Dluh můžu mít třeba u banky jako hypotéku.
Insolvence je o tom, že osoba není schopna své dluhy platit a tedy by neměl by být problém v tom, že s takovým člověkem nějaká firma nechce uzavřít smlouvu. Elektřina na smlouvu na svou osobu není žádná nároková věc. Banka vám taky nedá hypotéku, pokud jste v insolvenci. Ani si nekoupíte auto na leasing v autobazaru.
Elektřina není hypotéka, ani auto na leasing. Podívejte se, jak to funguje v civilizovaných zemích. Třeba v Británii.
Od základu špatně uchopené. Když už se zřizuje masivní digitalizace stavebního povolení, k čemu je potřeba stavebních úřadů? Umím si představit, že by stavební povolení, vydával ten, kdo za dokumentaci nese odpovědnost, spolu s obcí, jako nositelem územního plánu. Stavební úřady nemají odpovědnost žádnou.
Se vším se dá souhlasit, jen bych podotkl, že pokud vás někdo předjíždí zprava, tak asi v tom levém pruhu nemáte co dělat. Levý pruh slouží pouze k předjíždění, tj. dojedete auto před vámi předjete je a zase se hned zařadíte zpět vpravo.Tam ani není prostor, aby vás někdo mohl předjet zprava.
Co když vás do levého pruhu vyplivne kruhový objezd? Když se chcete spořádaně zařadit do pravého pruhu, tak vás prase předjíždí zprava, i když máte blinkr a jedete předepsanou rychlostí. Olomouc za Globusem.
Tohoto se vždycky obávám, když odvážím vnučku po víkendu u nás, prarodičů. Na D1 je to někdy jako na závodní dráze. Předjíždění zprava nebo dokonce odstavným pruhem, vybržďování, protože jsem si předtím dovolil předjet kamion "jen" stotřicítkou a on kvůli tomu musel snížit rychlost, kličkování zleva doprava a zpět bez blinkru, lepení se na zadek. Té agresivity je čím dál tím víc. A rozhodně nejsem z těch, co by si to šněrovali stotřicítkou v levém pruhu. Uklízím se doprava hned, jak je to jen trochu možné.
Vždycky si v duchu přeji, ať vnučku v pořádku přivezu a nepotkám žádného takového agresivního bl.a.
Předjíždění zprava, to je hyper prasárna. U nás celkem častá.
Je to fanatik. Co jiného mu také zbývá, když nemá všeobecné znalosti, protože gympl prolezl se čtyřkami a z matematiky dokonce musel dělat reparát. A takoví nám vládnou.....
Zdroj: Odkaz 1
Prý astrofyzik, s 5kou z matematiky. 🙂
25
Sledujících
0
Sleduje
25
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Volkswagen je velmi odvážný. Pokud to má mít použitelnou výbavu, stojí to víc než Tesla 3 nebo Y. Ty mají ale výrazně vyšší výbavu, nesrovnatelně vyšší výkon a hlavně žádné náklady na garančky a údržbu. Náklady na jízdu jsou u Tesly nanejvýš poloviční, ale také mohou být i téměř nulové, protože elektřinu si lze vyrobit v domácí FVE.
Jediné, co by se dalo Tesle vytknout, je nabíjení, které trvá asi tak půl hodiny, kdežto tankování je pět minut. To se dá díky poloviční ceně přežít. Navíc málokdo ujede za den přes 450 km, takže pokud si může dát auto nabít přes noc, nebude muset cestou nabíjet nikdy a nikde, noční nabití mu bude stačit.
Jestli si tohle někdo koupí a pak bude tvrdit, že elektromobily jsou drahé, pak už vůbec nic nechápu. Navíc ten Passat bude po nájezdu 250 tisíc km v rozkladu, dál pojede jen za pořádnou porci nákladů. Tesla bude mít trojnásobný nájezd a pak se možná ozvou ložiska.
Kdyby aspoň ty nové Volkswageny nebyly horší než ty staré. Ročník 2019 měl takové ty klasické závady (topení, kabelové svazky, vstřiky, DPF, stahování oken, veškerá elektronika), ale ročník 2023 navíc strašlivě žere olej, takže na interval výměny padnou další dva litry, což dříve nebylo. Navíc přibyly problémy infotainmentu, ten se chová opravdu divně.
Nechápu tuto strategii. Noviny jsou plné článků o potížích značky a oni vyrobí tohle... Sjedu si Passatem, pak Teslou a jednoznačně jim řeknu, že už ani nechci vystupovat, že Teslu rovnou koupím. Vždyť ten Passat nic revolučního nepřináší.
7 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Elektřina zadarmo. Jen je potřeba započítat náklady na pořízení FVE a potom to až tak zadarmo není...
1 odpověď