Ještě k tomu podvozku. Dle vašich údajů to auto nemělo ani 3 servisní prohlídku. Ta je totiž po 20 000 km. Nesnažte se mi tu nakukat že se může podvozek vymlátit za 6 000 km. To by musel technik vidět už u té druhé prohlídky, která se dělá při 10 000 km. Ale že by mělo auto vymlácený podvozek už po 10 000 km, to by vám tu už nesežral nikdo. To může nakukat žáčku 5 třídy ale né mě. No a že by měl vůz z půjčovny za 2 roky nalítáno jen 16 000 km? To jako vážně? To snad jedině, že by bylo po vážné nehodě a dlouho stálo někde v servisu. Ale to spekuluji. Jó a ještě k tomu hluku. Jaké mělo auto obuté pneumatiky? Ten auťák je naopak do 130 km/hod velmi tichý. Ano když dupnu na plynový pedál, tak se ozve turbo jak zafuní. Nad 130 km už hluk stoupá, ale pane bože je to vysoké SUV, tak nečekejte aerodynamické ticho. Když už jste takový znalec toho auta, tak jste neuvedl jednu jeho necnost, které si všimne každý kdo s ním jede a kdo má cit pro vůz. Je citlivé na boční vítr, dokonce když předjíždíte rychle jedoucí kamion, tak lehce cítíte v chování vozu ty turbulence, které ten kamion vytváří. Není to sice nic hrozného ale je to nepřehlédnutelně cítit(teda pro toho kdo má senzitivní zadek), je to daň za velikost toho auta, je i hodně vysoké.
Nejsem zaujatý pouze jsem popsal svoji zkušenost. A může mi to být jedno ať se každý stará o sebe. V pár autech jsem seděl a pár jich uživám Subaru Forester následně Ford Mondeo a nyní Audi A6 a příště Tesla Y či něco podobného .
Používám lepší vozy než inkriminovaný Číňan a dokážu pochopit rozdíly v ceně vozu. Proto SWM za 600 tis porovnám se srovnatelnými.
V testech spolehlivosti je na vždy na chvostu Dacie Duster a kamarádův služebák v se 170tis bylo fajn auto, Následně si koupil facelift pro sebe domu a jezdil Dalších 5 let spokojeně. Poté si koupil ojetý Kodiak za 600tis zaklad v benzinu za 650tis a je to jiná liga.
V práci máme Berlingo který odsloužílo 230 tis a začaly servisy podvozku a později Fdp. No tak jsme dalších 100 tis investovali 80 tis a ztráta hodnoty 0 a auto bylo stále příjemné. Renault Trafic blba dodávka najeto 150 tis a stále příjemné auto bez investic
Tak jen popisuji osobní zkušenosti. Poznám kdy mne fakt auto nebaví a tohle mne fakt nebavilo a bylo špatný. Najel jsem s ním cca 1000 km. Po pěkných silnicích a v krásném jarním počasí. A když nastartujete a stojíte v podzemní garáži a chcete vyjet s autem co nemám v ruce všude beton málo místa auto široký tak je Vám fakt líto že máte černý display.
Fandím všem a jsem zvědav na servisy 60 ti čínských značek a dostupnost náhradních dílů při obvyklém výrobním cyklu 3-4 roky co tam mají.
Nó nevím jak na tom bude tento model, ale já vlastním od SWM G01F. Na rozdíl od vás se cítím být více kompetentní se k SWM vyjadřovat a tak mohu říci, že pokud jde o můj SWM G01F, tak je to dobré auto. Neznám auto naprosto bez chyb, a nebo podivných nápadů těch, co navrhovali výbavu. I u tohoto vozu se pár věci najde. Je to ale vysoké SUV, které je velmi pohodlné, a výborně žehlí ty naše české rozmlácené silnice. To moje je ale s 7 stupňovým dvojspojkovým automatem s mokrou spojkou. Výkon motoru má shodný a tak předpokládám že tam bude také jako u mého motor od Mitsubishi Motors.
