V řešení nevidím problém, učitelka bude asi pěkné hospodářské zvířátko…👎
Nebo jste hospodářské zvířátko vy.... žáčřek příklady dávno umí, a ted měl pochopit desítkovou soustavu. Super úča, že ho to chce naučit!!!A vy, kdo jste nikdy nikoho počítat nenaučili, na tom takhle pasete...A pětka holce neuškodí, prohrávání ji posílí a bude umět žít ve 21. století.... a vsadte to, že dneska už to napíše dobře - bez pětky by to nedala...
Rodiče dobré psycho. Učitelka asi mladá akční. Dobrovolný domácí úkol je nesmysl. Buď ho dítě nevypracuje tím se naučí tak akorát na školu kašlat nebo to s ním rodič vypracuje a pokud je dostávali každý den může to být dosti náročné. Oni rodiče onu whatsappovou skupinu nezaložili jen tak z nudy. Ovšem takhle to řešit je na hlavu.
Proč by to byl nesmysl?Jasně je vidět, makáš nemakáš... a když nemakáš, samo to nepůjde... prostě nebudeš top a nemusíš se namáhat.Ti lepší se o tebe v budoucnu postarají....takhle nějak musíte VY přemýšlet - tak je to potřeba jen říkat nahlas....
Jste alibista. Člověk jde do obranné války za svou ženu,děti a svobodu,ne proto,jestli vládne Babiš nebo Fiala. Kdyby tak uvažoval celý svět tak tu nejsme a Evropa by byla jedna Velkoněmecká říše. Něco jiného je útočná válka. Jestli byste dříve šel za socialismus, Varšavskou smlouvu a Husáka bojovat do NSR? Tehdy přece nebyli oligarchové. Mimochodem Zelenský nevzal do zaječích. Pan Šandor nemá tak úplnou pravdu. Myslím si,že utíkají převážně rusky mluvící Ukrajinci za lepší vidinou života v západních zemích. Zrovna tak sudeťáci by nebojovali za Československo. Před válkou ale utíkakají i Rusové. Před válkou ve Vietnamu utíkali i někteří Američani do Kanady.
A kteří američtí chlapci, myslíte, šli do války? VIP?
Jasná diskriminace?Pokud už udělal pro druhé tolik a nevyplatilo se mu to, už je z toho unavený, proč by ho musel nechat lovit ve svém rybníčku? Pokud mu to řekl slušně, měl by mít možnost chránit si své těžce vybudované zázemí. S diskriminací se nenápadně setkáváme pořád... co VIP zóny, to je v pořádku? Křičte i na těchto místech....
Vy co si myslíte, že je normální, když na dítě vyletí nějaký psychopat a začne mu nahánět hrůzu, pošlete mi prosím adresu. Já se domluvím s bývalými kolegy, a oni k vám vlítnou tak kolem třetí ráno, vyrazí vám dveře, nasadí pouta a kápi, vyvedou vás z bytu, hodí do auta a odvezou. Pak vás, už nespoutané a bez kápě, zavřou do cimry, kde bude tma, chladno, smrad, budete sedět, či ležet na studné a mokré podlaze a v nepravidelných intervalach budou rozvěcet ostrá světla a řvát na vás (a možná i v jazycích, které neznáte). Ale jinak se vás ani nedotknou.
Jako dospělí, rozumní lidé byste to měli zvládnout, ne? Vždyť určitě budete vědět, že je to jen "hra". Je to jen jako... Tak co, jak dlouho byste vydrželi - půl dne, celý den, nebo dva, tři... Nebo byste byli zašpinění až za ušima už v prvních vteřinách?
Všiml jste si, kolik malých dětí bylo letos s rodiči na Krampušácích? A z devataků druhý den ve škole děláte krimi? A pak jsou tihle rodiče hysteričtí, jako tady...a jejich dítka neovladatelná....
Autorka nepsala nic o tom, ze by měly děti žít v iluzi, jak jsou dobré. Ale je nesmysl věřit, že to, co motivuje k lepšímu výkonu, je strach (z pekla, z pětky, z toho že se někdo na ně bude zlobit....). To, co pomáhá člověka posouvat je kvalitní zpětná vazba - tedy zhodnocení toho, co dítěti už jde, a informace o tom, kde ještě potřebuje pracovat. Rozhodně má pro dítě větší smysl, když si s ním učitelka popovídá, že už dobře počítá, ale ve čtení potřebuje více trénovat a pomůže mu, když mamce každý večer přečte pět vět z oblíbené knížky. Oproti tomu zkušenost, že ho strachy rozplače čert, protože mu čtení nejde rozhodně nepovede k lásce ke čtení....
To, co ale píšete je pouhá teorie... praxe je jiná.... pouze pochvaly nestačí a je to zavádějící... autorka at učí půl roku na státní škole, denně s úsměvem pomáhá druhým a dává jen pozitivní vazbu a pak hodnotí... a půl roku nestačí, musí uběhnout celou prvostupnovou petiletku, aby pochopila, že taková pohádka jak píšete, to opravdu není....
Havel, ti, z tvého pohledu progresivní levičáci, jsou ve skutečnosti jen a jen koncesionáři, kteří povinně sponzorují tyto estrády. A smetákem by tě mohl někdo z nich přetáhnout. Když ještě zmiňuješ zahnívající kapitalismus, rozumím, kdo jiný než Havel, by o něm věděl více...
Jsem chudý koncesionář už celý život, tak to nesvádějte na české zbohatlíky....
