Ono jste ale úplně v jiném světě... Vy určitě jezdíte B režim(4 ) u nás A1(2). antwerpen - Duisburg 2 komory (24 hid/7 dni) Vltava komory do 15,00 hod.
C chemik max pár let staré motory, zde TR motory ČKD r. v. 70 léta neno 20 let starý Volvo Penta.. Pak slova o tom že se někdo coura jsou lichá.
A proč si Vy(zaměstnavatel) v zahranici může dovolit investice do lodi, no protože má většinou stále kontrakty. Kontrakty lze podepsat pouze pokud budete mi spolehlivou vodní cestu... Asi tak
přesně B, ale souhlasím úplně jiný svět. O provozu zdymadel do 15 hodin sem netušil. Ale pozor sem na chemiku z roku 95 postaven v ČR, ale je pravda už asi párkrát přestavěn a motor má 10 let, i když mimo mě už tu bylo vyměněno pomalu vše. U nás v Čr na to nejsou peníze, jak majitelé tak se nebavím ani o vodních cestách..
Objev ameriky, jako lodní kapitán jezdím na chemiku od Antwerp po Duisburg. Cesta protiproudu trvá 24 hodin a je to 300km ( kde se kluci courají nevím, ale asi jezdí jen za denního světla a plavební cesta asi není určená na radar)
Ale těch kamiónů co to ušetří je nepočítaně, 95% času se standartně v roce bere 2000t a je to bez problému. Švýcarsko bere většinu paliv z Rotterdamu a hádejte kudy se to tam dostane...
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Věřím, vždyť se tam hádají X let, samé referendum.
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
No jak bych to řekl, Zátor, Brantice, Krnov a vesnice směr Opava to chtějí a Nové Heřmínovy ne.
Kdyby se v pondělí dělalo referendum tak asi bych tušil jaký bude výsledek.