Samozřejmě, že vím, že lidi jsou různí. A samozřejmě i děti. Ale pokud mi dítě každý den brečí kvůli něčemu, co mu nejde, mám jako rodič nastoupit a říct "Pojď, koukneme se spolu na to, abys to uhrál aspoň na trojku/čtyřku, tyhle informace bys měl znát, ale nemusíš je zkoumat do detailů, vím, že jsi zase dobrý třeba v matice". Vysvětlit, že i ten předmět, který mu nejde je důležitý pro jeho rozvoj, ale že se nic nestane, pokud z něho nebude zrovna nosit jedničky.
Proto říkám, škola není samospásná, ale určitě není třeba zjednodušovat vzdělávání jen proto, aby se děti moc nepřetěžovali...
A Vy si opravdu myslíte, že všichni rodiče reagují tak "pohádkově ", jak Vy to tady navrhujete? Tomu přece sama nevěříte
Asi máte kolem sebe zvláštní bublinu lidí. Pokud někdo trochu čte a zajímá se o svět kolem sebe, tak to prostě ví. Pokud je to někdo, koho zajímá jen lahváč a hambáč...no tak to pak asi ne. Protože stejně tak, jak ho nezajímá svět kolem něj teď, tak ho nezajímala výuka ve škole. Projděte si prakticky libovolnou naučnou stezku v české krajině - a slovo endemit se tam na tabuli minimálně jednou vyskytne. Opravdu chceme, aby škola produkovala lidi, kteří si nebudou schopni přečíst a porozumět běžné informační tabuli?
Škola neprodukuje lidi. Deti jsou hotovými lidmi uz kdyz se narodí. Škola je misti, kde děti musí strávit třetinu dne. A učí se hovadiny, které nikdy v životě nebudou potřebovat. A hlavně...všechny děti se učí TY STEJNÉ HOVADINY. A je úplně jedno, jaké ty děti jsou, jaké mají zájmy, v čem jsou dobré a na co naopak nemají vůbec hlavu. Trochu empatie by to potřebovalo.
Proč jste brečel? Já třeba neměla ráda fyziku, nikdy mi to k srdci nepřirostlo. Naučila jsem se tedy vždy danou látku tak, jak jsem ji byla schopna pochopit, na trojku to vždycky stačilo (ve vyšších ročnících, v těch nižších jsem to zvládala i na dvojku) a byl klid. Věděla jsem, že se chci fyzice v dalších studiích vyhnout a bylo hotovo. Naopak mě bavil zeměpis, ale nešly mi slepé mapy řek. Tak jsem věděla, že z toho vždy dostanu pětku, ale na dalších 10 tématech si nahoním dobré známky a pětka ze slepé mapy mě neohrozí. Nakonec jsem vystudovala vysokou školu v oboru cestovního ruchu.
Přece tady nejde o to, že když nepochopíte termín endemit, neprolezete ročníkem. Ale je dobré ten termín zaslechnout a buď mi v paměti utkví nebo ne. Ale snažit se furt zjednodušovat školství? Už takhle školství v ČR upadá (a to jsme měli jedno z nejlepších!). Vzdělání je výsada, nikoliv obtěžování.
Eliško Rybenská, je moc hezké, že jste tak vzdělaná a že Vám to přišlo vše ok tak, jak to je. Ale máte i přes svoje vzdělání jeden velký deficit. A sice adi nemáte ani páru o tom, že lidé (čili i děti) jsou různí. Už když jste se ve své odpovědi zeptala pana Poura: " A proč jste brečel?", by mělo být každému úplně jasné, že o lidech toho asi moc nevíte.
ne, nebojím, ale myslím si, že každý učitel se může změnit k lepšímu, ne, až mu tyto změny předloží někdo, kdo v životě neučil. Učitelé by se měli sami umět posouvat k lepšímu učení - využívání moderních metod, pomůcek, pokusů, pracovních listů, projektů, skupinové výuky, PC ve výuce, apod..
