Fakt se to musí? Vzhledem k tomu, jak bývají ta děcka/rodiče vyřízení, tak si tím nejsem jistý.
Viditelně jste mě nepochopil - pokud dítě nezíská imunitu mezi vrstevníky ve školce ( což je líheň těch nejagresivnějších bacilů obecně), kdy je to vcelku pohoda, pak nejpozději během povinné docházky. A prodělávat nemoci ve školním roce, dohánět učení, to už není pohoda pro nikoho. Udržovat dítě ve vakuové bublině bez kontaktu s vrstevníky je horší, než nějaká rýma.
aby byly děti přes zimu méně nemocné - nestačí nevodit děti do kolektivu?
Stačí, nicméně tento "skleníkový" jev se krutě nevyplatí při nástupu na povinný předškolní rok a následnou školní docházku. Někde to dítě imunitu získat musí a určité nemoci prostě prodělat. ... a s ním i zbytek rodiny, bohužel.
Můžu se třeba celý život tahat s obezními pacienty, ale buď pro ně budu mít pochopení, anebo to dělat nebudu. A ne že mne to bude štvát a budu se frustrovaně vyjadřovat jak ...
A nebo mít paní pochopení a solidaritu nebude a tahat obézní lidi odmítne. Ti otylí se pak na operaci nedostanou a zemřou - svou vinou, protože se vyjedli do takové podoby. To je pro vás korektnější?
Za mě zatím rozpaky.Ztracena brána nebo Ďablova lest mě chytly od prvních minut.Taky škoda, že hudbu nedělal "dvorní"skladatel Miloš Bok,ale O.Brzobohatý .Je to ohromný rozdíl v kvalitě.Hudba dělá při napětí své a pan Bok je génius.
Začátek vypadal slibně, díl vcelku pěkně gradoval .... a pak na konci místo čekaného vrcholu jen takové trapné cosi. Efekt se svítícíma očima na úrovni "Kačenky a strašidel", jakože velké zklamání z celého konce. Škoda.
Dobrý partner odpustí nemoc, to, že musí převzít všechny starosti, celé břímě o rodinu. Dobrý partner udělá vše pro to, aby byl život v páru zase fajn. Ale pokud ten druhý začne toto nastavení zneužívat, nemůže se divit, že ten dobrý partner řekne "dost". Chápu, že pan byl nemocný, ovšem občas se stane, že z nemocných se stanou litující se sebestředné trosky, co čekají, že se bude někdo starat nekonečně dlouho. Ale takhle se opravdu dobrý partner nechová. Pokud mu jeho stav dovolí, měl by se vykašlat na svou sebelítost, zvednout hlavu, být opět odpovědný za svůj život, děti, rodinu, hryznout se a začít znovu žít. Pak bude mít jeho žena opět pocit, že není jen soumar a začne se chovat tak, jako dřív. Od fnukající trosky s hypochondrií po prodělané nemoci dřív nebo později uteče každý, protože to není k žití.
tak tohle musí být masakrální psycho.. člověk si řekne tak, a mám konečně hotovo.. a za pár měsíců může začít od nuly.. ani si to neumím a nechci představit, posílám hodně síly a dobrých lidí kolem, kteří jakkoli pomohou..
Začínají sice od nuly, ale stále na tom stejném, nevhodném místě. Chybné rozhodnutí, zbytečná Sisyfovská práce. Už s ohledem na hendikep syna by měli uvažovat zodpovědněji, do budoucna, co když ta voda přijde za rok zas? A počtvrté, popáté .... spoléhat na dobré lidi přeci nejde donekonečna, musí sami udělat tu změnu.
