Kdybychom chtěli něnecké platy, museli bychom mozek Čecha vyměnit za mozek Němce, což není možné. A představa, že investicemi a nastavením nějakých ekonomických konstant, zahájíme nějakou ekonomickou revoluci, je celkem naivní. Všechny ekonomické reformy vždy narazí na reálného Čecha, který je spokojen s tím co má, na každou reformu hodí bobek, odjede na chatu a dá si tam pivko. Čech si chce život užít a spolu s celou rodinou být šťastný. A bude opravdu šťastný teprve tehdy až bude mít plat jako Němec? Fakt si nemyslím, že dvojnásobný plat přinese dvojnásobné štěstí.
Musk je excentrický sociopat. Když už si něco myslí a bohužel si to často myslí hodně rychle, tak to pokládá za pravdu. Trump to asi ví a dal mu na starost nějakou blbost aby měl činnost. No, jenže dostal funkci. No uvidíme.
Ale je pravda, že když něco celkem neviného napíšete na internet, a přijdou si pro vás britští policajti, tak to je fakt už přes čáru. S tím policejním státem bych tak celkem souhlasil...
Za mě to jsou kecy. Právě elektro mobil má své místo v půjčovnách apod, , protože není náchylný na různý způsob užívání u jednotlivých lidí. Navíc elektro mobil bude mít v půjčovně mnohem delší životnost a mnohem menší servisní náklady. Takže bych to viděl na finanční problémy půjčovny, které jsou způsobeny jinými faktory a EV je jen výmluva.
Životnost elektromobilu je dána životností jeho baterie,
S vizionarstvim Muska, si myslim, ze tohle celou dobou plánoval, ze se cena jeho vozu sníží natolik, ze to bude auto dostupné úplně každému, za cenu treba Fabie. Vemte si, kdyz to začínalo, tak to byla jako “lepší auto”, dneska to fakt lze koupit za cenu ojetý Octavie a věřím, ze to za chvilku bude ještě níž.
Až ta cena opravdu ještě klesne, tak hned tu ojetou Teslu koupím, nainstaluji tažné zařízení, připojím obytňák a hurá s rodinou na dovolenou do Chorvatska.
Postaví se v každém okrese modulární reaktor. Mezitím vyvineme technologie přenosu a uchování energie. Nevidím v tom problém..
To já jo! Už vidím zelené blázny, jak budou reagovat na žádost o stavební povolení pro modulární rektor v každé vesnici. Technologie přenosu a uchování energie se vyvíjejí už 150 let a zatím nic moc. Stále platí ono známé, když chceš energii, tak tam natáhni dráty. Bohužel pro elektromobily...
Myslím, že to ukončení pomoci jsou jen silácké řeči.
Ani Trump nechce být prezidentem za jehož vlády spojenec prohrál válku. A to že Ukrajina spojencem je nikdy USA nevyvracovali a Trump také ne.
USA už vydejchaly porážky ve Vietnamu, Iráku a Afghánistánu, takže porážka nějaké Ukrajiny je už nemůže rozhodit.
Mám v hybridu baterii 5 let starou, 115 000 km najeto. Dobíjím do plna cca 150 - 200 x ročně, ale hybrid vlastně dobíjí a vybíjí pořád, i když je vybitá baterka. Byť jen asi +- 3 kWh.
Celkový dojezd je pořád stejný. Výrobce deklaruje 53 km, já dojedu 50 - 55 km, podle trasy. Dobíjím cca 9 - 9,5 kWh, pomalou nabíječkou, přes noc za nízký tarif, nebo, když svítí slunce, z vlastní FVE.
Uvažuji o 3 roky starém Enyaqu, do 100 tisíc najeto.
No, pět let stará baterka je ještě celkem v pohodě. Ale po 8 letech bych už na ni nesázel. Takže otázka je, kterému Joudovi zůstane v rukou Černý Petr..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Armády vždy jako první povolávají 18tileté, protože takoví kluci jsou mladí, hloupí, a natěšení. Nemají vlastní děti, jsou po škole, takže nemají žádnou speciální kvalifikaci nutnou pro fungování státu. Jejich ztráta stát tak tolik nebolí.
Zajeďte si do Normandie na nějaký hřbitov US Army – věk hlavně 18 - 19, třicátníka abys pohledal. Třeba Rusové za WW2 vybili Němcům ty nejmladší ročníky už v roce 41.