K nehodě vedla jako vždy nepříznivá souhra několika okolností. Za prvé kovář v hangáru nepoznal importovanou pračku z Ukrajiny od ledničky, protože obojí viděl v životě poprvé. Bylo to na konci směny, takže už se stihl ožrat, nemohl si tudíž přečíst manuál, kde se píše, že ke chlazení motoru je třeba užít čipu z ledničky. Po vzletu potom palubní kotelník nafédroval do kotle přespříliš uhlí. Motor se přehřál, ale místo chlazení letadlo spustilo program odstřeďování. Tomu odpovídá i stav pilotů, kteří byli po svém nalezení úplně vyždímaní.
Včera dvě stíhačky ve Francii, máte taky vysvětlení?
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Ve Vietnamu Mi24 nebyly...
Až v Afganistanu.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já netvrdím, že tam byly, to opravdu nevím.
1 odpověď