Nesmíte mít ale vykuchaný DPF jako že je spousta vozů, které potkáváme a jsou poznat pouhým pohledem. Ovšem velká část vozů je úkáček a ty jsou hájená, takže ty nikdo řešit nebude.
to není úplně pravda, tuhle jsem četl článek, kde to vyvětlovali..
UK auta musí mít UK technickou, ale technický stav musí vyhovovat českým podmínkám. My jim technickou neudělujeme ani neodebíráme, ale pokutovat nebo nedovolit další jízdu umíme.
Tohle je výjimečný trest? Ani jeden už neměl vylézt z basy. A ještě nařídit práci v kamenolomu, aby byli alespoň užiteční. Což, bohužel, nejde.
Ano je to vyjímečný trest. Normálně se za vraždu dává do 10let, tohle je cca 3x tolik. Když přihlídnu k faktu, že jim je přes třicet, tak už si té svobody na důchod moc neužijou.
Adam pochopitelně osmičku umí, jen ji na skalách nepoužívá, protože se po pádu tak útáhne, že je těžké ji rozvázat ( jednou mi to vysvětloval, když jsem měl tu čest ho jistit ). Dračí smyčka tímto problémem netrpí, ale z jistých historických důvodu je zakázaná, protože se hůře kontroluje správné zavázání a protože může být za určitých velmi specifických situacích ( ne při běžném navázaní ) nebezpečná při použité bez pojišťovacího uzlíku. Je možné taky použít její dvojité variace, která funuguje i bez pojišťováku. Bohužel jedna smrtelná nehoda před desítky let způsobila zmatek, který ji pro závody ze hry vyřadil, byť je při správném užití lepším a užitečnějším uzlíkem než klasická osma. Tehdá po nehodě totiž nerozuměli tomu, co se přesně se stalo a proto ji raděj zakázali ( při soutěžích ), ale spousta zkušených lezců ji pro normální lezení dále používá, protože je to bezpečný uzel, který se dá v krizových případech uvázat i jednou rukou ( např. při zloměnině ) ! Obzvláště výhodný je pro vyrcholové sportovce Adamova formátu, protože při častých pádech, se technicky nikdy neutáhne tak, že by nešel rukou jednoduše rozvázat jako zadrhnutá osmička. Kdyby někdo toužil po plném vysvětlení, tak jej najdete v knize: "Bezpečnost a riziko na skále a ledu - I. díl" od Pita Schuberta v kapitole "Konec éry dračích smyček" na stranách 98 - 103
Pokud někdo vybírá poplatek, měl by zajistit náhradní prostor nebo poplatek s penalizací vrátit. Nikdo nemůže stejný prostor pronajímat dvakrát. Pokud to pronajal už v lednu do konce roku, tak to nemůže pronajímat někomu kdo si požádá pouhé tři týdny předem. Co kdyby vás někdo na týden vyhodil z pronajatého bytu, že ho pronajal dráž filmařům. To by bylo také v pořádku? Filmaři jsou rovnější než ostatní občané? Jsou to nějací umělečtí nadlidi co jim stárnou vaječníky?
Ty sis ale nepronajal konkretni místo ale jen to, že budes tolerovaný v danné oblasti a to za zcela směšný roční poplatek. Tak tu nedělej chytrého, ten systém je spravedlivý.
Nepíšu vůbec o tom trolovi. Píšu o filmařích. Za parkování jsem si zaplatil. Filmaři zaplacené nekompenzovali. Co to je za právní stát. Něco zaplatím, jiný přijde ukradne to a policie je na jeho straně.
O filmový zábor se žádá min. 3 týdny předem, aby bylo čas žádost posoudit, vymyslet náhradní trasu ( pokud zasahuje do vozovky ) a vše náležitě označit. Zábor je pronájem veřejného prostoru pro kulturní účely různého charakteru. To že se do Vašeho vkusu nevejde, ještě neznamená, že je nepodstatný. Každopádně ony pronajaté metry na den stojí určitě víc než ten tvůj symbolický poplatek co platíš ročně. Vše je správně a legálně v součinnosti s městem. Pokud o kulturu nestojíš a s ní spojená občasná omezení, odstěhuj se do lesa.
Graz (300tis.obyv.) , tři pruhy v každém směru 25km . Salzburg (150tis.obyv.) , tři pruhy v každém směru 10km . Západní dálnice A1 Vídeň - Linz - Wels , 163km tři pruhy v každém směru . A to již více než 20let. Nyní my budeme u Brna rozšiřovat cca 30km minimálně 10let. Pokud vše půjde hladce. Můj patnáctiletý syn má na takové výkyvy oproti jiným zemím větu.: Jaktože to tam jde a u nás to nejde? Vždyť ani za 55let nemáme dokončený poslední úsek dálnice D1 . Hlavně že spousty lidí v ČR se dožadují platů jako třeba v Německu. Ale to je hodně daleká budoucnost. Produktivita práce je úplně nesrovnatelná s DE . Například v Rakousku, když se rozšiřovala Západní dálnice A1 před X lety , jsem sám viděl, že oni pracují nonstop 24h denně . V noci pod spoustou halogenů. U nás? Osmihodinová pracovní doba , dopravní špička nešpička a nikoho tam nevidíte. Válím se smíchy když vidím v rozestavěném úseku ceduli kde se nepracuje : Technologická přestávka.
Německo je světová velmoc, my jsme jen chudí sousedi. Kromě polohy na mapě není moc co srovnávat.
