Všichni to známe. Jedete si po městě a sledujete zrcátka. Nikde nikdo.
O vteřinu dvě pozděj se leknete obrovského rámusu, kdy kolem Vás prosviští motorka zjevně a značně porušující rychlost a dobré mravy. Nepatřím mezi nejpomalejší řidiče, ale i tak mě vždy motorkáři překvapí svou bezohledností , kdy se jejich chvilkové překročení rychlosti klidne na trojnásobek v podstatě nedá nijak prokázat ani penalizovat. Věřím tomu, že ježdění na motorce je krásný sport, který vyloženě svádí tomu dupnout, ale bohužel těch 30% totálnách magorů, dělá špatné jméno těm zbylím 70%, kteří svoje řidičské ego dokážou udržet v rozumné míře.
"Především v Německu, ale nejen tam, tak mohou vznikat velmi nebezpečné situace, které vyplývají z neomezené rychlosti na některých dálnicích. Auto, jedoucí rychlostí 250km/h, totiž nemusíte v první chvíli ve zpětném zrcátku vůbec zaregistrovat. Než se však přesunete do levého pruhu, už za vámi kvílí brzdy…" Není tohle náhodou trochu blbost? Pokud jsem to správně vypozoroval, tak vždy když je na dálních v německu napojení, je tam značkou rychlost omezena na 130km/h právě z tohoto důvodu. Jistě si spousta z Vás všimla, že před rekonstrukcí D1 byla u některých benzínových pump snížena rychlost na 100km/h a bylo to z důvodu krátkých připojovacích pruhů na výjezdu z pumpy, při rekonstrukci pruhy prodloužili a ty značky zmizely.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Adam pochopitelně osmičku umí, jen ji na skalách nepoužívá, protože se po pádu tak útáhne, že je těžké ji rozvázat ( jednou mi to vysvětloval, když jsem měl tu čest ho jistit ). Dračí smyčka tímto problémem netrpí, ale z jistých historických důvodu je zakázaná, protože se hůře kontroluje správné zavázání a protože může být za určitých velmi specifických situacích ( ne při běžném navázaní ) nebezpečná při použité bez pojišťovacího uzlíku. Je možné taky použít její dvojité variace, která funuguje i bez pojišťováku. Bohužel jedna smrtelná nehoda před desítky let způsobila zmatek, který ji pro závody ze hry vyřadil, byť je při správném užití lepším a užitečnějším uzlíkem než klasická osma. Tehdá po nehodě totiž nerozuměli tomu, co se přesně se stalo a proto ji raděj zakázali ( při soutěžích ), ale spousta zkušených lezců ji pro normální lezení dále používá, protože je to bezpečný uzel, který se dá v krizových případech uvázat i jednou rukou ( např. při zloměnině ) ! Obzvláště výhodný je pro vyrcholové sportovce Adamova formátu, protože při častých pádech, se technicky nikdy neutáhne tak, že by nešel rukou jednoduše rozvázat jako zadrhnutá osmička. Kdyby někdo toužil po plném vysvětlení, tak jej najdete v knize: "Bezpečnost a riziko na skále a ledu - I. díl" od Pita Schuberta v kapitole "Konec éry dračích smyček" na stranách 98 - 103
2 odpovědi