K nehodě vedla jako vždy nepříznivá souhra několika okolností. Za prvé kovář v hangáru nepoznal importovanou pračku z Ukrajiny od ledničky, protože obojí viděl v životě poprvé. Bylo to na konci směny, takže už se stihl ožrat, nemohl si tudíž přečíst manuál, kde se píše, že ke chlazení motoru je třeba užít čipu z ledničky. Po vzletu potom palubní kotelník nafédroval do kotle přespříliš uhlí. Motor se přehřál, ale místo chlazení letadlo spustilo program odstřeďování. Tomu odpovídá i stav pilotů, kteří byli po svém nalezení úplně vyždímaní.
Včera dvě stíhačky ve Francii, máte taky vysvětlení?
Šikovnej kluk. Akorát nevím, jak to dělal s plynem. Za mejch mladejch let, když jsem pustil plyn, měl jsem tam volnoběh. Je fakt, že se dala řídit tuhost plynu, ale to nikdo radši nepoužíval, aby si nerozbil čumu. Že by dnešní mašiny měli tempomat? Možné je skoro všecko. 😉😉😉.
Ano, mají tempomat. Já mám BMW K1200 GT r.v.2007 a už tam je.
Na obranu te motorkarky...kdyz nevi kam jede, tak je zapotrebi sjet z dalnice, najit neblizsi misto k bezpecnemu zaparkovani a potom objizka a znovu hledat najezd na dalnici...nekdy je lepsi mobil vzit do ruky a bez plynu daleko nedojede, tak ho mela jen par kratkych vterin. Ridici aut to delaji taky, jen se tady nikdo neprizna
I motorky mají tempomat, takže to jede.
Aspoň nejezdíme ožralí.Alespoň jsem o nikom neslyšel.Píšu o Motorkářích..Jinak stačí trochu písku nebo hlíny v zatáčce.Mně se to málem stalo na vysypaném obilí..
A nebo ty jak já říkám ,,slintalíny´´, zaspárované díry a trhliny v asfaltu, které za velkého tepla měknou a to je překvápko, jak to motorku rozhodí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Budou dělat kontroly i na výjezdu z Německa? To by bylo fajn.