Ospod žádnou zodpovědnost nemá. Není snad žádná profese, která by tak dalekosáhle rozhodovala o životech DĚTÍ!! bez patřičného vzdělání, prověrek, dohledu, auditů, přísného výběru pracovnic. Stížnosti rodičů je to nejhorší, co je může potkat. 90% je smeteno pod koberec. “To je fakt hrůza”. Už jen to jak dají na řeči rodiče, jak článek zmiňuje, kde to jsme? Ano, rozhodovat bez znalostí, nekompetentně, bez kritérií, bez schopností, to by mělo být pro někoho lucidního problém! Ospod jde cestou nejmenšího odporu. Sami používají manipulace, vydírání, zastrašování a to samotných dětí, aby vyhověli silnějšímu rodiči, kterého se bojí!
Bohužel stále je tu obrovské množství případů, kdy se násilí neprokáže, i to je těžké. A pak další obrovská skupina, kde probíhá psychické násilí. To se dá prokázat ještě hůř.
Interpretace a posuzování je další krizí. Soudy v odůvodněních sami sobě protiřečí. Ospody u stejného dítěte, kašlou na stabilitu dítěte, pokud ji narušuje otec, ale odvolává se na stabilitu, pokud chce změnu matka a to za situace, kdy platí předběžná opatření mnoho měsíců či roky, tudíž se uměle vytváří budoucí odůvodnění.
K výroku, že děti ve střídavé péči mají lepší výsledky ve škole. Už psycholog Matějček dokázal, že deprivované děti jsou “šikovnější”, jenomže to není nic pozitivního, je to symbol přežití. Tyto děti jsou v modu přežití. To, že mají lepší výsledky je v návaznosti na jejich velkou snahu. Neodpovídá jejich skutečnému potenciálu a talentům. Navíc takové neukotvené dítě je stále ve vleku nutkání zavděčit se, aby mě brali a měli rádi. Malé dítě to má zakódované, aby přežilo. Naprosto automaticky, bezpodmínečně toto zajištuje matka. Otec dítě spíš má rád podmínečně. Ale pokud je ve střídavé péči, pak tam ta automatická bezpodmínečnost chybí. A dítě pak holt podává výkon. Ale jeho základní vztah k životu, to znamená přijetí, chybí. Bez mámy má dítě problém se samotnou existencí. Nároky škol to dětem taky zrovna neulehčují. Výkonné stroje se sice společnosti hodí. Jenomže deprese, sebepoškozování a sebevraždy dětí do toho jaksi hážou vidle, že..
Milé samoživitelky,
Žena je nejsilnější, když má dítě a vůbec nejsilnější, když má malé dítě.
Pokud máte dítě do tří let, tak to opravdu nepotřebuje moc. Můžete žít velmi skromně a něco si přivydělat, občas zaplatit hlídání a přivydělat si víc. Nepotřebujete velký byt, ale hlavně funkční a na dobrém místě, to je důležité. Stačí i jedna místnost, dítě je stejně pořád s Vámi. Od 2 let můžete využít dětské skupiny, od 3 let školky. Tudíž můžete pracovat víc. Pokud jste opravdu sama, pak nemusíte doma mít nějakou tkz. další směnu, vyvařovat hostiny a podobné nesmysly, místo toho si můžete s dětmi hrát. Při tom se musíte dál vzdělávat, musíte zvyšovat svou kvalifikaci. To je nutnost. Pak budete mít lepší a pohodlnější práci. Zvládnete to, budete se mít dobře a děti na Vás budou hrdé, navíc jim dáte dobrý vzor do života. Ovšem může se stát, že se s Vámi začne otec o děti soudit, třeba by mu z Vás něco káplo..
Jako odstrašující příklad pro děti, proč ne…Mě tedy Bing přijde jako nedosažitelný “rádo by vzor” jeho věk se mi nepodařilo identifikovat. Má dospělé pohledy na to, za co se stydět. Okamžitě všechno pochopí. Působí nepřirozeně. Rádo by dětská postava, ale dětskost chybí. Ale ještě ok. Zato ten jeho opatrovník, to je úchylná, úlisná postava, manipulativní a nezdravá. Zajímalo by mě, co by flop dělal, kdyby bing nebyl tak uvědomělý a občas si prosadil svoje.
Vysoké procento odkladů v ČR je i o nerespektu k potřebám dětí. Podle mě je to naopak. Ty odklady jsou právě známkou toho, že školství nefunguje. Dítě musí dosáhnout stavu předepsaných dovedností (doslova předepsaných). Ani školky ani školy nejsou vhodným prostředím pro děti. A když to stále více dětí nedává, tak jsou ony označeny za ty špatné, nezralé. A není to jen o učení a dovednostech, ale o celkovém přístupu školek a škol. Navíc fyziologicky existují časová okna, kdy je dítě vnímavější k určitým podnětům a ty se odkladem minou. Další věc je, není vše jen o první třídě, v dalších ročnících se objevují rozdíly ve vývoji, fyzickém, psychickém, oblasti zájmů atd a starší dítě se může cítit jiné, nezapadající do kolektivu. Někdy to jsou neodhalené poruchy učení, které se odkladem nevyřeší. A ano, odklady se i zneužívají, třeba v soudních sporech o děti.
Skoro to vypadá, že je tu nějaká pedofilní lobby. Myslím si, že 5 let proto, protože odborníci, kteří takové děti zkoumají mají v rukou velký argument a to je relativní nemožnost u takto malého dítěte určit, že se mu něco stalo. Takže se na to můžou vždy vymluvit. Starší dítě je snadnější vyšetřit, takže u starších to bude sexuální zneužívání a u těch mladších v podstatě maximálně taky. Pokud ty děti nebudou mít jasné fyzické známky nebo zranění - které v době, kdy se dostanou k lékaři už může být značně zredukováno. Takže, abychom náhodou nepoškodili dospělého, necháme ničit děti (budoucí dospělé). Možná by se mohla zkvalitnit diagnostika, sociální a policejní práce a hlavně práce soudů. A možná, že touha dospělých se z toho vyvlíknout by vedla k nátlaku na výše zmíněné. Takže jsem pro zpřísnění. Děti si lepší ochranu nevymůžou, to je snad jasný.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Malého dítěte se nikdo neptá a impakt se bagatelizuje. Až teprve, když se ve velkém začnou děti v pubertě poškozovat a sebevraždit, tak se začne řešit … noo “nedostatek dětských psychiatrů”… Jsme opravdu tak hloupí.
To jak se v ČR zachází s dětmi: počet odebíraných dětí od matek roste, stále nejvíce ústavních zařízení, nejvíce odkladů školní docházky, snad nejhorší systém remote výuky za covidu, šílené každoroční martyrium příjmacích řízení na střední školy, zejména v Praze, nedostatek míst ve školách a školkách pro silné ročníky, roky trvající opatrovnická řízení, děti vláčené roky po psycholozích, doktorech, posudkářích.. Tohle jinde opravdu není standard.
2 odpovědi