Vnuci 7. a 5. třída, mají domácí výuku. Jsou spokojení, veselí, umí si poradit ve společnosti děti. Argumenty o socializaci slyšíme pořád, ale tyhle děti nežijí ve skleníku. Znalosti mají vysoko nad průměrem, navíc jsou zrucni a fyzicky velmi zdatni. Hodně čtou, nevysedavaji hodiny u telefonu. Spolu s dalšími dětmi, tzv. domskoláky, jezdí na výstavy, exkurze, přednášky, divadla a koncerty. Vůbec tedy nestradaji a mají krásné dětství. Moje generace tohle neumí přijmout. Ale já tomu fandím. A obdivuji rodiče, kteří tohle zvládnou.
Mohla bych se zeptat, na jakou navazující střední a vysokou školu se vaši vnuci chystají? Protože v tom vidím největší úskalí domácího vzdělávání - ten šok pro dítě, pokud si zvolí obor, kde neexistuje alternativní vzdělávání.
Přesně!! A chudáci úředníci fňukaj, jak toho maj moc... přitom u nás na úřadě mnohdy max. 6 úředních hodin týdně a v pátek před polednem prásknou do bot, takže ani dotaz po telefonu nevyřídíte... co ve zbylém čase dělaj? Rochněj se v papírech!! Na to je užije... takže nějaká digitalizace je pro ně jako mor... nedivím se, že to takhle dopadlo.
Co ve zbylém čase dělají? Třeba odbavují ty obrovské stohy žádostí, co mají na stole. Třeba se školí, nebo čtou různé metodiky a informace z MMR ( stovky stran textu, které stejně nic moc nevysvětlí), třeba zrovna řeší s dalšími úřady, co a jak vůbec dělat .... Věřte tomu nebo ne, ale málokdo z úředníků je teď free
Ženil jsem se v 23-ti letech. Děti jsme chtěli, ale nepospíchali jsme. Osud by krutý a ve 27 jsem ovdověl. Jenže hledat nový vztah už byl problém. Na otázku: "jsi svobodný?" jsem odpověděl pravdu: "ne, jsem vdovec!". Zkuste hádat jaká je reakce holky, když vidí neznámého mladého 28-miletého chlapa.
Tak při prvním kontaktu kontaktu řekněte "jsem nezadaný". Slovo vdovec může znít pro mladé holky děsivě, není nutné přece hned na prvním rande říkat vše. A ten zbytek se dozví později
Moje kamarádka například po celý život bere ženské hormony aby vypadala jako dívka protože má podobný problém. Děti by teoreticky mohla mít, Všechno ústrojí k tomu má. Ale ani po opakovaném umělém oplodnění se nepovedlo. Kdyby nebrala ty hormony měla by stejně mužské rysy, byla by tedy chlapem? Ne. Prostě je ženou. Život není prostě tak jednoduchý jak si zjevně někteří chytráci myslí. Pokud vůbec myslí.
Vaši kamarádky je mi líto, ale popravdě si myslím, že pokud má takovou genetickou anomálii, je dobře, že neotěhotněla.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Evidentně tomu nerozumíte Vy. Bavíme o výchově člověka, ne výcviku psa. Tento zásadní rozdíl tady nepochopila většina diskutujících. Vy byste udělal lépe, kdybyste nedělal předčasné závěry a občas se zamyslel. Já vím, nač přemýšlet, snadnější a rychlejší je vlepit facku.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Promiňte, že reaguji, ale je prokázáno, že 2-leté dítě nemá dostatečnou mozkovou kapacitu, resp. výchova "ala" zvířátko je sice pro mnohé těžko stravitelná, ale reálně pro takto malé dítě nejlépe aplikovatelná. Jedno malé plácnutí s důrazným NE je lepší, než milion keců. Čím je dítě starší a jeho mozek vyspělejší, tím je výchova formou dohody a vysvětlování účinnější, plácání již netřeba. Na tomto principu je založeno hned několik výchovných metod ( typicky tzv. Nevýchova s velkým N, prosím nezaměňovat) , kde se bere v úvahu dítě starší 4 let, na mladší tento princip nelze aplikovat, nerozumí mu a ani nemohou.
1 odpověď