ostatni měsíce v roce je lepe FVE vypnout, protože střídač vic sežere než vyrobí...ale úspora bude jen cena za silovou elektřinu..distribuční poplatky zůstanou...a kdyby to bylo moc výhodné, tak se cena za distribuci zvedne jako nedávno. Takže se návratnost investice do FVE a chytrých elektroměrů o pár let protáhne. A tak by mě zajímalo, co tam Ti úředníci toho půl roku budou dělat...výplata jim půjde v plné výši, ale sdílet se nic nebude!!!
1 odpověď