Taky se mohu vyjádřit. Vozidlo SWM 01 jsem si půjčil na 10 dní ve Španělsku v půjčovně. Měl jsem objednaný Ford Kuga a se slovy že není k dispozici mi vnutili Similar car dle obrázku.
Všechny čtenáře mohu ujistit, že Zatím se Škoda a nemá čeho bát. Ano mělo nějakou výbavu ano jezdilo ale jak. Vozidlo mělo najeto 16000 km a stáří cca 2 roky
1 vymlácený volný podvozek jak po 300tis km.
2.Tato 1,5 byla líná jak veš a pokud. Jsi ji začal do něčeho nutit rázem byla spotřeba 9 l .
3.Auto je fakt velké a široké proto Vám fakt vadí že parkovací kamera naskočí cca po 45 sec od nastartování .
4.Aerodynamický hluk spíše kravál nad 100 km je další faul.
5.Slabá klimatizace sotva stíhala chladit při 24st venku.
Po 3 dnech jsem ho chtěl jít vrátit neb jsem se cítil podveden.
Vzhledem k tomu že čtu diskuze a lidi u aut řeší hlavně zůstatkovou hodnotu tak tady za 5 let bude tak 100 tisíc pokud ještě bude fabrika existovat a budou náhradní díly.
Pro srovnání jsem si půjčil VW polo v Řecku auto mělo najeto 90000km. Upřímně byl jsem nadšen jak je to dobré .
Perfektní článek prosím zašlete ho na ministerstvo a do Bruselu a ideálně vše organizacím co mají chuť otrávit život normálním lidem.
Též prosím postupně otiskujte na všech spřátelených webech.
Tak pozitivní a rozumný článek jsem dlouho nečetl.
Bydlím na vesnici a je to úplně přesné. Já mám 3 leté auto a jezdím 25 tis ročně A6 , manželka 7 leté najeto 65 tis a auto jsem kupoval nové je tak pěkné že bude doma jezdit dalších 5 let. V garáži Audi cabriolet 25 let co ujede tak 2000 km ročně. 15 let starou Fiestu po dědovi absolutně spolehlivou jsem posunul sousedovi pro 18- tiletou dceru. O Simsonovi a Mz v garáži co nejezdí ani nemluvím.
Osobně jsem přesvědčen, že žijeme v depresivní době. Z televize a internetu se šíří pouze negativní zprávy a pak se nedivím, že ti mladí nemají chuť se zadlužovat, omezovat a plodit děti.
Zodpovědní lidi se mají v naší zemi dobře. Silnice jsou přeplněné a nákupní centra také, ale nikdo o tom nepíše aby se ti na druhém konci žebříčku více snažili.
Ve zprávách a diskuzích na Internetu pouze dokola slyšíte ty názory, jak jsme na tom špatně a jak je potřeba zvyšovat daně těm pár lidem co chodí do práce a zbytku prosperujících firem, aby vlády mohly rozdávat peníze a kupovat si hlasy.
A do toho z Bruselu jedno lepší rozhodnutí než druhé. Zničme automobilový průmysl, zdražme letenky, energie a maso o emisní povolenky. Prostě likvidace průmyslu a blahobytu 300mil Evropanů kvůli nějaké ideologii. A o kousek dál se střílí, jezdí tanky a to je v pořádku. Lodě z Asie jezdí okolo Afriky přesně o 30dní déle a to bez emisně. Pro pár psychopatů podporovaných Iránem.
V Indidii a chudých státech přibyla 1 miliarda lidí za pár let a ti nezatíží planetu ......
TAK PROČ DO TOHO BORDELU PŘIVÉZT CHUDÁKA DÍTĚ.
Nevím co se do nás naváží, já jim taky nenadávám, že mají drahý a hnusný pivo a jídlo co je fakt hnusný pokud tam nenajdeš Čínskou či Italskou restauraci.
