K nehodě vedla jako vždy nepříznivá souhra několika okolností. Za prvé kovář v hangáru nepoznal importovanou pračku z Ukrajiny od ledničky, protože obojí viděl v životě poprvé. Bylo to na konci směny, takže už se stihl ožrat, nemohl si tudíž přečíst manuál, kde se píše, že ke chlazení motoru je třeba užít čipu z ledničky. Po vzletu potom palubní kotelník nafédroval do kotle přespříliš uhlí. Motor se přehřál, ale místo chlazení letadlo spustilo program odstřeďování. Tomu odpovídá i stav pilotů, kteří byli po svém nalezení úplně vyždímaní.
Včera dvě stíhačky ve Francii, máte taky vysvětlení?
193
Sledujících
0
Sleduje
193
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak vybudujeme nové, vysokorychlostní 320 km/h jen pro nákladní dopravu 👍
______
Dvacet obřích překladišť na všech hraničních přechodech, přes které jezdí kamiony a na každém 30 jeřábů s nosností do 100 tun (pro sichr nadimenzovat)
______
Kamion přijede do České republiky, hned za hranicemi zakempí na volný slot, kam za 5 minut přifrčí jeřáb a naloží ho na speciálně k tomu designovaný vagón 👍
______
Kamiony budou mít dedikovánu svou novou vysokorychlostní trať a pojede se 320 km/h - to je lepší jak 90 km/h na dálnici, ne?
8 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
320 km/h s kamionama na vagonech? Během chvilky jsou všichni bez plachty. Kdysi jsem párkrát jel Rolou (Lovosice-Drážďany), každému osobnímu vlaku to dávalo přednost, při celním odbavení (myslím v Děčíně) kamiony vykrádali. A nakonec budete zřejmě první, kdo bude nadávat, že čeká zboží 14 dní.
1 odpověď