Na netu se dají najít, kolik má každá automobilky marže. Průměrně jsou to jednotky procent na každém autě, jen některé automobilky se dokáží dostat lehce nad 10 procent.
Nezapomeňte, že v Indii lidé vydělávají násobně méně, takže menší náklad na lidskou práci se promítne i do menší ceny.
Asi to bude nějak jinak. To auto je vyrobený za cca 10hodin. Z toho 80% smontují roboti. To mi vychází, že 2 hodiny lidský práce u nás vychází na 400 000 ? Asi slušnej oddíl pracovníků a manažerů (především).
Když nemá domácnost "čtyřkvadrátový elektroměr" (mají je pouze velkoodběratelé a z maloodběratelů majitelé "obnovitelných zdrojů" (FVE,...) jak distributor zjistí přetok EE do sítě?
Většina digitálních elektroměrů přetoky zaznamená a odběratel se vystavuje pokutě. Vím o dvou případech v částce kolem 50.000.
Pokud budete toto zařízení používat jako ostrovní systém, je vše v naprostém pořádku.
Zajímalo by mě, kdo zakazuje dovoz, respektive kdo si toto omezení vymínil.
Myslím, že od začátku FVE měly být poskytovány dotace i na ostrovní systémy, nebo nikomu!
Někdo to myslí s ekologií a službě lidem pozitivně a pro někoho je to především pěkný byznys. Fuj.
Juchelka je tak "vypasenej", že až bude vládnout ANO s estébákem, tak ten než zhubne, bude po nás.... ten přežije vše (určitě má zásoby koblih, chleba zn. Penam a konzervy z Kosteleckých uzenin....).
… a evropské dotace pro malé a střední podnikatele ( jsou to vlastně jen drobky, většinu shrábnul drobný Agrofert)
Četla jste ten článek?
Nízké ceny mají i díky nucené práci za nehumánních podmínek - 10 a více hodin denně, 6 dní v týdnu. To evropské firmy nedělají, takže ceny budou mít vždycky vyšší.
Je na každém, zda tohle bude podporovat, nicméně se nemůžete divit, že je to terčem kritiky.
Já jsem pracoval 12-16 hodin denně a 6 dní v týdnu abych si mohl koupit ty předražený věci. Teď se mi to obrátilo.
To je bizár, větší firmy, nejen oni, co na to dostali dotace, tedy peníze z našich daní to musí odstavovat, protože by za dodání elektřiny ještě platili. Spíš se vyplatí pro firmy elektřinu třeba o víkendech spotřebovávat, ještě za to dostanou zaplaceno. To je realita parádního Green dealu. Vymrdanci zasrani 😂😂
Souhlas. Nesmyslná politika. Nebo do toho byznysu úplně nevidíme …
To je senzace!! Za 15 let o 248% !! Celosvětově podíl 5%
Tyhle grafy mi připomínají celkem ne příliš vzdálenou historii. V roce 1938 vyrobili v CCCP 1 traktor. Po válce v r. 1948 11 traktorů! To je nárůst o 1000% !! Za 10let!!
(Neberte ty čísla úplně vážně)
Podobně to bylo s koláči p. Železného na TV nova.
Problém je s likvidací toho šrotu a baterie by potřebovaly zvýšit svou kapacitu a výkon alespoň o 1000% při zachování současné velikosti a ceně.
Až si vystrčím z okna 4 panely a pojede mi na to aspoň 3/4 roku celá domácnost a elektromobil, budu spokojen.
V Dubrovníku jsme byli včera a přímo na hradbách kopeček zmrzliny 3 eura. V Živogošči, kde bydlíme, stojí kopeček 2,50.
Ale nutno dodat, že se nejedná o kopeček, jaký znáte z ČR, ale je dvojnásobný. A o kvalitě nemluvě.
Dnes po týdnu odjíždíme. Za dva apartmány po dvou osobách zaplatíme 1100 euro. Stravu částečně vlastní, ale na večeře chodíme denně. Celkově nás dovolená vyjde na 65.000,- Kč včetně cesty vlastním autem. V tom je i výlet do Dubrovníku a Makarské.
Komu se tu nelíbí, tak sem proboha už nejezděte
Za tyhle prachy jsme teď byli ve třech v Itálii 11 dní u moře.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Stravuji se zdravě, denně beru vitamin D v kapkách / tablety jsou neúčinné / a přesto jsem onemocněla touto nemocí,tento článek je pouze propaganda co kupovat, zejména ryby, luštěniny, které u nás kupuje jen malá skupina obyvatel.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Přesně !!