Já se stále divím, kolik hloupých lidí jako jste vy, ještě této vládě věří. Ono, nejde o to, že by někdo nechápal konsolidaci veřejných financí,ale asi bychom s tím i souhlasili, že se musí šetřit. Naše 5demolice ovšem šetří tak, že platíme dluh Ukrajině, kupujeme předražené stíhačky, jezdíme si na výlety do Afriky, na Taiwan atd. V Německu už je levněji jak u nás a to mají 3 x takové platy a ještě se zvedne DPH. Zkuste někdy použít hlavu na myšlení a né jen na tupé poslouchání vašeho fialového guru.
Každý kdo srovnává naši pidi zemičku se světovou ekonomickou velomocí jménem německo je ten hloupější, co prohrál svoji část debaty.
Nejsme velmoc a v tomhle tisíciletí pravděpodobně ani nebudeme. Tak se prober a prestaň si stežovat. Žijeme v jedné z nejbezpečnějších zemí na světě a kdo není hloupej, najde způsob jak mít aspoň průměrnou životní úroveň.
Všichni to známe. Jedete si po městě a sledujete zrcátka. Nikde nikdo.
O vteřinu dvě pozděj se leknete obrovského rámusu, kdy kolem Vás prosviští motorka zjevně a značně porušující rychlost a dobré mravy. Nepatřím mezi nejpomalejší řidiče, ale i tak mě vždy motorkáři překvapí svou bezohledností , kdy se jejich chvilkové překročení rychlosti klidne na trojnásobek v podstatě nedá nijak prokázat ani penalizovat. Věřím tomu, že ježdění na motorce je krásný sport, který vyloženě svádí tomu dupnout, ale bohužel těch 30% totálnách magorů, dělá špatné jméno těm zbylím 70%, kteří svoje řidičské ego dokážou udržet v rozumné míře.
To není nenavist.Ale nechci rozhodně platit za ukrajince,kteři tady jezdí jak šilenci,nedodržují předpisy.Chudáci v takových drahých autách.
Praze a jezdím spíš svižněji než li pomaleji. Ukrajinských aut poslední dobou potkávám fakt hodně a jsem na špatné řidiče vysazený a v tom se musím ukrajinský řidičů zastat, že většina z nich, které při každodenním cestování po metropoli potkávám jezdí spíše pomalej a rozvážněji a minimálně se snaží na sebe moc neupozorňovat - většinou jezdí 45-50km/h. Přitom v Praze tomu trochu šlápne na bezpečnějších úsecích skoro každý, ale určitě jsem neviděl Ukrajinskou spz jet stovkou na padesátce jak u těch českch. Jen na dovysvětlenou v mých očích špatný řidič neznamená rychlý , za špatné považuju ty, kteří nezvládají věnovat se jízdě za hranice vlastního auta a sledovat okolní provoz a reagovat na něj, čímž často vyvolávají nebezpečné situace bez ohledu na to, že jedou pod rychlostním limitem..
"Především v Německu, ale nejen tam, tak mohou vznikat velmi nebezpečné situace, které vyplývají z neomezené rychlosti na některých dálnicích. Auto, jedoucí rychlostí 250km/h, totiž nemusíte v první chvíli ve zpětném zrcátku vůbec zaregistrovat. Než se však přesunete do levého pruhu, už za vámi kvílí brzdy…" Není tohle náhodou trochu blbost? Pokud jsem to správně vypozoroval, tak vždy když je na dálních v německu napojení, je tam značkou rychlost omezena na 130km/h právě z tohoto důvodu. Jistě si spousta z Vás všimla, že před rekonstrukcí D1 byla u některých benzínových pump snížena rychlost na 100km/h a bylo to z důvodu krátkých připojovacích pruhů na výjezdu z pumpy, při rekonstrukci pruhy prodloužili a ty značky zmizely.
Ve Švédsku si lidi vyndali hlavy ze zadnice, naočkovali se v takovém množství, že dnes žádné hadry přes hubu nenosí, nic se nezavírá a v nemocnicích je zlomek toho co u nás. tak kdo je tady hlupák??? ten očkovaný a nebo ten neočkovaný???? Ono právo jednoho končí tam, kde začínají práva druhého.
A tys tam teď nekdy byl, nebo sis to jen přečetl na internetu?
8
Sledujících
0
Sleduje
8
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nějaká cla určitě ano, tato cla jsou ale konkurenci nikoliv narovnávající, ale konkurenci likvidující a to Evropě skutečně nepomůže. Čínská auta mohla působit na rozvoj trhu s elektromobily, tlačila by na rozvoj infrastruktury a tím pomáhala i domácím výrobcům. Takto trh zamrzne a v Evropě se bude vyrábět mnohem víc spalováků. Opět jedno nemoudré rozhodnutí, ostatně tak, jak to bývá, jedno špatné rozhodnutí plodí další špatné.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Problém je v tom, že evropská elektro auta se vyrábějí podle přísných evropských ekonesmyslů a jsou logicky dražší. Čína sice vyrabí levná bezemisní auta, ale za cenu obřích emisí v číně z továren, které žádné regulaci nepodléhají a masivně zamořují ovzduší. Logicky se tedy EU brání, protože kdyby měli stejné podmínky ( žádnou odpovědnost vůči životnímu prostředí jako čína ) tak by jim dokázali směle konkurovat. Tohle je ta kompenzace kterou EU pak vynakládá na evropskou ekobudoucnost. Můžeš s tím klidně nesouhlasit, ale je v tom zjevný a logický fakt a zájem EU.
3 odpovědi