Star Dance je velice pěkně udělaný pořad, kde se také ukazuje něco pěkného, lidský um, snaha, estetika. Proto asi tak vadí progresivním levičákům, kteří by nám nejraději pořád ukazovali smeťáky, konflikty a zahnívající kapitalismus.
NezmiNuje se sem motivace pro diváka i pro děti - tančit, pohybovat se - přibývá zájem o dětské kroužky i týdenní taneční pro starší a pokročilé...trochu spojení kultury a sportu - proč ne, hurá. Umění prohrávat s respektem je také úžasná motivace, kterou dnes málokde najdete - nebýt tedy často stupidních komentářů novinářů, tak to má ten správný efekt na lidi i tento - a že jsou zabalení ve zlatém pozlátku? Kde dnes nejsou? Umíš prglajs, hlavní je, že dobře vypadáš a máš nejlepší výbavu....byznys a rozmazlenost současnosti...takže v stardance stále vyčnívá...
Však já nepíšu, že se děti nemají učit. A i mnozí doktoři dnes často konzultují svá rozhodnutí s různými online asistenty a dovzdělávají se na různých odborných webech. Však jsou dnes i různé online aplikace a doktoři na dálku. Myslíte si, že se doktoři na svou práci nepřipravují? Jste naivní.
POřád lepší kontakt člověka s člověkem než se screenem,ne?
A byla to vůbec znásilnění? Když dívka řekla NE, se svými aktivitami přestal. A už vůbec nechápu, jak někdo "se zdravým rozumem" mohl jezdit přespávat na faru. A ty, které měly s farářem pohlavní styk, kouzelné slovo "NE" asi nepronesly a opakovaně se na faru vracely. Farář má šanci dopadnou výrazně lépe než Cimický, pokud ovšem soud bude umět rozlišit význam slov "NE" a "JEŠTĚ".
Koukám, že jakmile zpochybňuje někdo obvinění, ihned je to sporný obsah.... co je to?
Milý Lukáši, není tomu tak jak si myslíte. Zrovna to co citujete je úkolem celé společnosti. Tedy i školy, i rodičů, i příbuzných, i blízkého okolí.
Rodiče mají své děti respektovat, ale nikoliv rozmazlovat. Dítě nemá mít se svého rodiče strach, ale svého nejbližšího člověka za kterým může kdykoliv přijít s nějakou starosti.
Milý Karle - co je takhle naučit:Jak ty se budeš chovat k jiným, budou se oni chovat k tobě... ta láska u toho může být taky, ale zejména ten respekt....pojdte se podívat do třídy plné malých sobců.... vychovávaných sobeckými rodiči - už jste to viděl?Dovedete si tu práco představit? Zamyslel jste se někde nad tím, jestli to vůbec lze a jestli je to pro nás dobré? Co ty fajn děti, které neřvou a nekňourají?
Hurá, že se někdo zastal nás prvostupňových učitelek a pochopil, že jsou opravdu obrovské rozdíly mezi prvním a druhým stupněm a lze to pak ta dál dělat jinak.... tak přeju všem učitelkám na prvním stupni, ať v tom zápřahu pro naši zoufalou společnost vydrží, protože toho mají na bedrech opravdu moc! Zkoušejte to stále s úsměvem a energií, každé ráno! Vymýšlejte a nenechte se otrávit - nikým!
U matematiky velmi záleží na třech věcech- učitelů výklad, soustředění žáka a jeho intelekt. Ty první dvě jsou zásadní, když to je v pořádku, mají šanci i ti s průměrným intelektem. Z osobní zkušenosti můžu říct, že zásadní a největší problém je soustředění. I naše generace bez mobilu s tím měla problém. Tahle generace je co se schopnosti udržet pozornost na tom mnohem hůř. Mobily jim mozek nastavují úplně jinak. Jsou zvyklé na úplně jiné podněty. Vlastně se mnohdy tu hodinu snaží jen nějak pretrpet k další přestávce s mobilem. Nevím, jak tohle dopadne, ale optimisticky to nevidím.
Podpořte školy a zákaz mobilů!Ředitelé se bojí být tak striktní, protože jeden rodič d..il s rozmazleným nevychovaným dítětem, to dá právníkům - a přijde o flek! Mobily nám mají sloužit , mít ho v tašce a po škole zavolat mamce, je v pořádku. Vyndat ho 2 krát týdně pod dohledem učitele na nějakou práci v apce, ok.....jinak striktně NEEEE! Když vidím, jak starší děti s mobilem v ruce naráží do těch prvňáků, vůbec to nevnímají....smutný obrázek...
Jasně, učím matematiku malé děti a mezi dětmi jsou rozdíly obrovské, již od počátku. Když to někomu nejde, musí zabrat sám a doma, jinak se den za dnem ten handicap zvětšuje...Vidí to všichni rodiče, co jejich dětem nejde, mají sešit, který se červená - tak by měli máknout oni. Prosit je stále dokola, ať denně máknou na násobilce, je únavné a omezující práci v celém kolektivu. Bez podpory učitele to nejde, ale nelze zvládnout tři úrovně dětí líto mi je trojkařů, kteří by potřebovali popostrčit a není na ně čas. Bezohlednost těch, kteří na to kašlou a mohli by být lepší, pak chtěj vyzkoušet, znova vysvětlit, neznámkovat, jinou písemku, vyšetření v poradně....smutné..
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak to je celé špatně, drilovat děti naučené postupy podle učitelky. Antikreativita. V životě v praxi vždycky záleží na výsledku, ne na postupu.
10 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak uvidíme, jak holka za deset let odmaturuje s tou svou kreativitou, když nebude znát základní postupy...