To je dobrý názor, pochopitelný. Ale ten systém, který tu vládne, svazuje ruce učitelům, kteří tu změnu třeba i chtějí. Mně je jedno, kdo ten pán je, který to navrhuje. Je důležité, aby vůbec k nějaké pozitivní obnově došlo. Vždyť v dnešní době už přece snad každý, kdo se alespoň trochu o děti a mládež zajímá (opravdu zajímá a ne ji jen nekonstruktivně kritizuje až nenávidí) ví, že děti jsou různé, mají různé silné a slabé stránky, různé zájmy co se školních předmětů týče. Přitom jim všem cpeme do hlavy to stejné a chceme je "cpát " do stejných tabulek, jako by to byly malé mašinky a ne individuální tvorové.
kolik let má odučeno Martin Roman? Ať si ty své kydy nechá pro soukromé školy a státních škol ať si laskavě nevšímá.
A proč jako? Bojíte se změn k lepšímu? Vždyť ten systém je absolutně zastaralý. Změna k lepšímu by byla dobrá jak pro děti/studenty, tak i pro učitele. Samozřejmě pokud jsou to učitelé, kteří zlepšení chtějí a nebojí se rozvíjet.
Dle mého se kvůli bebínku volá záchranka a ne fízl, těm si myslím že se většina lidí vyhýbá jelikož jsou to největší zločinci zkorumpovaný u nás.
To byste se divil, kvůli čemu všemu lidi volají policajty. Podívejte, já mám taky špatnou zkušenost s městskou. Přesto neházím všechny do jednoho pytle. To mi přijde ubohý. To je, jako bych řekla, že všechny učitelky jsou krávy jen proto, že ta která učí mého syna, kráva je.
Paní policistko, pokud je něco z Vaší strany špatně, tak reagujete ponižováním, bohužel zcela běžná praxe neschopných policistů. A zřejmě jako policistka nechápete mnoho věcí Vy a proto pracujete u policie, protože jinde by jste se neudržela a nemohla škodit paní policistko, bohužel nebudete z těch málo schopných.
Jejky, píchla jsem do bolavého? Jste ubohá. A s tou mojí profesí jste se taky trochu sekla. Podle toho, jak používáte logické dedukce, tak v kanceláři právníka leda tak utíráte prach nebo vaříte kafe. A to se nechci v žádném případě dotknout žen, které uklízí.
Jsem právník a můj bývalý partner byl policejní plukovník a že bych tleskala práci policie nemohu říct.
Poslední případ byl když jsem v domě našla cizí osobu, ta byla vyvedena ale v zápisu je že se nic nestalo, a to je jeden z mnoha přešlapů. Policisté co přijeli se chovali tak jak měli, ale někdo jiný věc uzavřel úplně jinak.
Věc 3 roky stará…. dítě na parkovišti utíkali čurat před autem muži, ten vystoupil a vyfackoval mne, policie věc uzavřela jako že se nic nestalo protože i když jsem byla v PN s hnutým krkem a bolestmi hlavy, tak jsem se podle nich najedla a došla si na záchod a kamerový záznam z první křižovatky byl špatný a druhý se policistovi nechtěl zajišťovat.
Bohužel těch tristních zkušeností mám víc než těch, kdy policie pomohla.
Na to, že jste právník, píšete jak prvňáček (dost nesrozumitelné). Prosím Vás, přečtěte si to po sobě. Navíc jste absolutně nepochopila, co jsem psala, paní právničko.
Penzista. Zachoval se tak jak byl vychován. Stejně tak ta starší paní s taškou. Příslušník nové generace jen prošel okolo, aniž by věnoval pozornost potyčce, která se děla za křiku toho děcka a zdá se mi že na prvý pohled bylo jasné, jak se věci mají. Toto není jen problém Ruska. Současná výchova vede k lhostejnosti.
Mému staršímu synovi je 14. Když chtěl pomoct spolužákovi, kterého zlobili jiní kluci, tak byl učitelkou napomenutí, ať se neplete do věcí, do kterých mu nic není. Tak nevím, jestli by se mělo takhle paušalizovat a která že to generace je ta lhostejná.
3
Sledujících
6
Sleduje
3
Sledujících
6
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
I Hitler a Putin byl dítě víme?
4 odpovědi
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
To , co jste napsal, je odporné
2 odpovědi