Pokud Vás nezajímá legislativa tak ano.Já mám vrty nepoužité 20 let a topím vrtulí,dnes se země-voda nevyplatí.
Země-voda nemusí být vrt, máme hada na zahradě a jedeme už 16 let bez problémů, čerpadlo IVT a ne čínskej šmejd. Nejsem tak bohatej, abych kupoval levné věci ( předražené českými překupníky).
Když sekt tak už si koupím něco kvalitnějšího jako Ferrari, Veuve Clicquot, Moet nebo něco od menších českých vinařství, ale cena nejmíň kolem 300kč, jinak je to z 99% patok a když už víno tiché, tak nikdy nekoupím nic pod 200kč jelikož chci víno kvalitní a z hroznů. Dají se koupit i dobré vína ze zahraničí, ale tam je cena kolem 450kč.
Kupuju přímo od vinaře, kvalitní vína a výborná, výběr z hroznů za 150 Kč. Nejsou přesířená, když návštěva donese víno, tak mě pokaždé pálí žáha, tady ne.
Takže si připočtete pozemek, desku, přípojky, příjezdovou cestu a plot. Nepochopil jsem, jaké vytápění je v ceně. Velikost místností je malá a úložný prostor žádný, vana se tam nevejde. Vyzdít to vyjde levněji, než dřevostavba, která praská. Co elektroinstalace, kolik tam je zásuvek, co klimatizace? Článek je tak akorát pro Pražáky, kteří se budou divit, že zaplatí 4x tolik a ještě musí sekat trávu.
Bylo to moje první auto, najel jsem s ním přes 100000 km bez poruchy. Na dobrých gumách vyjela všude na sněhu. Předek jsem a zimu zatížil poloosou z kombajnu, aby to líp sedělo. Dal jsem do kufru druhé topení vyvedené na okna + původní topidlo vzadu přes tunel. Pak stačilo kus plechu před chladič a do - 10 jsem jezdil v krátkým rukávu. Samozřejmě přídavné dálkové + mlhovky.
Není čerpadlo jako čerpadlo a hlavně se to musí dobře spočítat. TČ se dává s takovým výkonem, aby pokrylo 70% tepelných ztrát. Máme ztráty spočítané na 10kw a TČ má výkon 7.3 kW při spotřebě 1.7kwh el. energie. Vytápíme přes 200 m2, větší část je podlahovka. Ani při mínus 15 nezapínal dotop a bylo doma 23 stupňů. Ale máme IVT země - voda, žádný čínský ventilátory.
240m před přejezdem značka A29 +A31a, pak v křoví A31b, pak opět krásně viditelná A31c. Tj o přejezdu byl řidič opakovaně spravován 240 metrů předem. Kříž zvýrazněný, světla, cinkání, závory, stejně tam vjede a zabije strojvedoucího, který měl ten pech že seděl ve starý mašině... Možná kdyby vlak vedl Traxx nebo Vectron, strojvedoucí by měl šanci přežít.
Osobní poznámka... proboha co na týhle cestě odnikud nikam dělal takový velký náklaďák? Možná, že to zas byla "zkratka" z pískovny...
Všecko marný.
myslím že je načase přejezdy redukovat. Kousek dál je pěkný široký přehledný přejezd na "výjezdu" z Lutyně na Věřňovice.
Opravdu není důvod na železničním koridoru mít přejezd "u každý vrby"
Je to cesta ke skleníkům s rajčaty, je to z kopce, mohl tam být led...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Někde soudruzi z NDR udělali chybu.