Tchyně mé sestry (přes 10 let vdova) propadla podobným podvodníkům. Dokonce na to ani nepotřebovala FB, prostě zabrala na nějaký e-mail, kterým to naslepo zkoušeli.
Přišla o všechny úspory, zadlužila se, takže teď jako důchodkyně musí znovu chodit do práce, aby měla z čeho žít a splácet půjčky.
Současně s tím vším vyznává všechny možné konspirační teorie, nadává na vládu, Ukrajince, očkování...
Vždycky dělala dojem ženy, která má vše pod kontrolou, ve skutečnosti je nejistá, nešťastná, cítí se opuštěná (přitom má děti a vnoučata, kteří se jí věnují, když je to možné.) No a pak stačí jen naslibovat krásnou budoucnost, a už to jede...
Vážený pane Štěpáne,
čas od času mi algoritmus nabídne Vaše články a vždycky si je se zájmem přečtu, protože píšete - pro finančního laika - přístupným, srozumitelným stylem.
Všimla jsem si, že ve svém posledním článku "Finské školství - dlouholetý vzdělávací vzor v úpadku" vycházíte mj. z textu Mgr. Korityáka (rubrika Krajských listů "Pojďme hovořit o školství s učitelem").
Před rokem jsem četla text pana Korityáka, ve kterém hájil paní učitelku popírající ruskou agresi na Ukrajině. Litoval ji jako oběť lynče a tvrdil, že Jan Hus a J. A. Komenský byli vlastně taky dezinformátory, protože psali knihy, které se "mocným toho světa" nelíbily... (Jakožto vystudovaná učitelka dějepisu jsem samozřejmě tehdy musela reagovat, ale s touto epizodou Vás nebudu zdržovat.)
Každopádně tehdy vyšlo najevo, že pan kolega Korityák se rád vyjadřuje k tématům, o kterých toho buď moc neví, nebo nechce vědět. Možná je odborníkem ve svém oboru (slévárenství, výtvarná výchova a ruský jazyk), ale jeho vyjádření k otázce migrace a žáků-cizinců bych brala s velkou rezervou. Vysvětlím: Není to rozhodnutí těch integrovaných dětí, že ve vyučování často jen sedí. Je to naše chyba, že nemáme nastaven funkční systém, jak s těmito dětmi pracovat. Navíc pan kolega píše o nějakých úlevách, ale zajímalo by mě, co tím myslí? Pokud si vzpomínám, tak metodický pokyn říká, že každý učitel si má stanovit cíle, kterých má individuálně každý žák dosáhnout, a podle toho hodnotit. Jaképak úlevy? Přijde mi, jako by mu vadilo spíše to, že tu vůbec nějací cizinci jsou.
Vážený pane kolego učiteli,
když vystudujete slévárenství, výtvarnou výchovu a ruský jazyk, nedělá to z vás experta na historii ani na komunikaci. Vaše definice pojmu dezinformace, respektive svérázné obohacení definice převzaté z wikipedie, hovoří za vše.
Vaše články čtu často, protože se chlubíte tím, že jste studovaný učitel, autor učebnic a otec tří dětí. Jsem pokaždé zvědavá, co z Vás zase vypadne, a většinou mě nezklamete - v tom smyslu, že znovu a znovu ukazujete, že vysokou školu může absolvovat i hlupák.
Moje konkrétní výhrady:
Ráda bych Váš text rozebrala podrobněji, ale délka příspěvků je omezena.
Pokud vykonáváte pedagogickou praxi, doufám, že se před svými žáky/ studenty nepouštíte do komentování politické situace. Vaše "argumenty" jsou jedna dezinformace za druhou.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Úžasné, děkuji za reportáž! Přinesla mi dosud neznámé informace.