Americká armáda umí jenom vyhrožovat a vraždit civilisty po celém světě , bude-li Rusko chtít použít atomové zbraně , tak je použije a nebude se ptát lojzíků z Ameriky , ale doufám že k tomu nedojde .
Kdežto ruská jaderná zbran se civilistům na hony vyhne a zmínka o použití jaderné zbraně vyhrožování v žádném případě není .
Dokud se nesníží důchody a další dávky, budou schodky a dluh poroste. Ničím jiným se rozpočet vyrovnat nedá, na nic jiného se nevyhazuje ani vzdáleně srovnatelná částka peněz jako na důchodce a dávkaře.
Nikdy se lidé , kteří ze státního rozpočtu pouze čerpají neměli lépe než řekněme posledních 10 - 15 let . Tím nemyslím důchodce , ti své odevzdali .
Rekuperace-nerekuperace, ekolo-neekolo, když nešlapete, nejedete...
.
Formulace "čím větší asistence tím víc je primárním pohonem síla elektromotoru" je fakt pěkná 😄.
Posilovače/přípomoci řízení, brzd, pohonu jsou jen pomocné, primární je fyzická aktivita člověka.
Eletrokolo má stupně asistence ( opravdu ) říká se tomu tak..Kopíruji důkaz z odborného článku : Pro dosažitelný dojezd 120 km by baterie měla mít minimálně 15 Ah při 36V. Při komfortnějším vyšším stupni asistence, kdy se jezdec více "vozí", může spotřeba na běžném elektrokole (250W) kolísat mezi 5,5 a 10 Wh....A jasně čím větší je výkon motoru , tím víc se stává motor tím hlavním pohonem...nevím zda pěkná formulace , ale zkuste lepší , jste v tom dobrej 🙂 Na mém kole pokud zařadíte 5. stupen asistence , prakticky do pedálů nemusíte vyvýjet žádnou sílu , motor to zvládne za vás .
Primárním pohonem jsou pedály, narozdíl od mopedu.
To si nemyslím , asi by se o tom dalo diskutovat ještě víc . Primárním pohonem klasických elektrokol je při vypnutí asistence síla cyklisty vložená do šlapání ( čím větší asistence tím víc je primárním pohonem síla elektromotoru ) . U typu elektrokola s rekuperací je primárním pohonem motor , protože jízda bez motoru je prakticky vyloučena až na sjezdy z kopce .
To je možné. To, co si beru v půjčovně, to prostě dělá, stejně si myslím, že jen pro zjednodušení, on to není žádný technický zázrak, a výrobce se nechtěl zdržovat volnoběžkou a má to natvrdo. 🙂
Ale debata byla o tom, že ekolo jezdí jako kolo...
Tak to s rekuperací už vůbec ne 🙂 To už pak můžu říct , že jako kolo jezdí moped .
Jj, při jízdě s vypnutým pohonem mi kapacita baterie narůstá.
Asi takhle : Existují ale modely elektrokol, kde elektromotor není vybaven volnoběžkou (nutno dodat že to není možné u středových motorů tak jako tak). Tím je možné vyžít motor i při nešlapání a jak se otáčí, tak je možné získávat zpět energii. Absence volnoběžky ale znamená, že při jakémkoliv šlapání bude jezdec muset tak jako tak roztáčet i motor. Což přináší i to, že pokud se vám vybije baterie, tak takovéhle kolo potřebuje podstatně více síly při šlapání na dojetí domů.
Na Ukrajině tak 10 let, na ebiku jen cca 5000km a jezdím jen středový pohon s ním je to stejné jako na obyčejném kole
Prakticky jo , souhlas , jen ta váha je prostě trochu větší , takže víc vynáší v zatáčkách a párkrát se mi stalo , že po sjetí z krajnice se špatně najíždí zpět , ale to je samozřejmě chyba moje , ne kola .
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Další český luxus na dluh ? U nás je politika prostě Klondajk za který už se ani před veřejností mocipáni nestydí .