Je mi přes 80, k lékaři chodím jen když opravdu musím. Nikdy jsem neslyšel nadávky lékaři nebo sestře. Jo. Po 3h v čekárně. V čekárně lze nedá cos zaslechnout. Představte si ten ráj, kdyby v lékařském domě, nebo nemocnici seděla asistentka a: " Ano pane(X) máte to na 9 h ale protáhlo se to tak na 2h.Pokud máte něco poblíž zajděte si. Telefon na vás mám . Nebo vám zmerim orientačně tlak atd
Náklady blízké nule, spokojenost na maximu
Bohužel tohle už v dnešní době nikdo neocení. Nabídnout někomu změření TK, jen ať se mu nějak věnuju, místo toho proč opravdu přišel=pro většinu pacientů její provokace.
Pacienty objednáváme na přesný čas ale když někdo přijde o hodinu až tři dříve a další naopak později, tak je to začarovaný kruh. Ten či přišel dříve tak nadává že dlouho čeká (přes to že to není naše chyba) a ten co přijde později se ani neomluví a čeká ze všeho necháme a okamžitě se mu budeme věnovat 🤷♀️
Víte co, dělám na plicní ambulanci. Každý měsíc vyšetřime 2000-2500 pacientů v 8 lékařích, kdy jen 3 dělají na plný úvazek. Od pacientů slyšíme dnes a denně nadávky, urážení, slovní napadání a kolikrát jsme na agresivní pacienty volali i policii. To, že lékař nemá nikoho v ordinaci, neznamená že se v ordinaci válí (dost častá slova pacientů). Když máme terminy za 2 měsíce, je to špatně protože každý s kašlem (který trvá půl roku, do toho cigára a obezita) přeci do té doby umře. Když naopak místo 30 minut na pacienta máme na 20 nebo 10, protože je většina "akutní" a jejich PL si s kašlem neumí poradit, tak pak se zase křičí, že se dlouho čeká v čekárně. A pozor, u někoho je dlouho i 10 minut. Prosím tedy ty, kteří mají nápad jak vyjít vstříc všem, přijímám každý váš nápad.
Nemluvím o tom, že jít na WC nebo mít pauzu na oběd je trestný čin.
Děkuji
Dělám u ambulantního specialisty (plicní). A přemýšlím, co se změní, když PL na 2 dny zavřou? Nic. Protože už dávno slyšíme: "Praktik mě ani nevyšetřil a poslal mě k vám".
Neříkám, že tak dělají všichni PL ale minimálně od dob covidu se většina PL dost omezila jen na telefonní kontakt a pacienti pak nadávají nám protože máme "dlouhé" termíny.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Předpokládám, že jste přepracovaná. Neuvažovala jste o změně zaměstnání?
Pacienti za organizování
práce opravdu nemohou a
na rozdíl od vás jsou nemocní.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Děkuji za vaše doporučení ale má právě mě baví, jinak bych ji nedělala.
Ano, máte pravdu, velká část je o organizaci, kterou máme zvládnutou jako jedni z mála na 1*. Ale další část je i spolupráce pacienta a odesílajícího PL, případně jiného lékaře
Krásný den.