Může mi tady někdo vysvětlit, proč se tu pořád řeší, do čeho armáda investuje a proč jsou tu pak pravidelně tak hloupé diskuse lidí, kteří této tematice vůbec nerozumí?
Vždyť máme závazek s NATO, že budeme na obranu dávat 2% HDP, takže dokud ta částka nebude výrazně vyšší, než to odsouhlasené minimum 2% HDP, není o čem diskutovat.
Nebo kde je problém?
Za mě je dobré znát ty projekty a moci je srovnat s jinými státy...
S těmi hloupými komentáři souhlasím :)
To má přece jednoduché řešení.
Zlevní se elektroauta, aby se prodala a nemusela se platit pokuta?
Důvod nevyčerpání rozpočtu je třeba trochu rozvést. Jde o předchozí likvidaci celého průmyslového řetězce v Evropě, tedy těžby nerostných surovin, výroby polotovarů i výroby konečných výrobků všeobecně a nechuť bank poskytovat úvěry něčemu tak "fuj" jako je zbrojní výroba v minulosti. Poučení z druhé světové války přece bylo jednoznačné. Mezi spojence patřily USA, v té době průmyslová supervelmoc, která dokázala chrlit jakýkoliv materiál pro potřeby ozbrojených sil.
A přitom nic není tak esg, jako odstrašení nepřítele...
Za všechno může EU. Českou republiku před nějakým rokem kritizovali, že má málo vzdělaných lidí a tak se do toho politici pustili a dnes vidíme výsledek. Řemeslníků nedostatek, takže bydlení je drahé a nedostupné a většina lidí bude v kancelářích, sice nevím, co tak všichni budou dělat, ale ono se už něco vymyslí. Nakonec to dopadne jako ve staré Číně, kdy na jednoho dělníka, připadli tři úředníci a také to tak dopadlo. Spálo to hodně roků a sil, než se dostali tak, kde jsou dnes.
Zvláštní je, že podobné problémy mají i v USA i v Číně. Jak si to vysvetlujete?
Také bych těch sebevražedných rozhodnutí využil. Odchod z Lipské burzy a prodávat jen přebytek energie na polovinu a uděláme montovnu z Německa. Označili nás za nemocného může evropy tak bych je potopil. Oni už nám to udělali několikrát a když platí syranovy 7,5 tis eur měsíčně+ energie tak půjdou ke dnu stoprocentně.
Takže byste EU opravil pomocí regulací?
Jo když vyrábíš to co lidé nechtějí, tak logicky přijde krach. Díky EU.
Manažerka VW přiznala, že odpor Evropanů k elektromobilům roste, proto firma zastavuje výrobu a propouští.
Je to na autoforum. Dal bych odkaz, ale autoforum mi Seznam demokraticky zakazuje....
Ahoj, jak si VW vede v prodeji spalovaku?
U běžného spotřebního průmyslu to fungovat může, ale nikoliv v ocelárnách, sklárnách, kde je třeba 60 MW tavicí agregát, žíhací pece, kdy technologii nelze přerušit ani na 5 min. To samé chemický průmysl.
Perfektně souhlasím. Snad do konce desetiletí zvládneme to snadné a zbytek ať klidně vezme ďas 😉
Stát nemusí platit žádným firmám, stačí, když jim jen vytvoří dobré podmínky, srovnatelné v konkurenčních státech. Př. drahé energie, jen proto, že si to politici prosadili atd. Úplně stačí zákaz ruského plynu, na kterém Něm. stálo, likvidace jádra...
Však levné energie budou díky ofshore větrným parkům. Už teď to začíná být vidět, příští rok to bude ještě významnější. Spolu s bateriemi pro auta a energetiku...
8
Sledujících
0
Sleduje
8
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Pan Povšík to řekl upřímně a dá se říci nic neskrýval. Problém je v tom, že bude hůř. Nová Škoda Elroq za 800 000,- Kč v roce 2025 se zastaralou baterií je tedy asi v jeho podání ještě to dobré. Já si však myslím, bude hůř. Intenzivně se nyní zabývám co Čína připravuje na rok 2025 ve výrobě baterií. Do čínských EV se budou již montovat nové baterie Shensing Plus. Dojezd 1000 km, doba nabití 10 minut, již se začínají vyrábět. Cílem je tuto baterii dostat na nabití 1km jízdy za jednu vteřinu a to do konce roku 2025. Blábolit něco o autech se spalovacím motorem bude pouze pro pamětníky. To není všechno již se začali vyrábět baterie označené Freevoy Super určené pro hybridní vozidla. Na jedno nabití se prodlužuje doba jízdy na 400 km ze současných 125. První auto již s tím vytvořilo sv. rekord na jednu nádrž ujelo 2208 km při spotřebě 4,1 na 100 km. Nově se začínají do aut montovat sodíkové baterie, jsou levnější o 30% a mají výdrž také již 600-800 km. Co je nového je to, že jim vůbec nevadí mráz -20°C. To není vše cílem firmy CATL je dojezd 1500 km a dobití za 10 minut. Po tom všem je mě již jasné, proč cla. Důvod je jasný kecy o dotacích jsou jen zástěrka, vše je o tom, že Čína je nyní již před Evropou o generaci a správně šéfové automobilek to vidí tak aby se Čína neškádlila. Oni již jsou tak daleko, že budou rozhodovat o tom kde a jak vlastně EV ovlivní svět. Ať se nám to líbí, nebo nelíbí.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zní to až moc dobře, na to aby to byla pravda. Odkud čerpáte informace? Snad to tak skutečně je. Já v srpnu viděl bateriovou revoluci a místo toho sleduji pekelně rychlou evoluci ve všech důležitých aspektech...