70,48,90
Už nevím, co se učí ve třetí. Je to všechno jinak než když jsme chodili do školy. Úkoly navazují na to, co se dělá ve škole. Často učebnice nepomůže a některé pracovní sešity obsahovaly i závažné chyby od autorů.
Dovětek, ze strany autorů je tohle chyba, myslet si, že řešení je jen jedno, ale to je školství.
... mají tam paní učitelku, učebnice jsou koncipované tak, aby je mohl učitel využít podle toho, co zrovna potřebuje procvičit, na jaké úrovni má danou skupinu dětí atd. To konkrétní zadání dává učitel, vždy předchází nějaké průpravné příklady pro konkrétní cvičení z učebnice. Ta je jen jeho pomůcka, ne kompletní věc pro samostatnou práci!!! Školství a didaktiku neznáte, tak nekritizujte! A ano, někdy je možností řešení více a je to tak správně, přeci chceme po dětech, aby byly kreativní a přemýšlely...
1. kytka: 60 - 50 = 10, 40 - 30 = 10, 20 - 10 = 10. Uprostřed kytky bude 10.
Dostanu jedničku, nebo kuli?
První příklad lze také na sčítání, pak by bylo uprostřed 70. Záleží, jaký pokyn dostaly od paní učitelky a jaké bylo přípravné cvičení pro vyřešení...
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
chybí tomu kontext, k čemu se téma váže. Jestli k dělení, násobení, odčítání.... jednička sedne všude.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
... od toho je tam učitel, takto prezentovaný příklad je vytržený z kontextu školní výuky