Ti nejlepší z nich možná ještě u traťovky, Ale například na stavědlo bych je už neopustila. I když i na to přehazování výhybek v nevýznamné staničce člověk potřebuje znát tolik předpisů a mít hfo zkoušek... To nevím, jestli by tyto bytosti zvládly...😏
To je fakt, a ještě jsou ty předpisy psaný způsobem, kdy věc, co jde říct jednou větou, je rozepsaná ideálně na celou A4. 🤭 Uvažovala jsem spíš v rozmezí toho, kde se toho dá, pod nějakým dejme tomu dohledem, nejmíň zku..., ale tady opravdu asi je možná jen ta hajzlbába.
pro určitou skupinu není a nebude. Dříve ty pomalí mohli dělat jako závozníci, (Otík co přejde po žních k Turkovi) na dráze, v dolech, na stavbách.
Nyní potřebujete rychlost u pásu, žádnou pomocnou sílu v zemědělství , žádný závozník, nebo vrátný.
Jsou prostě typy lidí co nikde nezaměstnají.
Nemůže být každý vysokoškolák.
Na dráze? Maximálně tak sedět a občas jít ručně přestavit výhybku někde v nějaký nepodstatný malinký staničce nebo v depu, ne? Nebo spíš zametat peróny či hlídat nádražní WC. Na jiné pozici si tyto neumím na dráze představit.
Smyšlený článek s cílem pošpinit mládež a nahonit ego starším generacím. Pracuji jako vlakvedoucí/průvodčí, máme nepravidelnou pracovní dobu, někdy 7 hodin, jindy 13, nebo třeba i dvoudenku, věčně směny dělené, takže z 9 hodinové směny jsme reálně mimo domov třeba 14 hodin bez cesty, nástupy různě, někdy ve 12, někdy večer, někdy třeba i ve 3 ráno. Mám spoustu mladičkých kolegů a kolegyň s ještě mokrým maturitním vysvědčením, a nepamatuji si, že by někdo z nich nějak extra brblal. A to se spolu bavíme dost. Spousta z nich do toho ještě řeší bydlení, někteří studium na VŠ... Neříkám, že jsou všichni mladí úžasní, to, co ve své práci potkávám, jsou někdy pěkní vykukové, ale tyhle jednostranně podané, zaujaté články mě už štvou. Autoři se zjevně vyžívají v lidské zlobě, závisti a nenávisti.
No nevím, cestuji vlakem docela často, naposledy v pátek z Hostivic do Holic, a vlaky byly poměrně čisté. Jediný zádrhel byl v tom, že díky zpoždění RJ jsem nechytil vlak ČD do Moravan a v Pardubicích musel čekat na další. Ale i osobák z Kolína do České Třebové v pátek odpoledne byl čistý, zrovna tak lokálka z Moravan do Holic.
V ČR se zásadně nechválí. Tuplem v dnešní době! Každý by chtěl ideálně salónní vozy. Zadarmo a s kvalitní WiFi. 😁
Já jsem se v sobotu trávila 4 hodiny ve vlaku z Plzně do Ražic a zpět, protože ČD nějak zapomněli v hlášení i na světelné tabuli informovat o tom, že vlak do Českých Budějovic nedojede... Dozvěděla jsem se to až na cestě od průvodčího jen co jsme vyjeli z Plzně... Ani na žádném dalším nádraží kudy jsme projížděli na to nastupující cestující neupozornili... náhradní doprava zajištěna nebyla. Co k tomu říct...
Jestli ono to nebude tím, že ČD hlášení a tabule nespravuje, ale má to na starost SŽ.
Co tady píšete za kraviny? Syn dostudoval, ale právně je stále student a rodiče jsou povinni se o něj starat dokud nebude výdělečně činný. Sama jsem teď odmaturovala, k tomu mám ještě jednu školu a mám problém najít práci.. přes 40 životopisů a nic.. Alespoň, že mi kamarád dohodil brigádu v Bille, ale i tam je plno lidí.
Žije se vám se sebou dobře? Řečnická otázka, nemusíte odpovídat...
Jak jsem psal výše, nechci se s Vámi o tom přít. Rozumím tomu tak, že ve vlaku mohou chodit tři různí lidé, kteří kontrolují jízdenky? Jen by mě zajímalo, jaký je mezi nimi rozdíl. Možná v uniformě nebo v barvě razítek na jízdence?
Jako cestující rozdíl asi moc nepoznáte. A teoreticky asi ano, v rychlících a expresech nebo v těch pravidelně nejvíc vytížených spojích můžete potkat vlakvedoucího, průvodčího, který pomáhá vlakvedoucímu s odbavováním cestujících, plus výjimečně ještě toho revizora (ale už dobrých 10 let jsem ho nepotkala.)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tento komentář byl smazán uživatelem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zaprvé nevím o tom, že bych byla mužem, zadruhé nemluvíme tu o tom, kdo by kam šel, ale o tom, kde je možné takové jedince, o kterých je článek, zaměstnat. Na dráze, vzhledem k množství předpisů, který je třeba i na tu nejjednodušeji vypadající pozici znát, ne. Dál?