Dříve byly tzv. "zvláštní školy". Chodily tam děti, které byly trošku pomalejší,s poruchou pozornosti a další skupiny. Měly jiný vzdělávací plán, vše v klidu, bez stresu, nebyly na ně tak hektické nároky, jako na dnešní děti ve třídách. Ve třídě byl menší počet dětí. Z mého okolí pár dětí z této školy znám. Žijí úplně normálním životem, nijak je to nepoznamenalo. Sice nemohli studovat, neboť na to nebyli připraveni, ale řemeslníků je také potřeba a není to vůbec žádná ostuda. Pak školy zrušili. Dle mého je to škoda, neboť v klasické škole se tím děti jistě trápí, nemohou zvládnout tempo, a to ani s pomocí asistentů. A pokud, tak je dát k dispozici učitelům na tomto typu škol.
Tak tedy nevím, jak je to na jiných ZŠ, ale dcera má AJ již od první třídy. Dle mého názoru, je to zcela zbytečné. Nyní půjde do 3 třídy, teprve teď by to úplně stačilo. Klidně až od 5. třídy. Ať se děti naučí nejprve česky.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dříve byly tzv. "zvláštní školy". Chodily tam děti, které byly trošku pomalejší,s poruchou pozornosti a další skupiny. Měly jiný vzdělávací plán, vše v klidu, bez stresu, nebyly na ně tak hektické nároky, jako na dnešní děti ve třídách. Ve třídě byl menší počet dětí. Z mého okolí pár dětí z této školy znám. Žijí úplně normálním životem, nijak je to nepoznamenalo. Sice nemohli studovat, neboť na to nebyli připraveni, ale řemeslníků je také potřeba a není to vůbec žádná ostuda. Pak školy zrušili. Dle mého je to škoda, neboť v klasické škole se tím děti jistě trápí, nemohou zvládnout tempo, a to ani s pomocí asistentů. A pokud, tak je dát k dispozici učitelům na tomto typu škol.
1 odpověď