Já osobně vztah k ekologii přehodnotil po tom co jsou všichni politici pohodě jak na východě Evropy jezdí tanky a OT splňující EUR 0. A nechci se zamýšlet kolik straček a zamoření udělá 60tis dělostřeleckých nábojů denně + miny + letadla.
Velmi dobře se pamatuji jaký byl u nás smrad na silnicích na konci socialismu a jaký byl smrad z uhelných kotlů ještě v roce 2000. Ted je to paráda a to doprava zhoustla asi 100x.
Radši ať kritizují růst emisí na jihu a jihovýchodě od nás. Třeba a Egypt za posledních 30 let zdvojnásobil populaci cca na 110mil obyvatel. Sorry a to je průser kolik vyprodukují emisí tím, že jenom jsou a něco snědí. A o Indii nemluvím
Evropě nebo spíš evropské unii vadí naše stáří aut?
Včera vyšel článek o novém crossoveru od škodovky za 220tis. A světe div se, ne, není určen pro evropský trh. Je pro Indii.
Proč jinam evropské automobilky prodávají auta za pakatel, ale tady jsou 3x dražší?
Pak nemáme mít na silnicích skanzen.
Jde jen o prachy. Jako vždy.
Taky to může být tím, že auto vyrobili v Indii za tamní náklady a navíc je omezená výbava od Asistentů až po počet Airbagů. A na vrch tam dáš vyřazený motor možná euro 5 bez všech možných technických vychytávek, který si sníží papírové emise o 20% ale jsou komplikované stojí hromadu peněz a pořád je to rozbitý.
Základ problému jsou odbory a jejich nerealistické požadavky. Pokud nejsou výsledky a ani výhled na zlepšení je potřeba alespoň zmrazit mzdy a makat a trochu snížit personální stavy. A to v Německu je stejný nedostatek kvalitních pracovníků jako v ČR. Ovšem jediný názor odborů výsledky nás nezajímají přidejte nám 7 %, tak to je cesta do pekel.
Asi má pan ředitel Čt zadání připravit tuto veřejnou instituci na příchod nové proruské vlády za rok . Hold komunisté ať čínští nebo ruští jsou trpěliví. Konec demokracie v přímém přenosu. Pár dobře placených trolů připraví půdu. Odboráři a ti co nevydělávají dost peněz jim nahází hlasy pod slibem, že bude líp.
Bude jen hůře jen pár oligarchů se zabarikáduje u koryta. Tak hezký den
Má to jednoduché řešení. Více makat a méně šu..t.
Jak to již někdo do diskuze napsal dokud nebude politika 1 dítěte tak nic.
Afrika je sféra vlivu Číny tak ať jim poradi jak na to.Místo zbrojení kvůli ostrůvku Taiwan mohou investovat v Africe kde je potřeba a ne tam kde jsou suroviny a gauner co jim je prodá pod cenou když mu přijde 25% na soukromý účet.
Jestli se nepletu Súdán a vyjmenované země jsou převážně muslimské.
Tak ať se o ně starají bohaté muslimské státy a ne křesťané a katolíci . My se momentálně staráme o snížení emisí.
Kdyby Írán se dlouhodobě nevydávál miliardy Usd za účelem povraždit 10mil židů, mohl za ušetřené peníze nakupovat obilí pro taky muslimy.
To se to kecá z kanceláře rozpočtové organizace.
14
Sledujících
11
Sleduje
14
Sledujících
11
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To bych raději nekomentoval. Už dlouho pozoruji, že Albert je ještě společně s Billou oproti všem ostatním řetězcům až nechutně drahý. Nechápu, že tam ještě někdo nakupuje, když ve "vedlejší" prodejně dám za stejné zboží skoro poloviční částku...
34 odpovědí
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
1.Musíš přihlédnout k tomu že každý nemá vedlejší prodejnu vedle Alberta a chce či musí jít pěšky.
3.Jsem pozorný a kupuji co je za rozumnou cenu no a 1-2 položky co jsou zrovna dražší mne nezruinují.
1 odpověď